The Forsaken

Gestart door J.A.F._Doorhof, februari 21, 2002, 03:42:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J.A.F._Doorhof

Volgens de hoes een moderne LOST BOYS, en ik moet eerlijk zeggen, dat ik me daar gedeeltelijk wel in kan vinden.

The Forsaken is weer een heel andere vampieren film.
Wederom wordt er afgeweken van het bekende vampieren verhaal, en wordt er weer gezocht naar een betere verklaring. Hoewel niet zo goed (de verklaring) als in Dracula 2000 waar ik het ontstaan van de Vampieren GENIAAL vindt, kan The Forsaken toch HEEL goed meekomen.

Door het aanpassen van het gehele vampieren verhaal, naar een besmetting met een virus, wordt ook meteen de vaart in de film gezet.

Het verhaal draait om een jongen die een auto moet wegbrengen voor een klant en onderweg een lifter mee neemt.
Verder kun je eigenlijk niets verklappen zonder een spoiler te geven, maar geloof me.......... er zit genoeg vaart en verhaal in de film.

Als je wel in de stemming bent voor een vampieren film die aan de ene kant lekker ouderwets ala VAMPIRES (John Carpenter) is, en aan de andere kant losjes als THE LOST BOYS, dan is Forsaken een zeer goede keus.

8/10.

Beeld kwaliteit is redelijk tot zeer goed, geluidskwaliteit is gewoon goed.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"