Ervaringen met plattetv.nl

Gestart door fugazi_2009, november 4, 2010, 23:04:24

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

fugazi_2009

Heeft iemand hier ervaring met plattetv.nl? Ze hebben mij een scherpe aanbieding gedaan voor een tv, maar ik wil wel graag bij een beetje betrouwbare winkel uitkomen.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Perfectionist

Prima ervaringen. Heb daar mijn Panasonic Plasma gekocht. Het is naast een internetwinkel ook een fysieke winkel. Ze hebben bij mij thuis de plasma ook gratis opgehangen, omdat ik een Vogel beugel bij hen had gekocht.
Een beter forum begint bij jezelf.

negotiata

Prima betrouwbare winkel,

Nette verkopers en komen hun afspraken na. Heb daar mijn laatste tv gekocht.
- To be or not to be, thats the question -

Unstoppable

Misschien heb je zelf al via google gezocht, maar voor het geval dat je er niet aan hebt gedacht..

Shopreviews en gebruikerservaringen voor plattetv.nl bij:
Kieskeurig.nl
Vergelijk.nl
Checkwebwinkel.nl
Beslist.nl

Poldo

#4
mwah, volgens mij willen zij niks verkopen.

Ik heb hun een mail gestuurd woensdag middag wat de levertijd van de LG PK 950 was en niks teruggekregen. Beetje jammer ik heb hem nu bij Platte tv discounter besteld, de ervaringen staan in de klaagbak.  :(

Overigens hoewel mijn ervaringen met de platte tv discounter niet goed zijn denk ik dus wel dat zij betere service leveren dan platte tv.nl, want niet reageren is altijd nog erger.
Leuk setje avi adm 9.1 rs met spotify premium, iphone 4s en apple tv.

Sjaudio

Citaat van: Poldo op november  5, 2010, 00:32:05
mwah, volgens mij willen zij niks verkopen.

Ik heb hun een mail gestuurd woensdag middag wat de levertijd van de LG PK 950 was en niks teruggekregen. Beetje jammer ik heb hem nu bij Platte tv discounter besteld, de ervaringen staan in de klaagbak.  :(

Overigens hoewel mijn ervaringen met de platte tv discounter niet goed zijn denk ik dus wel dat zij betere service leveren dan platte tv.nl, want niet reageren is altijd nog erger.

Een beetje geduld is ook een schone zaak, we zijn 1 dag verder? Ga je er kwakkeloos vanuit dat elke winkel binnen een paar uur mail terug stuurt dan? Dit zegt meer over jou dan over platte tv. ;)

fugazi_2009

Ik had zelf keurig netjes binnen een dag een reactie, op mijn vervolg email rondom eventuele inruilprijs had ik ook binnen een paar uur weer een antwoord.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

htandre

Ik heb er ook een plasma gekocht (4 jaar geleden) en heb geen klachten over Plattetv.nl.
HT-ruimte: Yamaha RX-A780, Dune H4K Pro, Sony UBP X800M2, JVC D-ILA X7900BE, 4 x Totem Kin mini, 4 x Atacama Duo 7,Totem Kin mini Flex (Centre), Sub SVS PB1000
Wooonkamer: Yamaha N603, Totem Kin Mini, Rel Quake II, LG55B7.
Keuken: Yamaha BAR400, Sony KD 43X8307C

Poldo

woensdag gemaild nog geen reactie, trouwens 2x gemaild. Maar ja boeiend iedereen is hier zo tevreden over deze zaak, dus ik hou mijn kritiek wel voor me. Kijk anders op kieskeurig hoop slechte reacties over deze zaak.

Zij hebben een order misgelopen en zal nooit wat bij ze bestellen. basta.  :tongue2:

Leuk setje avi adm 9.1 rs met spotify premium, iphone 4s en apple tv.

Maartje

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

aklasse

Slechte ervaring daar iets online gekocht met tergbrengen wilde ze geen geld teruggeven,dan had ik het moeten opsturen,even wat tekeer gegaan en kreeg me geld met pijn terug.Voorraad website klopt helemaal niets an.

VTEC_genieter

Je geld met pijn terug?  ;D
Heb je er voor gevochten letterlijk?  :D

Effe serieus.... omdat je bij het maken van een internetorder het artikel niet kan zien/voelen, heb je als klant na je aankoop een langere afkoelperiode en heb je in die periode recht op je geld terug bij ontevredenheid.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

aklasse


John Wx

Citaat van: Poldo op november  5, 2010, 14:54:36
woensdag gemaild nog geen reactie, trouwens 2x gemaild. Maar ja boeiend iedereen is hier zo tevreden over deze zaak, dus ik hou mijn kritiek wel voor me. Kijk anders op kieskeurig hoop slechte reacties over deze zaak.

Zij hebben een order misgelopen en zal nooit wat bij ze bestellen. basta.  :tongue2:

misschien komt je mail in hun spam terecht, bellen is ook een optie en vragen of de mail is aangekomen
Versterking: TEAC  /  Bron: Xiaomi tv box - Pro-Ject - PC
Luidsprekers: Chario  /  Kabels: Norstone / Oehlbach / Silent Wire / In-Akustik / Monster
Software: Spotify - YouTube Music - Internet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

LuPo

Citaat van: Poldo op november  5, 2010, 14:54:36
woensdag gemaild nog geen reactie, trouwens 2x gemaild. Maar ja boeiend iedereen is hier zo tevreden over deze zaak, dus ik hou mijn kritiek wel voor me. Kijk anders op kieskeurig hoop slechte reacties over deze zaak.

Zij hebben een order misgelopen en zal nooit wat bij ze bestellen. basta.  :tongue2:

Ach, klanten klagen eerder dan dat ze een positieve review op internet zetten. Dus als het merendeel positief is dan zit het wel snor!