aMAZing quest to HIGH END heaven.;).

Gestart door Mr.M, september 20, 2014, 11:32:45

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

J o e p

Citaat van: genesis op juni 21, 2019, 15:07:31
Herken ik wel, vroeger ook 'gek'  gedaan, maar geen 1500 euri voor wat drank in een club ;D, toendertijd nooit spijt van mijn uitspattingen gehad :)

Maar tegenwoordig kijk naar wat iets kost, hoelang ik er voor moet werken en hoeveel plezier ik er voor krijg en hoelang het mee gaat, dat bevalt me veel beter, heb daardoor nog steeds dezelfde voldoening maar heb wel zeeen van vrije tijd voor terug gekregen en dat is by far voor mij persoonlijk de grootste winst :)

Genesis

In die tent van Flavio Briatore in Monaco komen een paar Arabieren iets vieren.
Einde van de avond een rekening van €180.000,-- !
Hegel H190, Audiolab 6000CDT, Rega planar 2, Focal Chora 826.

genesis

Citaat van: VlisChris op juni 21, 2019, 20:22:17
Ik heb de laatste tijd wat heerlijk eten toegestopt gekregen tijdens mijn die sten.
Dat wordt bereid in zo'n alles-kan-oven van 30K. Bizar.

Machinekamer: inderdaad prachtig wit dat alles is. Ieder krasje moet nog aangepakt worden. Heel bijzonder.

Ook bijzonder: hoe gigantisch de MK op jachten kan zijn. Er ligt nog een grotere momenteel (AIS is weer uitgezet overigens). Net als de Aurora 2 verdiepingen. Maar dan nog een stuk dieper, en met nog meer mechanische ruimtes aan boord.
Pas als je gaat zoeken zie je pas hoeveel techniek er verborgen zit op die schepen :inlove:

Oh. Crew heeft vanochtend echte Zeeuwse Bolussen van me gehad als bedankje voor het eten hoor ;)

O0

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

Citaat van: J o e p op juni 21, 2019, 21:16:12


In die tent van Flavio Briatore in Monaco komen een paar Arabieren iets vieren.
Einde van de avond een rekening van €180.000,-- !
Als je het heb waarom niet? 180k voor hem is equivalent aan € 1.80 uitgeven voor mij. Lol. 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

genesis

Citaat van: Blue-Eyes op juni 21, 2019, 21:13:35
Ik dacht altijd dat Alfa Laval alleen maar melk machines maakte :D :P

Daar begonnen ze mee, rond 1890, ik ben altijd werkzaam geweest bij de afdelingen, olie & gas, industrie en marine, was vroeger een familie bedrijf met wereldwijd 25.000 werknemers, beste bedrijf waarvoor ik ooit gewerkt heb 8)

Genesis
Carpe Diem

genesis

Citaat van: J o e p op juni 21, 2019, 21:16:12


In die tent van Flavio Briatore in Monaco komen een paar Arabieren iets vieren.
Einde van de avond een rekening van €180.000,-- !

Ach als die dat soort bedragen in een paar dagen verdienen is dat best in verhouding hoor :D

Genesis
Carpe Diem

Mr.M

Citaat van: genesis op juni 21, 2019, 21:37:25
Ach als die dat soort bedragen in een paar dagen verdienen is dat best in verhouding hoor :D

Genesis
Paar dagen is ruimmmmm gerekend genesis. Lol.



Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

sultankat

Citaat van: J o e p op juni 21, 2019, 11:13:56
Beste MAZ, zat al meer dan twaalf jaar bij het Marantzforum. Helaas blijven er van die figuren mij hier ook achtervolgen.

Waar ik kwaad om ben is dat door het gedrag van een paar jaloerse personen mij het genot ontnomen is om jouw bevindingen hier te kunnen lezen. Jouw ervaringen geven het forum hier zoveel meerwaarden. Dacht je dat ik nu echt zit te wachten op het zoveelste Marantz setje? Echt niet.
Ik wil ook mijn set zo nu en dan verbeteren en daar hebben we mensen zoals jou voor nodig als referentie.
Laat je a.u.b. niet weerhouden je mening over deze zaken te ventileren.

