HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

Siddartha

Ik hoop niet dat het de transformator is.. maar de enig manier om erachter te komen is meten.
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

HuubF

Citaat van: dre73 op maart 19, 2017, 11:27:46
Schakelaar al door gemeten?

Ik moet even wachten tot de Gamma open is. Is om 12 uur geloof ik.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Goed nieuws: beide zekeringen bij de AC aansluiting zijn kapot. Is kennelijk al eerder gebeurd waardoor de reservezekering al kapot was. Nu nog van die zekeringetjes zien te krijgen.


:worship: :pompom: :clapping: :headbanging:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Dirk

ik zou me vooral afvragen waarom ze erdoor is...want als alles ok is smelt ze niet.
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

Lodewijk

Is bij Ruud13 langsgaan geen optie. Zit in de buurt en heeft dit in een zucht opgelost.

chansig

De Gamma heeft ook zekeringen ik weet alleen niet of ze de juiste hebben.

Ruud13 woont in A'foort niet echt in de buurt...ook niet heel erg uit de buurt. Maar op de fiets ben je wel een dag kwijt.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: Dynky op maart 19, 2017, 12:58:40
ik zou me vooral afvragen waarom ze erdoor is...want als alles ok is smelt ze niet.

Is wel waar. Echter, de vorige eigenaar had het kennelijk ook een keer meegemaakt en heeft gewoon beide zekeringen omgewisseld zodat de kapotte zekering er nog in zat.

Lampje brandt iig weer dus ik ga hem weer op z'n plekje zetten.  :worship:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

i2Paq

Gelukkig!

Blij dat het zo iets simpels was.

Wel lullig dat die reserve zekering ook defect bleek, wordt je mooi om de tuin geleid.

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

HuubF

Citaat van: i2Paq op maart 19, 2017, 13:38:53
Gelukkig!

Blij dat het zo iets simpels was.

Wel lullig dat die reserve zekering ook defect bleek, wordt je mooi om de tuin geleid.

Ja klopt, en dan helemaal niets in huis om het door te meten. Zelfs geen lampje.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Contour

Mooi zo Huub!!!

De komende weken moet je de versterker dan maar even goed in de gaten houden, want het is best een beetje raar dat een zekering zomaar ineens het begeeft.

Groetjes Walter

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Citaat van: Koen K op maart 18, 2017, 18:22:27
Wellicht is het de moeite waard om het enkele pagina's hiervoor door Martijn aangehaalde artikel nog eens onder de aandacht te brengen.

Ja, het is altijd interessant je eigen mening nog een keer uit te dragen door het door iemand anders te laten zeggen.  ::)

Ik vind het verder wel vermakelijk dat deze discussie zich om de zoveel tijd weer laat zien. En vergis ik mij nu of hebben sommigen nu partij gewisseld?

Groeten...

chansig

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Zo moest even Feijenoord af zien. De Guru's staan nu zo netjes mogelijk op het meubel tegen de muur. Daar hadden ze al eerder gestaan maar toen nog zonder demping tussen Guru en muur, kennelijk willen ze dat zo. De WAF zal not amused zijn, zeker het zwarte bobbeltjesschuim zal vragen oproepen, maar ik hoop dat haar blijdschap dat de versterker het weer doet de overhand heeft.

En dat ik op pure liefde de speakers zo kan laten blijven staan.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Hoe is het zonder schuim ? Want als ik het goed heb begrepen doet dit spul niet zo heel erg veel.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op maart 19, 2017, 14:37:02
Hoe is het zonder schuim ? Want als ik het goed heb begrepen doet dit spul niet zo heel erg veel.

In plaatjes die ik heb gezien hing er een gordijntje achter.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Citaat van: HuubF op maart 19, 2017, 14:42:21
In plaatjes die ik heb gezien hing er een gordijntje achter.

Ja kan ook. Voor absorptie doet ook dat gordijntje weinig tot niets. Evenzo als dat schuimding. Mogelijk doet het wat met de reflecties, maar dat durf ik niet te beweren. En aangezien de WAF er nog niet is zou je het kunnen proberen.  Scheelt toch een moppermogelijkheid als het weg kan.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Iets gefatsoeneerd. Ze komt over 36 minuten en 51 seconden thuis.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Contour

Dat werkt natuurlijk nooit zo, het foam steekt nauwelijks voorbij de achterkant van de guru behuizingen.

chansig

Citaat van: HuubF op maart 19, 2017, 14:50:13
Iets gefatsoeneerd. Ze komt over 36 minuten en 51 seconden thuis.

Iets, wat zij leuk vind, in de gapende gaten zetten.

Citaat van: Contour op maart 19, 2017, 14:52:54
Dat werkt natuurlijk nooit zo, het foam steekt nauwelijks voorbij de achterkant van de guru behuizingen.

Doet het überhaupt iets ?

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: Contour op maart 19, 2017, 14:52:54
Dat werkt natuurlijk nooit zo, het foam steekt nauwelijks voorbij de achterkant van de guru behuizingen.

Het liefst zou ik de hele wand bekleden natuurlijk. Maar iets in me zegt dat ik dat gevecht niet ga winnen.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: chansig op maart 19, 2017, 14:54:26
Iets, wat zij leuk vind, in de gapende gaten zetten.

Doet het überhaupt iets ?

Gr. Hans

Dan moet ik zelf in zo'n gat gaan zitten.  O0

Ik heb nog 2 passende deurtjes, die zet ik er wel in.

Of het wat doet... geen idee maar op dit moment ben ik extreem gelukkig dat hij het weer doet.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Wireworld en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)