Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

chansig

Volgens mij Amazon bamboo...hoe verzin je het.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67

Iets met lamp, gehakt en kurk  :D

Hebben ze ook allemaal bij de Ikea.

RalphH

Zwødse balletjes door de helft en dan onder de plank schijnt ook goed te.........
Ruiken
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

DofN

Citaat van: chansig op juni 25, 2022, 17:27:19
Geen idee...zou mij niets verbazen. Komen uit een tijd dat ik andere overtuigingen had.

Gr. Hans

Die hype was niet heel lang geleden, toch?
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Zeker een jaar of 6 terug.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

De snijplanken zijn te kort en te breed. Dus dat gaat geen porum worden. Nu zou dat weinig uitmaken want het ziet er sowieso niet uit. Maar goed. Helaas. Geen Bamboo effect onder de subkasten.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

ProgRocker

Citaat van: chansig op juni 26, 2022, 10:48:21
De snijplanken zijn te kort en te breed. Dus dat gaat geen porum worden. Nu zou dat weinig uitmaken want het ziet er sowieso niet uit. Maar goed. Helaas. Geen Bamboo effect onder de subkasten.

Gr. Hans

Te kort en te breed... 90 graden draaien, probleem opgelost 😁

chansig

Zou je denken...maar helaas. Hij blijft te breed en te kort. Hoe ik ook draai en keer.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

JoWa

Dat heb je met vierkante planken... [emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Intel NUC G10 - LMS / Qobuz - Luxman PD-291 - Marantz SA-KI Pearl - Sony UBP-X800M2 - Linn Akurate Katalyst DSM/3 - Dynaudio Focus 30XD - LG 75UN70706LD - Hifiman Ananda BT / B&O Beoplay HX

Contour

Een snijplank kan je toch gewoon bij snijden?

Ralf67

Ikea heeft ze in alle soorten en maten .

chansig

Soms heb je van die momenten dat ik helemaal knettergek van mezelf word. Hoe dan ? Nou ik heb een bepaalde cd voor ogen uit de jaren 90, ws rond 1997 oid. Een verzamel cd, kartonnendoosje, met zo'n wit gedeelte waar de cd dan in ligt. Groenige voorkant en met nummers ala Chemical Brothers. Iets met beats ???????? Ik weet wel waar ik hem gekocht heb: Plato Rottedam. Nee dat is helpend.

Ja...en toen hield het op. :D

Maar ik blijf zoeken.

Als ik het heb dan laat ik het weten.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Oja dat ken ik. Een man moet soms gewoon wat te doen hebben. Al slaat het nergens op.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Je weet niet toevallig waar ik het over heb ?  :D

....gonna drive me insane...vrouwelijke "zanger"....

En het mooie is dat dit volgens mij in het derde nummer zit van het album. Tsjemig eigenlijk ben ik er bijna. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kjelt

Citaat van: chansig op juli  4, 2022, 15:48:54
Je weet niet toevallig waar ik het over heb ?  :D

....gonna drive me insane...vrouwelijke "zanger"....

En het mooie is dat dit volgens mij in het derde nummer zit van het album. Tsjemig eigenlijk ben ik er bijna. :D
https://www.google.com/search?q=lyrics+gonna+drive+me+insane

chansig


Kinky Beats vol 1

BAM!!!!

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Ralf67

#11191
Dat is idd KINKY

Sorry van de caps lock  :D

Gaan we morgen eens luisteren.

chansig

#11192
Mooie dag om even vooruit te kijken naar wat er komen gaat. Op audio gebied helemaal niets. Het is allemaal best en goed. Het klinkt fijn en gelukkig werkt mijn geheugen nog oke zodat een cd met toch te binnen schiet. Nee de grootste verandering zit hem in dat ik ws morgen/dinsdag opa ga worden. Na verschillende overlijdens in de afgelopen maanden is het komen van nieuw leven een welkome verandering.

Vandaag morgen dus mijn laatste dagen als vader, man, broer, zwager, vriend, collega, kennis er komt en nieuwe titel bij: Opa.

Het wordt een kleinzoon, dus al aangemeld bij de lokale voetbalclub. En dan stilletjes hopen dat hij mijn passies deelt: Muziek, fietsen, sport, vrouwen en bier.

Dan is ie van mij.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Leeuwarden

Nou, gefeliciteerd dan maar. Toevallig nog een actieve herinnering aan poepluiers?  :crazy:

Jean Sibelius

Gefeliciteerd (alvast) Hans! :pompom: Succes met de (mede)opvoeding :colgate:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Contour

Dat is leuk nieuws Hans!

blue-eyes

Citaat van: chansig op juli 17, 2022, 15:35:59
Vandaag morgen dus mijn laatste dagen als vader, man, broer, zwager, vriend, collega, kennis er komt en nieuwe titel bij: Opa.


Van harte Hans!


Citaat van: chansig op juli 17, 2022, 15:35:59
En dan stilletjes hopen dat hij mijn passies deelt: Muziek, fietsen, sport, vrouwen en bier.

Ik neem even aan dat je dit een willekeurige volgorde is, je eigenlijk een andere volgorde wilde neerpennen :D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

chansig

Volgorde is weinig relevant. Als alle 4 maar aanwezig is. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Toch jammer als je passie vrouwen is en je er maar 1 hebt. Maar goed. Misschien een open huwelijk. Gun ik iedereen.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Kjelt

Citaat van: chansig op juli 17, 2022, 16:04:20
En dan stilletjes hopen dat hij mijn passies deelt: Muziek, fietsen, sport, vrouwen en bier.

Volgorde is weinig relevant. Als alle 4 maar aanwezig is. :D

Gr. Hans
Het zijn er 5 btw, maar dan wordt het voorlopig andersom: praktisch alle vrouwen houden van baby's  ;)
Gefeliciteerd.