HuubF's settje, de karavaan trekt voort... - De laatste en hopelijk beste set -

Gestart door HuubF, februari 8, 2007, 23:28:32

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HuubF

Citaat van: Spijkie op augustus 13, 2015, 20:21:44
lijkt me ook n interessant ding maar wel weer een verbinding extra wat negatief zou kunnen uitpakken,ik ga m zeker testen :)

Ik had er weinig van verwacht na de BOTW voeding... Maar het is fantastisch. In dit geval een voller én gedetailleerder geluid zonder de muzikaliteit tot 0 te reduceren.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Lion of Judah

Bizar hè? En dat voor dat geld.... Waanzinnig gewoon.
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

HuubF

Citaat van: Lion of Judah op augustus 15, 2015, 15:23:50
Bizar hè? En dat voor dat geld.... Waanzinnig gewoon.

Ja waanzinnig. Ik heb vanochtend ook maar weer de BOTW voeding aangesloten. Nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Lion of Judah

Citaat van: HuubF op augustus 15, 2015, 16:48:37
Ja waanzinnig. Ik heb vanochtend ook maar weer de BOTW voeding aangesloten. Nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Voor welk apparaat gebruik je die voeding?
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

Maximus_Aurelius

Citaat van: HuubF op augustus 13, 2015, 19:37:48
Sinds zojuist de Jitterbug van Audioquest tussen Intel NUC en irDac geplaatst. Ik heb er maanden op moeten wachten.

Fantastische verbetering voor slechts 49 euro. Heb je een Mac of een Intel: doen!!!!

Ik las jouw bericht en ik dacht laat ik dat ding ook eens bestellen  ;D. Is geen geld voor een tweak om te proberen.
Ben benieuwd of er verschillen zijn. Ik las op het net ook wat reviews.
Heb hem net ingeplugd en het testen.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: Maximus_Aurelius op augustus 19, 2015, 19:56:46
Ik las jouw bericht en ik dacht laat ik dat ding ook eens bestellen  ;D. Is geen geld voor een tweak om te proberen.
Ben benieuwd of er verschillen zijn. Ik las op het net ook wat reviews.
Heb hem net ingeplugd en het testen.

En en en?
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Deleted Member 2

Citaat van: Lion of Judah op augustus 15, 2015, 15:23:50
Bizar hè? En dat voor dat geld.... Waanzinnig gewoon.

Vanavond heb ik het ook gehoord in de set van Lion of Judah. Niks teveel over gezegd.  :thumbs-up:

Gr
Henk

mijkie

* Focal Alpha 50 * Auralic Altair *

Maximus_Aurelius

Citaat van: HuubF op augustus 19, 2015, 20:41:24
En en en?

Eerste prognose een (kleine) verbetering maar het idee heb ik dat in bepaalde gevallen de dynamiek mis.
Maar het is eerste prognose en de test is nog niet heel uitgebreid geweest.
Even weinig tijd gehad.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

HuubF

Zo hee, lange tijd niets gepost.  :omg:

Na een megadrukke periode heb ik een moeilijke beslissing genomen: de K&H's zijn er uit. Ik vond ze wat tam worden en bij anderen hoorde ik dingen die ik hier niet voor elkaar kon krijgen.

Wat er voor in de plaats komt weet ik nog niet zeker. Misschien Devialet Phantom hoewel het slimmer is even te wachten op nieuwe ontwikkelingen. Morgen krijg ik een setje met de goedkoopste Adams (F5) als tijdelijke vervangers. Misschien reageren ze goed op de nog steeds aanwezige tegels...
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.



chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

op eigen verzoek verwijderd.

Prototypes staan te spelen en klinken heel, heel erg fijn.

Ik denk dat Koen ze zaterdag wel even wil aanzwengelen voor je.

:music:

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op december 16, 2015, 18:21:31
Prototypes staan te spelen en klinken heel, heel erg fijn.

Ik denk dat Koen ze zaterdag wel even wil aanzwengelen voor je.

:music:

Je hebt wat gespaard begrijp ik? ;-)
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Wel heel erg off-topic...

Ik ben met Koen een speaker aan het bouwen.

Deze:


Kwabbernoot


HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.


HuubF

Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Kwabbernoot

Die tweeters lijken mij wel toeter(tje)s te zijn. Een beetje hetzelfde idee als mijn oude Translator Impact 30 zo te zien.

Groeten...

op eigen verzoek verwijderd.


HuubF

Citaat van: Baardmannetje op december 17, 2015, 12:52:50
Maar dat worden Kwabbernoot zijn speakers niet...

Gekke meneer.

:P

Oeps, de prijs van het forummen met een onwillige telefoon.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)