Problemen met Philips 32PW9527

Gestart door HeavyMountain, januari 14, 2003, 19:17:29

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcellootje

Ik heb mijn TV terug, na ruim twee weken. Alles ziet er weer goed uit en werkt goed, voorzover ik kan beoordelen na drie dagen. Het diepzwart is weer terug, de kleuren zijn weer normaal. Het reparatierapport vermeldde vervanging beeldbuis en laden nieuwe software (nu van 4 okt 2002, was apr 2002). Totale kosten 773 euro. Gelukkig dat ik nog garantie had.
Frank, moet ik er vanuitgaan dat de calibratie opnieuw moet gebeuren omdat de beeldbuis vervangen is? Hoe kan ik dat checken? De Flashram optie in het systeemmenu staat nu aan, terwijl ik die uitgezet had. En de userinstellingen (contrast/helderheid enz.) stonden allemaal vol open.

J.A.F._Doorhof

Bij een nieuwe beeldbuis moet de calibratie altijd opnieuw.

Laat je dat in Emmeloord doen is het gratis.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

martiens

Ik heb nu ook een probleem met mijn 32PW9527. Het beeld valt af en toe gewoon weg. Morgen komt de monteur kijken. Op welke instellingen moet ik letten dat ze gelijk blijven, want hij is al gecalibreert

Groeten,

Martien

J.A.F._Doorhof

Hi,
De Rood groen en blauw waardes in het drive en cutoff menu.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"


J.A.F._Doorhof

Via het service menu.
Gewoon zeggen dat hij gecalibreert is en dat hij daar af moet blijven.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jpater

Frank,

Vanmorgen heb ik mijn 32pw9527 weer terug mogen ontvangen en is er een nieuwe beeldbuis in gezet. Dat ding begon weer met het ontladen en wegvallen van het beeld wat blijkbaar een productiefout in de beeldbuis is vanaf bepaalde serienummers. De calibratie zal ik waarschijnlijk weer laten doen. Nu vind ik het beeld een beetje schuin, kan ik dit in het service menu iets bijstellen ? De rechterkant moet iets naar beneden.

Alvast bedankt,
Johan.

J.A.F._Doorhof

Hi,
Draaien kan gewoon via het user menu, kantelen beeld.

Als je langs Emmeloord komt is hercalibratie gratis.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jpater

Tjonge, nog nooit gezien die optie  ;D

Ik zal waarschijnlijk gebruik gaan maken van de tour.... misschien eerst een projector erbij kopen  ;)

J.A.F._Doorhof

mail me maar voor een leuek aanbieding dan combineer ik het brengen wel met een tour :D
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Justins

heb nu 2 jaar geleden ook problemen gehad met deze televisie en de beeldbuis moest vervangen worden. Nu geen enkel probleem meer mee doet het uitstekend. Het lijkt wel alsof eerst bij een ieder de beeldbuis vervangen moet worden en dan is er niets meer aan de hand. Ben nog wel benieuwd naar een ieder die in deze topic geschreven heeft of hij/zij naderhand nog problemen heeft gehad

groeten justin

D-san


Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Please leave this box empty:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:
sneltoetsen: gebruik alt+s om te verzenden/posten, of alt+p om te bekijken