Xbox 360 Welke games koop jij bij de launch ??

Gestart door woametalhead, november 25, 2005, 17:19:30

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

woametalhead

Ik neem de aftrap.

Quake 4
PerfectDark Zero
Kameo

Elder scrolls oblivion heb ik ook gereserveerdt maar is helaas uitgesteld tot maart >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Rogier1988

zijn hier geen topic's over?? of in een topic dat zoiets gevraagd wordt :-\

christian19

Gotham 3 en NFS staan bij mij op de verlanglijst.

Paul1967

Kameo. Al een stukje ervan gespeeld. Zeer mooie graphics.

Erik

kameo heeft zelfs de beste graphics die ik tot nu toe gezien heb.  :o
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

EdwinB

Okay, mijn lijstje met launch titels die ik moet hebben:

- PGR3
- PDZ
- CoD2
- Kameo


Bovenstaande zou voldoende moeten zijn om aankomend weekend door te komen  ;)


meteorite

Popcorn Hour | Sanyo | Pioneer | KEF | Marantz | LaserDisc | D-VHS | HD-DVD | Blu-ray

chippius


Reynier

Project Gotham Racing 3
Perfect Dark Zero
Call of Duty 2

damn I can't wait...

Trasos


Erik

PGR3 is denk ik toch een lachertje vergeleken met need for speed most wanted. Als ik al zie hoe mooi en lekker hij speelkt op de ps2 dan moet de 360 wel een superklapper worden.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Reynier

Citaat van: Erik op november 29, 2005, 18:03:33
PGR3 is denk ik toch een lachertje vergeleken met need for speed most wanted. Als ik al zie hoe mooi en lekker hij speelkt op de ps2 dan moet de 360 wel een superklapper worden.

Euhmz... right, heb je PGR3 nooit in actie gezien?  ??? ??? ??? Ziet er echt een stuk beter uit dan Need For Speed Most Wanted....

Kerstmanno

#13
Verschil alleen is dat NFS een gaaf spel is en PGR is... tsja... 



...slaapverwekkend. ;D

chippius

Tja ik ben andere mening aangedaan. Need for Speed series nooit lekker vinden spelen. Bij de laatste 3 sucked de framerate gewoon en is zeker niet constant. Regelmatig gecrashed omdat net op een cruciaal moment de framerate haperde, net een bocht miste en de rest van de auto's je net konden inhalen in de laatste ronde. Dus ja, geef mij dan maar PGR.

Erik

Citaat van: LaZZ op november 29, 2005, 18:07:52
Euhmz... right, heb je PGR3 nooit in actie gezien?  ??? ??? ??? Ziet er echt een stuk beter uit dan Need For Speed Most Wanted....
yep zelfs al gespeeld op de hcc dagen waarom denk je dat ik het anders zeg ???
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Citaat van: chippius op november 29, 2005, 20:31:43
Tja ik ben andere mening aangedaan. Need for Speed series nooit lekker vinden spelen. Bij de laatste 3 sucked de framerate gewoon en is zeker niet constant. Regelmatig gecrashed omdat net op een cruciaal moment de framerate haperde, net een bocht miste en de rest van de auto's je net konden inhalen in de laatste ronde. Dus ja, geef mij dan maar PGR.
Ik heb het ook over NFS MW en niet over de voorgaande series. De voorgaande delen ken ik niet. NFS MW haalt hier contant 60fps, geen haperingen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Reynier

Citaat van: Erik op november 29, 2005, 21:35:03
yep zelfs al gespeeld op de hcc dagen waarom denk je dat ik het anders zeg ???

Dan heb ik geen idee waarom je het zegt want ik vind persoonlijk PGR3 er een stuk beter uitzien :) NFS ziet er een beetje dof uit.

chippius

zit altijd een 'waas'-filter overheen om alle schoonheidsfoutjes te maskeren  ;)

Trasos

sinds wanneer is er van pgr3 een speelbare demo-pod? Van CoD2 wel. Maar sowieso staan van al die pods de AA uit en is het demo die niet de daadwerkelijke kwaliteit laat zien.

Ed-S

Geen, ik koop dat ding niet. ik wacht wel op de play 3  ;D ;D
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

chippius

En dat noemt zichzelf een gamert?  ;)

Ach ja voordat de PS3 in Europa is zijn we zeker weer een jaar verder, zoniet 2007. Dan zijn er vast wel weer centjes te vinden voor de PS3  ;D

klipschref5

- Kameo: Elements of Power
- Perfect Dark Zero
- Condemned
- Project Gotham Racing 3
- NBA live 2006 of FIFA RTWC'06


ooh ja en mijn gamertag voor online madness/friendslist = TITANIOUS

tot morgen op live? :D

Joris1971

Zijn Condemed en NBA live 2006 2 december al te koop dan??

Is King Kong er morgen trouwens al?

Joris

EdwinB

Citaat van: Joris1971 op december  1, 2005, 20:35:02
Zijn Condemed en NBA live 2006 2 december al te koop dan??

Is King Kong er morgen trouwens al?

Joris

Yes, deze zijn allemaal morgen te koop.  ;)