B.Loft - Submerged

Gestart door VlisChris, augustus 24, 2004, 17:33:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Nu nog de laatste afwerkingen in mijn kamer doen, laminaat in mijn slaapkamer terugleggen zodat mijn kledingskast terug kan, en dan ben ik ook wel een eindje op orde in mijn huis.
Voor de komende tijd.

Mijn huis is qua buitenmaten overigens gelijk gebleven. Qua binnenmaat ben ik iets gegroeid 8) De erker is een cm of 10 a 15 meer naar buiten gekomen ;) Alleen jammer dat de afwerking met houten planken is gedaan tegen het aluminium aan. Dus ik moet nu eerst mijn volledige erker gaan opvullen met een houten plaat, en daarna pas gaan bekleden met laminaat. Och. Valt me nog mee als het hierbij blijft ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R


VlisChris

#2528
Oh joh.
Heb het momenteel zo druk dat ik zelfs bijna geen weekend heb en echt moet zoeken om tijd te maken om uberhaupt deze week vier keer te kunnen gaan sporten ;)
Eerst tijd hebben om op te ruimen, dan fotootje maken. Komt goed ;) Jullie hebben hem tegoed van me :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op april 16, 2013, 10:15:11
De reden dat in het stikdonker (op een klein beetje omgevingslicht dat recht in je ogen schijnt na) over het strand lopen zo heerlijk is?
Koptelefoon op, langs de waterlijn lopen, en tot je stomme verbazing binnen een minuut of 3 van elkaar 2 keer een prachtige vallende ster mogen zien 8)
Dat zijn de momenten waarop je de kleine geneugten van het leven erg op prijs kunt stellen ;D :D

Die is vandaag op een compleet andere manier overtroffen.
Soms is het wel fijn om in de spotlights gezet te worden. Het is alleen zo gek als dat gebeurd wanneer je op het punt staat het strand op te lopen, en de spotlight aan een helikopter hangt die echt letterlijk 30 seconden later op 100 meter afstand op het het strand begint te landen. Om 0130 :)

Zo even een fotootje ;) Heel bizar.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Op de laatste twee foto's kun je mooi zien waarom ik zo even onder de douche moet springen :D
Verdikkeme wat komt er een bak zand van zo'n strand af als die heli weer opstijgt. Er stonden nog een paar anderen bij, maar die waren zo "dom" ;) om weg te duiken. Dus ben de enige die het moment van opstijgen gepakt heeft ;)

Let niet op de zeer matige kwaliteit. Toen ik terug op het strand was stonden ze net op het punt om weer op te gaan stijgen, dus moest als de donderstraal foto's gaan maken. En donker genoeg dat je camera bijna niet kan scherpstellen :-\ Maar och. Ik heb het er op staan ;)


_MG_2332 by Sauer Fotografie, on Flickr

_MG_2336 by Sauer Fotografie, on Flickr


_MG_2346 by Sauer Fotografie, on Flickr


_MG_2345 by Sauer Fotografie, on Flickr
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

#2531
Soms/meestal wordt de trauma voor jan met de korte achternaam ingezet. In dit geval voor iemand die zwaargewond is geraakt bij een binnenbrand :-\
klik
ps: even heel lullig doen, maar waarom ze geen foto's gebruiken op die site van iemand die weet wat die doet ipv die troep ze normaal plaatsen is me soms echt een raadsel :D (en ik weet het, ik mag het eigenlijk niet zeggen ;))

Edit. Kijk vooral ook even naar de werkelijk geniale video. Vooral boeiend als je het leuk vind om 10 of 20 seconden naar een stilstaande ambulance te kijken  :worship: :clapping: :pompom:
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R


VlisChris

Oh. Verdorrie.

Helikopter voor niks geregeld :D

Morgen kan ik mijn gordijnen terughangen en gaan opruimen. Dan kan ik daarna wat fotos maken.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op april 22, 2013, 17:01:16
kan

Kan. . . Dat wil niet zeggen dat het gebeurd :-X
Totaal geen tijd voor geen gehad :) Nu even paar uur slapen, en dan morgen hopelijk eindelijk een beetje tijd voor wat noodzakelijk zaken.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VlisChris

Zo.
Terug van een weekendje Antwerpen. Bijzonder gezellig, lekker laat geworden ;) (0730 terug op de hotelkamer :-X)
Foto had ik al eerder proberen te uploaden maar de internet verbinding was ietwat langzaaam. . .

