Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

chansig

Citaat van: twani op september 22, 2015, 20:47:19
Nou Hans doe niet zo moeilijk.  :D

In het verleden was je zélf frequent bezoeker van vrijwel alle roerige zandbakken op vrijwel ieder forum dat NL rijk is. Als er maar gerommel en gezeik was, was Hansie er ook. :tounge2:

Toegegeven, je bent gegroeid. Eerlijk is eerlijk :laugh:







Maar doe niet plots zo vróóm :sneaky2:

Niet geheel onverwachte reactie. Maar ik mijn reply heb ik natuurlijk ook al voorbereid. :D

Als men mij vraagt te stoppen doe ik dat. Tenminste...toch ?

Ik ben overigens de eerste die toegeeft dat ik ook lekker kan drammen, zuigen etc. Maar inderdaad 5 tot 10 jaar terug was het nog vele malen erger. Beschamend zelfs als ik het terug lees. Persoonlijke groei...zennnnnnnn.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

#2451
Citaat van: Lion of Judah op september 22, 2015, 20:53:39
Je stelt de vraag niet aan mij welliswaar dus ik doe dan maar even brutaal O0. Had het er nl. vanmiddag ook nog even met Onder over: ik hoorde het geluid voor de speakers of er tussenin maar niet achter. Was wel nog met je vorige speakers, kan niet beoordelen of dat nog wat uitmaakt?

Thanks....jij hebt het inderdaad ook gehoord. Ik heb het altijd ruim achter de speakers gehoord ongeacht welke speaker, versterker, bron etc.

Nog meer mensen die het nog weten ? CZ ? John Aries ?  Lynch ?

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

twani

Citaat van: chansig op september 22, 2015, 20:56:56
Niet geheel onverwachte reactie. Maar ik mijn reply heb ik natuurlijk ook al voorbereid. :D

Als men mij vraagt te stoppen doe ik dat. Tenminste...toch ?

Ik ben overigens de eerste die toegeeft dat ik ook lekker kan drammen, zuigen etc. Maar inderdaad 5 tot 10 jaar terug was het nog vele malen erger. Beschamend zelfs als ik het terug lees. Persoonlijke groei...zennnnnnnn.

Gr Hans


Dat zég ik: Púre Persoonlijke Groei!!! Dat zien we graag :D

chansig

Ik hoop zo ontzettend dat mijn vrouw dit ook zo ervaart... :D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Lion of Judah

Welk model minidsp heb jij eigenlijk Hans?
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

YamahaRXV

Citaat van: twani op september 22, 2015, 20:47:19
Nou Hans doe niet zo moeilijk.  :D

In het verleden was je zélf frequent bezoeker van vrijwel alle roerige zandbakken op vrijwel ieder forum dat NL rijk is. Als er maar gerommel en gezeik was, was Hansie er ook. :tounge2

Niet alleen bezoeker van roerige zandbakken, maar zelfs ook van brandhaarden en met het bekende schenkkannetje olie in de aanslag  :D
Maar goed, het is het topic van Hans dus kan ik respecteer zijn verzoek  8)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: chansig op september 22, 2015, 21:04:10
Ik hoop zo ontzettend dat mijn vrouw dit ook zo ervaart... :D

Gr Hans

Is dat heel belangrijk dan? :D

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Citaat van: YamahaRXV op september 22, 2015, 21:08:42
Niet alleen bezoeker van roerige zandbakken, maar zelfs ook van brandhaarden en met het bekende schenkkannetje olie in de aanslag  :D
Maar goed, het is het topic van Hans dus kan ik respecteer zijn verzoek  8)

Oww ja die was ik vergeten:

Citaat van: chansig op september 22, 2015, 20:56:56
Ik ben overigens de eerste die toegeeft dat ik ook lekker kan drammen, zuigen etc. Maar inderdaad 5 tot 10 jaar terug was het nog vele malen erger. Beschamend zelfs als ik het terug lees. Persoonlijke groei...zennnnnnnn.

Gr Hans

Maar goed...je bent het weer kwijt. Is ook belangrijk.

En nu houden we erover op.

:D

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

CZ79

Citaat van: cz79 op september 22, 2015, 20:49:23
Tussen en achter, niet dat je het aan mij vroeg, maar dat is waarik het destijds hoorde....niet vaak zoveel diepte gehoord
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

chansig

Oke...thanks.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

#2461
Ik hoorde het ook achter de speakers, vooral de drums bij een nummer van TOOL.

Right in Two van het album 10.000 days.....toen zat ik echt van WOW.

En mag ik weer uit de zandbak komen, zand is nogal nat en het schuurt  :D

Maar ik zal ook ophouden....klere zandbak.

chansig

Thanks....en nee...jij blijft maar lekker zitten en dat er maar zand in je onderbroek en sokken mag komen...veel zand.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

lynch1979

Citaat van: chansig op september 22, 2015, 21:38:21
Thanks....en nee...jij blijft maar lekker zitten en dat er maar zand in je onderbroek en sokken mag komen...veel zand.

