HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MAW

Terug naar het land waar fabeltjes goedgelovig ontvangen worden..
Gr. Martijn

Raphie

JBL PRX Power!

Sirius666

Citaat van: chansig op april  5, 2017, 13:59:13
Beetje afhankelijk van waar "hier" is wil ik best langskomen.

Gr. Hans

A'dam  ;)
Citaat van: Raphie op april  6, 2017, 18:43:00
en dat is ook prima, dat is persoonlijk voor jou vooruitgang, maar kan je ook begrijpen dat anderen dan misschien het gevoel hebben dat jij stilstaat? Niemand hoeft in deze zijn gelijk te halen, heb jij je audiogeluk gevonden dan is het voor mij prima, zo lang onze meningen maar naast elkaar kunnen bestaan toch?

Dus Knor moet oppassen dat anderen 'misschien' het gevoel hebben vinden dat hij stil staat? Dan mag Huub ook denken dat hij misschien het gevoel gaat krijgen dat de audiolamp juist voor progressie gaat zorgen :D

Het 2e klopt natuurlijk niet want de meningen worden over en weer toch niet geaccepteerd. Internethooliganisme!

Sirius666

Nog over Huub's leenkabels:

Maakt de lengte, 8m en gekruld, wat uit voor de weergave?

cccp

Misschien wordt het tijd voor een audio-religie met als God het vliegende trollensnot- of gehaktmonster of zo. En dan i.p.v. een vergiet een aliuminium hoedje opzetten. Wellicht geeft dit ook een beter 'audio-ontvangst' in de hersentjes.  :P

HuubF

Citaat van: MAW op april  6, 2017, 19:02:26
Terug naar het land waar fabeltjes goedgelovig ontvangen worden..

Nee Martijn ik ben dat humorloze doorgezaag een beetje zat.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: cccp op april  6, 2017, 20:00:47
Misschien wordt het tijd voor een audio-religie met als God het vliegende trollensnot- of gehaktmonster of zo. En dan i.p.v. een vergiet een aliuminium hoedje opzetten. Wellicht geeft dit ook een beter 'audio-ontvangst' in de hersentjes.  :P

Bedankt voor je zinvolle bijdrage.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Zo dat ruimt op. De eerste die hier zonder knipoog een zijkpost plaatst kan hem krijgen. Probeer eens iets verrassends. Het mag ook zinvol zijn.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: Sirius666 op april  6, 2017, 19:35:05
Nog over Huub's leenkabels:

Maakt de lengte, 8m en gekruld, wat uit voor de weergave?

Geen idee. De koopkabels worden korter maar waarschijnlijk niet deze. Dat geconfigureerde spul is mij te duur.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Knor

Citaat van: Raphie op april  6, 2017, 18:43:00
en dat is ook prima, dat is persoonlijk voor jou vooruitgang, maar kan je ook begrijpen dat anderen dan misschien het gevoel hebben dat jij stilstaat? Niemand hoeft in deze zijn gelijk te halen, heb jij je audiogeluk gevonden dan is het voor mij prima, zo lang onze meningen maar naast elkaar kunnen bestaan toch?

Zolang het niks ergers is dan dat "anderen dan misschien het gevoel hebben dat ik stilsta" heb ik daar ultieme vrede mee! "Anderen" hebben wel veel gekkere dingen gedacht...
Je ziet, ik ben tolerant terwijl ik kanttekeningen plaats bij het bagatelliseren van nota bene datgene waar het om te doen is: een overtuigende weergave van meziekskes thuis.
Ik kan alles geloven,
op voorwaarde dat het ongelofelijk is.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op april  6, 2017, 20:30:40
Zo dat ruimt op. De eerste die hier zonder knipoog een zijkpost plaatst kan hem krijgen. Probeer eens iets verrassends. Het mag ook zinvol zijn.

Zijken is met korte ij.

:turn:


HuubF

Ok voor wie nog geïnteresseerd is: de Audioquest kabels hebben me in ieder geval weer even geleerd dat kabels ook een verbetering kunnen zijn. Stom dat ik een tijdje heb gedacht dat dat onzin was, dat krijg je als je teveel naar anderen luistert. Gelukkig heb ik maar een paar meter nodig.

De Russell's gingen daardoor wat beter klinken maar de Guru's ook: wat meer resolutie en wat strakker laag. Er is nog steeds geen reden om ze te vervangen dus.

De Audioquests worden het niet, te duur.

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op april  6, 2017, 20:47:33
Oei ja, ik was boos sorry.  :-[

Niet boos worden joh.

Het gaat namelijk echt helemaal nergens over, deze hobby.

:crazy:  ;D

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op april  6, 2017, 20:50:18
Niet boos worden joh.

