Antwoord

Er is een fout opgetreden bij het versturen van dit bericht.
Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.
Attachments and other options
Attachments:
Drag and drop your files here, or use the button to add files.
Beperkingen: 4 per bericht (4 remaining), maximum total size 64.00 MB, maximum individual size 64.00 MB
Verificatie:
Please leave this box empty:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:
sneltoetsen: gebruik alt+s om te verzenden/posten, of alt+p om te bekijken

Samenvatting van topic

Geplaatst door J.A.F._Doorhof
 - januari 27, 2003, 18:39:53
Kan iemand voor mij het volgende eens bekijken.

Ik heb vandaag met de nieuwe Dscaler 4.15 testen gedaan op wat probleem titels.
D-scaler 4.15 lijkt met de TOMO video 'iets' minder jaggies te geven, maar volgens mij zit dit in het source materiaal (ik zie het namelijk al jaren) het gaat om Rammstein Live aus Berlin PAL en Nightwish.

Overall is de beeldkwaliteit H3D en Dscaler nu gelijk (da's voor het eerst), alleen lijkt de lightoutput wat lager met Dscaler, moet dus nog even bezig met contrast binnen Dscaler.

Maar wat ik niet snap, mischien dat iemand met veel kennis van de filters dit kan uitleggen.

Met de faroudja chipset AAN in Dscaler (dus progressive) heb ik een perfect 200TVL patroon iets minder als met de Immersive software, maar zeer goed.

Als ik echter DSCALER alles laat doen, krijg ik zware vervormingen binnen de 200TVL patronen.
Alleen Adaptive clip, en Greedy lijken beter te zijn.
Maar juist de TOMO video waar zo een ophef over is te doen maakt er een potje van.

Het kan zijn dat ik iets mis, zal me daar eens op gaan inlezen, maar mischien dat hier iemand zo het antwoord heeft.

MvrGr.
Frank