Och. Beter laat dan nooit ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

VTEC_genieter

Je woont gelukkig niet op de begane grond  ;D
*check de waterpeil*  :D
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

VlisChris

#2537
ROFLOL.
Zaterdag wezen stappen met twee maatjes. Een daarvan en ik zijn ietwat gek in ons hoofd als we gaan stappen, en we hadden weer een walgelijk slecht plan bedacht.
Zie de foto hieronder; een foto zegt meer dan 1.000 woorden ;) Een ding is zeker, als je gegarandeerd binnen anderhalve minuut een groep vrouwen om je heen wilt hebben is dit wel enigszins the way to go ;)

Hilarische avond/nacht geweest en zeer absoluut voor herhaling vatbaar 8) We hebben ons kapot gelachen :D :D En ja, je moet gek in je hoofd zijn om dit te doen ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

MVG


clockwork

Prachtige outfits! Ik kan mee voorstellen dat je daarmee wel veel aandacht krijgt van het andere geslacht.

Het valt me wel op dat je steeds meer gaat lijken op je avatar. Is dat de volgende stap? ;)
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

VlisChris

Whahahaha. Dat viel me ook al op inderdaad 8) Onbedoeld overigens :P
Al ken ik net als mijn karakter weinig schaamte of subtiliteit als ik zo uitga ;)

@ MVG: was inderdaad even spannend toen we het aantrokken en de stad ingingen. Je weet nooit hoe er gereageerd wordt ;) Maar op straat was het al feest. Ongeveer de helft durft je niet aan te kijken en als je omkijkt zie je dat ze je na staan te gapen, de helft staat je gewoon aan te gapen, en een heel klein deeltje schiet in de lach en begint een praatje. Stonden bij het stoplicht te wachten, staat een auto met een paar dames die zogenaamd niet keken; bij het wegrijden roep ik hard hooooi, en onmiddelijk kwam er reactie terug :P
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

MVG

Haha, mooi werk dus! Het klinkt alsof je dit niet voor de laatste keer doet!  :D  ;) Erg leuk! Die maat van je komt me trouwens vrij bekend voor, ik weet alleen niet waarvan.. Een bekend persoon?

VlisChris

#2542
Whaha. Nee. Dat is geen bekend persoon. Gewoon iemand die hier in Vlissingen woont.
Gaat wel vaak stappen in andere steden, en heeft nogal eens als DJ in lokale kroegen gedraaid. Misschien dat je hem bij het stappen eens bent tegengekomen.
Vanwaar ben jij ergens?

Edit. Hell no. Zeker niet de laatste keer. Volgende keer moeten we wat nieuws verzinnen qua outfit en bijpassende verhaal haha.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

MVG

Ik kom uit een klein dorp gelegen naast Breda. Wellicht een keer ergens gezien dan misschien, misschien lijkt hij op iemand zou ook nog kunnen. Leuk dat je weekend zo een succes is geweest!  ;)

VlisChris

Zijn vriendin woont in Breda. Dus goed mogelijk. Humor.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

high-q

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

Bas Akkerman

 :worship: :clapping:

Geweldig dit Christiaan! Ik ga nog een keer mee als je dit soort fantastische acties bedenkt.
Christiaan post nooit meer een soortgelijke foto...
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Pinohelmond

Citaat van: Christiaan S op april 29, 2013, 11:28:37
ROFLOL.
Zaterdag wezen stappen met twee maatjes. Een daarvan en ik zijn ietwat gek in ons hoofd als we gaan stappen, en we hadden weer een walgelijk slecht plan bedacht.
Zie de foto hieronder; een foto zegt meer dan 1.000 woorden ;) Een ding is zeker, als je gegarandeerd binnen anderhalve minuut een groep vrouwen om je heen wilt hebben is dit wel enigszins the way to go ;)

Hilarische avond/nacht geweest en zeer absoluut voor herhaling vatbaar 8) We hebben ons kapot gelachen :D :D En ja, je moet gek in je hoofd zijn om dit te doen ;)

Grote vraag is natuurlijk of je je kleine Christiaantje aan het werk gezet hebt of niet!  :D
Boston Acoustics VS336 (4x) - Boston Acoustics VS325C - BK XXLS 400FF - Marantz SR7005 - Creek Destiny - Oppo BDP 83 SE - Squeezebox Touch - Dune HD Smart D1 - Philips 55PFL8008K - Xbox 360 Slim - Harmony One - Canare 4S11 - W&M

Pino's Room

MVG

 ;D hahaha, er zijn er die het denken, en die het gewoon vragen  ;)

VlisChris

Citaat van: Pinohelmond op april 29, 2013, 16:13:48
Grote vraag is natuurlijk of je je kleine Christiaantje aan het werk gezet hebt of niet!  :D

Ik onthoudt mij van enig commentaar in deze :angel:
Heb me wel rotgelachen toen later op de avond bleek dat 1 van de dames in een cafe gewoon een vriend had :devil:

Weet ik veel :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.