Het gaat namelijk echt helemaal nergens over, deze hobby.

:crazy:  ;D

Nou voor mij wel hoor! In mij huist toch een zekere verbetenheid. Net zoals bij Chansig al ontkent hij dat natuurlijk.

Waar ik een beetje iebelig van word is dat al dat gezeik ook gewoon niet grappig is. Veel tekst, dat dan weer wel.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: chansig op april  6, 2017, 20:50:49
Kwam wel heel intelligent over.. :D

Uiteraard, ik heb pas 2 keer een intelligentietest gedaan en kwam uit op een IQ van 218.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Markus2

Citaat van: Knor op april  6, 2017, 18:20:57
:(
Uhm, reduceer je de waarneming nu tot niet ter zake doende?
Eerder; Niet erg betrouwbaar, denk ik.
Citaat
Hoe blind wil je zijn?
Elkaar van zulks betichten bied niet het meest heilzame pad.
Citaat
Na 55 jaar weet ik wel hoe ik de klanken wil hebben waarmee ik me omring. Niks geen meten. Luisteren!
Als dat voor jou werkt is dat fijn, maar niet meer dan een individueel gegeven.
Citaat
Mijn vrouw is meettechnisch vast ook niet 100%, maar ik geniet me toch... Ze is echt en ze levert mij een beleving van jewelste! Do I need more?
Niet klinisch perfect, maar o zo overtuigend. Dat wens ik, en niet zo'n meettechnisch volmaakt popje zonder inhoud.
Hier koppel je dus "de menselijke maat" aan een mogelijk "technische maat". Ik begrijp je wel maar vind het een beetje krom.
Citaat
Mag dat?
Tuurlijk mag dat.
Uiteraard; It's all up to you.
Citaat
Nou... Stop dan met herhalen. Laat mensen ervaringen delen en vooral... Geef ze die ruimte gewoon. Die behoefte bestaat blijkbaar, los van jouw diepe maar ietwat starre overtuigingen.
Tolerantie heet dat.
Is dit geen herhaling? Oproepen tot tolerantie kan ik enkel toejuichen.

Groet, Mark ;)
Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

Markus2

Citaat van: HuubF op april  6, 2017, 20:57:36
Uiteraard, ik heb pas 2 keer een intelligentietest gedaan en kwam uit op een IQ van 218.

Ik op 480.

Groet, Mark :D

Celestion C-Two - Marantz NR 1605 (Audyssey) - Sony SCD XB 930 - C.E.C. ST 930 - Audio Technica AT 33 Prestige/Skyanalog P1

chansig

Citaat van: HuubF op april  6, 2017, 20:57:36
Uiteraard, ik heb pas 2 keer een intelligentietest gedaan en kwam uit op een IQ van 218.

Metingen...wat moet je ermee? :D

Gr. Hansl
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op april  6, 2017, 20:55:15
Nou voor mij wel hoor! In mij huist toch een zekere verbetenheid. Net zoals bij Chansig al ontkent hij dat natuurlijk.

Waar ik een beetje iebelig van word is dat al dat gezeik ook gewoon niet grappig is. Veel tekst, dat dan weer wel.

Oh, maar dat herken ik wel. Dat van Hans dan hè...!

;D

Teveel tekst, dat ben ik met je eens. Maar, sorry voor mijn Egyptisch, zo grappig is het natuurlijk ook niet om te lezen dat jij waanzinnige verschillen hoort tussen snoertje. Het is trouwens ook niet grappig om iemand te zien schrijven dat verschillen onmogelijk zijn.

Die hele k*thobby is gewoon helegaar niet grappig.

Iemand ervaring met een sport (...) vis forum?

HuubF

Citaat van: Markus2 op april  6, 2017, 21:02:58
Ik op 480.

Groet, Mark :D

Dan heb je 'm minstens 5 keer gedaan. :devil:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.


HuubF

Citaat van: Baardmannetje op april  6, 2017, 21:08:31
Oh, maar dat herken ik wel. Dat van Hans dan hè...!

;D

Teveel tekst, dat ben ik met je eens. Maar, sorry voor mijn Egyptisch, zo grappig is het natuurlijk ook niet om te lezen dat jij waanzinnige verschillen hoort tussen snoertje. Het is trouwens ook niet grappig om iemand te zien schrijven dat verschillen onmogelijk zijn.

Die hele k*thobby is gewoon helegaar niet grappig.

Iemand ervaring met een sport (...) vis forum?

Ik probeer er tenminste nog een geintje van te maken. Ik denk trouwens dat het interessanter is om te lezen over dingen die veranderen dan over dingen die altijd hetzelfde blijven. Altijd.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)