LIVE8 concerts 2 juli 2005; the long walk to justice.

Gestart door Paul1967, juni 26, 2005, 06:46:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul1967

Zaterdag 2 juli is het zover, na 20 jaar een nieuwe Live Aid tw. live8. Dat wordt natuurlijk net als toen weer de hele dag voor de buis hangen (hoop wel dat het iets minder warm is en geen 30 graden als 20 jaar terug).
Er worden maar liefst 5 concerten gegeven in 5 landen + nog verbindingen met o.a Spanje, Japan, Australië etc.
Artiesten die optereden zijn (zeker niet mis); U2, Pink Floyd met Roger Waters!!, Cure, Coldplay, UB 40, R.E.M., Muse, Roxy Music, Deep Purple, Sting etc.
Het hele spektakel zal wel weer rond de middag afgetrapt worden en tot diep in de nacht doorgaan.
Weet bij deze niet welke zender in Nederland het zal uitzenden maar er is altijd nog de BBC.
Ik weet al wat mijn plannen zijn voor die 2de juli. KIJKEN! En voor degenen die kaartjes hebben; mazzelaars. ;)
En om al een beetje in de stemming te raken, jens ik mijn LiveAid dvd box er deze week nog eens doorheen. ;D

www.live8live.com

DVDGuy

Ik ga heerlijk genieten op mijn zojuist aangeschafte Samsung PS42S4S Plasma.
jammer dat het geluid nergens in 5.1 of DTS wordt uitgezonden  :(
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Paul1967

BNN en de VARA brengen zaterdag 2 juli op Nederland 3 rechtstreeks en integraal verslag uit van het Live 8-spektakel. De tv-uitzending start om 14.00 uur en duurt tot ver na middernacht (circa 3.00 uur). Het hele gebeuren is ook te volgen op 3FM die dag.

pietnoeck

en zij die zoeken zullen het geheel in HD kunnen bekijken !!!

Scarp

Op nederland 3 zullen ze er wel weer doorheen lullen net als bij pinkpop.

Criterionlover

Citaat van: pietnoeck op juli  1, 2005, 16:02:45
en zij die zoeken zullen het geheel in HD kunnen bekijken !!!

en als ik niet wil zoeken Piet kun je mij een tip geven alwaar ?
T+A ; Sonos

Paul1967

Citaat van: Scarp op juli  1, 2005, 16:06:24
Op nederland 3 zullen ze er wel weer doorheen lullen net als bij pinkpop.

Ik heb mij hier vreselijk aan gestoord die blonde troela in Hilversum (studio). Ook die kwal van Idols was er. Er werd te veel geluld, optredens onderbroken, geschakeld naar Hilversum.....

Het geheel heeft op mij veel minder indruk achtergelaten dan in 85. Het geluid was ook ver beneden peil met hier en daar een uitzondering bv Robbie Williams.

J.A.F._Doorhof

De commentatoren waren inderdaad een ABSOLUTE ramp en voor ingenomen.

Met opmerkingen als "Wie zit er nu te wachten op de petshop boys ?" gaven mij gewoon rillingen en de hoop dat ze het dak eraf zouden spelen :D.
Begrijp me goed ik ben geen petshop boys fan maar dat kan toch niet.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Citaat van: spunkie op juli  7, 2005, 02:49:22
Ik heb mij hier vreselijk aan gestoord die blonde troela in Hilversum (studio). Ook die kwal van Idols was er. Er werd te veel geluld, optredens onderbroken, geschakeld naar Hilversum.....


Dat was makkelijk op te lossen door gewoon de BBC aan te zetten... Geluid was soms inderdaad een drama..
Ik vond bijv. Linkin Park, Pink Floyd, maar ook McCartney wel een redelijk goed geluid hebben...

Paul1967

Tsja ik heb Digitenne en dus geen BBC, anders had ik zeker overgeschakeld.

DVDGuy

Citaat van: spunkie op juli  8, 2005, 03:06:24
Tsja ik heb Digitenne en dus geen BBC, anders had ik zeker overgeschakeld.

Dat is dus één van de redenen waarom ik géén Digitenne heb, maar digitaal via de kabel  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Robbo

De BBC uitzending was ook niet alles.   Terwijl ze op Ned3 Bjork in Tokio lieten zien, bleven ze op de BBC maar (slap) doorlullen.  Bah!   En toen waren we nog maar een half uurtje bezig.

Paul1967

Ach ja, Live Aid 85 was een echte happening. Live 8 niet meer dan een leuke bekomstigheid.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"