Denon Heos i.c.m. bedrade luidsprekers.

Gestart door Wotnix, april 27, 2024, 21:17:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wotnix

Beste mensen,


Ik ben onlangs verhuisd, maar ik heb geen mogelijkheid om bedrading naar de achter/zij speakers te leggen.

Voor is geen probleem.

Verschillende scenario's gaan door mijn hoofd.

1.
Voor (20jaar) oude speakers houden en achter HEOS.

2.
Alles HEOS.

3.
Geen HEOS maar een ander systeem.

4.
Weer verhuizen  :laugh:

Bovendien vraag ik me af of de combi bedraad.draadloos werkt i.v.m. latency.
| Denon X2700H | Denon DVD 3600 | ASW Genius 300 speakers | NVIDEA Shield | Philips 47' TV | QNAP 219+ | Intel NUC (HomeAssistant) | Ubiquiti switch + 2AP's |

Rowdy

Zijn de apparatuur en luidsprekers van Bluesound niet iets voor jou?
https://www.bluesound.com/

Wotnix

Dit ziet er mooi uit.

Maar ik heb een Denon verstrekker.
Dan zou ik dus helemaal moeten overstappen naar Bluesound als ik het goed begrijp.
| Denon X2700H | Denon DVD 3600 | ASW Genius 300 speakers | NVIDEA Shield | Philips 47' TV | QNAP 219+ | Intel NUC (HomeAssistant) | Ubiquiti switch + 2AP's |

Mario D

In dezelfde lijn/merk te blijven met je front speakers is altijd de beste keuze.

Ik heb dit opgelost met een draadloze set van Marmitek + een XTZ eindversterker onder de sofa met auto-on sensor.

Werkt perfect, vertraging heb ik opgelost met speakerafstand in de receiver.

Wotnix

Citaat van: Mario D op april 28, 2024, 08:46:55In dezelfde lijn/merk te blijven met je front speakers is altijd de beste keuze.

Ik heb dit opgelost met een draadloze set van Marmitek + een XTZ eindversterker onder de sofa met auto-on sensor.

Werkt perfect, vertraging heb ik opgelost met speakerafstand in de receiver.

Voor wat ik tot nu gelezen heb, is het moeilijk om e.e.a. gesynchroniseerd te krijgen.
HEOS is meer een multi-room systeem, dan dat het een x.x systeem is en is niet te combineren met bedrade speakers.
| Denon X2700H | Denon DVD 3600 | ASW Genius 300 speakers | NVIDEA Shield | Philips 47' TV | QNAP 219+ | Intel NUC (HomeAssistant) | Ubiquiti switch + 2AP's |

Mario D

Citaat van: Wotnix op april 30, 2024, 15:56:04Voor wat ik tot nu gelezen heb, is het moeilijk om e.e.a. gesynchroniseerd te krijgen.
HEOS is meer een multi-room systeem, dan dat het een x.x systeem is en is niet te combineren met bedrade speakers.

Klopt, vandaar ook mijn bovenstaande keuze.
In mijn ogen de enige oplossing als je toch draadloos wil werken.
Marmitek heeft ook zo een setje met al ingebouwde versterker eventueel, maar of dat vermogen genoeg is hangt af van je speakers.
Voorheen had ik een draadloze kit van SvS maar die laat je beter links liggen voor (surround) speakers dan toch.