Gr Hans

Ik vind jou ook heeeeeeeeeeel erg aardig Hans, een volgende keer mag je meespelen, ik ga nu weer verder met mijn onderbroek en sokken volstoppen ( moet toch iets doen ).

lynch1979

Maar heb jij het nummer ook al gehoord met je huidige speakers en je nieuwe subs?

Ik kon het drumstel en elk onderdeel ervan gewoon aanwijzen, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

i2Paq

Citaat van: chansig op september 22, 2015, 20:35:49
Ja....alleen had ik de switch niet in gebruik. Maar nu is het dus de bedoeling van wel.

Gr Hans

Wat zou dan verklaren dat er verschil zit in weergave dankzij 1 kabel op een plek waarbij 2 andere, zeg maar 3, gebruik maken van minder, misschien zelfs veel mindere kabels?

Let wel: ik verklaar hier niets voor onmogelijk of onwaar, maar als de switch connect naar de NAS met "nog een "gewone UTP, en de switch zit naar de router met een "gewone" UTP, die weer het Internet op gaat met een.... "gewone" UTP, dan is er wel iets heel bijzonders aan de ene Vodka kabel.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

DofN

Citaat van: chansig op september 22, 2015, 20:43:13
Ik vind dat je veel te stellend bent en je beseft je toch wel dat je hele boodschap niet objectief is ?  :D

Maar even een serieuze vraag...je bent hier een paar keer geweest dus ws kan je de volgende vraag wel beantwoorden: Waar hoorde jij het geluid ? Tussen de speakers voor de speakers of achter de speakers ?

Gr Hans

Het was niet stellend maar overbruggend bedoeld. Jammer is dat weer :)

Ik hoorde bij jou veel ver achter je LS gebeuren, en ook genoeg op de lijn tussen je LS. Hing een beetje van de opname af.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Citaat van: doorofnight op september 22, 2015, 22:43:12
Het was niet stellend maar overbruggend bedoeld. Jammer is dat weer :)


Nee joh...is niet jammer...je kan niet altijd overbrengen wat je precies bedoelt. Ik kan alleen maar zeggen hoe het overkomt en dat was dus niet zoals je het bedoelde. Duidelijk dan toch.

Citaat van: doorofnight op september 22, 2015, 22:43:12
Ik hoorde bij jou veel ver achter je LS gebeuren, en ook genoeg op de lijn tussen je LS. Hing een beetje van de opname af.

Thanks..

Citaat van: lynch1979 op september 22, 2015, 21:48:42
Maar heb jij het nummer ook al gehoord met je huidige speakers en je nieuwe subs?

Ik kon het drumstel en elk onderdeel ervan gewoon aanwijzen, dat heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Ik denk dat het nog beterder aanwijsbaar is. Van het weekend hebben we een drum solo van 7 minuten beluisterd...cool. :headbanging: :headbanging: :headbanging:

Gr Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Citaat van: i2Paq op september 22, 2015, 22:40:00
Wat zou dan verklaren dat er verschil zit in weergave dankzij 1 kabel op een plek waarbij 2 andere, zeg maar 3, gebruik maken van minder, misschien zelfs veel mindere kabels?

Let wel: ik verklaar hier niets voor onmogelijk of onwaar, maar als de switch connect naar de NAS met "nog een "gewone UTP, en de switch zit naar de router met een "gewone" UTP, die weer het Internet op gaat met een.... "gewone" UTP, dan is er wel iets heel bijzonders aan de ene Vodka kabel.

Ik volg je niet compleet of compleet niet..eigenlijk. :D

Van de Telfort router gaat er een UTP naar een andere router, vandaar uit een utp naar de SONOS. In de nieuwe situatie komt er een switch tussen de utp en de SONOS.

Geen idee waarom ik het verschil hoor...boeiend ? Nee niet voor mij.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kingpin

Beetje het verhaal waarom men verschillen ervaart in de laatste meter van een voedingskabel.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

chansig

Nee...die mensen zijn gek.

De Vodka is inmiddels binnen....maandag gekocht en vandaag in huis. En ze komen uit Duitsland. Erg snel dus.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Citaat van: lynch1979 op september 22, 2015, 21:48:42
Maar heb jij het nummer ook al gehoord met je huidige speakers en je nieuwe subs?


Zit het nu te beluisteren...wat een gave muziek is het toch en wat luister ik het eigenlijk veel te weinig.

Gr Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

i2Paq

Citaat van: Kingpin op september 23, 2015, 09:18:35
Beetje het verhaal waarom men verschillen ervaart in de laatste meter van een voedingskabel.

*Proest*  :-X

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

Kwabbernoot

Citaat van: chansig op september 22, 2015, 20:59:11
Thanks....jij hebt het inderdaad ook gehoord. Ik heb het altijd ruim achter de speakers gehoord ongeacht welke speaker, versterker, bron etc.

Nog meer mensen die het nog weten ? CZ ? John Aries ?  Lynch ?

Gr Hans

Ik heb je nieuwe speakers niet gehoord maar bij de vorige hoorde ik het duidelijk achter de speakers. En dan zowel links en rechts kwam het verder naar voren, meen ik mij te herinneren.

Groeten...

chansig

Thanks.....toch bijzonder dat deze van verschillen er schijnbaar zijn.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.