Zij met kritiek zijn jouw aandacht niet waard!

wijze woorden!
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Bama

Citaat van: VlisChris op juni 21, 2019, 19:30:00
Op het werk ligt nu de Aurora Borealis. Een nieuwbouw van 220ft ofwel zo'n 67 meter.
De opdrachtgever heeft het schip te koop gezet voordat ze opgeleverd is, en de eerste prijs verlaging is doorgevoerd.

De vraagprijs ligt nu op €83.000.000


Kom je ook wel eens in Vlissingen?

Ja, schitterend kantoor ook maar ben vaker op de werven.

VlisChris

Citaat van: Bama op juni 21, 2019, 23:12:45
Ja, schitterend kantoor ook maar ben vaker op de werven.

Welke sector zit je in?
Geef een seintje als je weer eens in Vlissingen bent :) Kom ik je even de hand schudden ;)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Bama

Citaat van: VlisChris op juni 21, 2019, 23:22:16
Welke sector zit je in?
Geef een seintje als je weer eens in Vlissingen bent :) Kom ik je even de hand schudden ;)

Zal ik doen en dan zal ik vertellen wat ik doe, ken ook een bedrijf in het Zeeuwse die mensen zoekt met jouw functie dus wie weet.

Mr.M

#17010
Citaat van: Bama op juni 21, 2019, 23:25:19
Zal ik doen en dan zal ik vertellen wat ik doe, ken ook een bedrijf in het Zeeuwse die mensen zoekt met jouw functie dus wie weet.
Jongens mijn provisie aub niet vergeten. Tis mijn topic waar nu in gehandelt wordt. Alles wat hieruit voortvloeit is 10% van mij. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
**UNDER CONSTRUCTION**

beunky

Allen,

Ik ben net bijna een uur bezig geweest om dit topic vanaf een paar dagen terug tot nu op te schonen zonder daarbij alles te verwijderen, daarvoor heb ik al die bagger post voor post mogen lezen...
Alle discussie die een link had met het inmiddels gebande alterego van Joris heb ik verwijderd.
Ik realiseer me dat ik daarbij ook een hoop leuke dingen en een stapel damesfoto's heb verwijderd, maar gezien de verwevenheid met de vervelende andere discussie heb ik dat op die wijze afgewogen.
Mocht iemand het daar niet mee eens zijn: laat het mij per PM weten.

Ik wil jullie vragen om nu vooral op de voor dit forum gebruikelijke respectvolle wijze verder te gaan en eenieder in zijn waarde te laten.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

twani

Dat van die dames doet natuurlijk het meeste pijn.

Leeuwarden

Ja, die plaatjes moeten er weer even op. Zijn we weer op niveau!  :pompom:

beunky

#17014
Vooruit, ik ben ook de beroerdste niet. Ondanks dat de meeste dames niet helemaal mijn smaak zijn hierbij alsnog de foto's ;D









"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Mr.M

Citaat van: Staaled op juni 21, 2019, 16:31:45
Eens wat verder kijken dan Kharma is zeker de moeite waard.
En dat hoeft niet minder duur of exclusief te zijn. [emoji14]
Zie dat ik wat posts heb gemist en niet beantwoord.

De Ht welke in ga bouwen wordt minder indrukwekkend in "matriaal" dan ik eigenlijk wilde. Dus GEEN kharma exquisite niveau. Lol..

Ben nu aan kijken naar wat simpeler spul wat "leuk" klinkt en geen berg kost.

Als er suggesties zijn hoor ik dat graag want HT is NIET mijn ding geweest.

Ik heb nog wel een Alles in een Amp wat ik ooit van Michel 69 heb overgenomen voor in de HT om toen een start dus begin is er.

Ook is me Bio kamer zo goed als klaar. Er moet nog een schuifdeur komen om de wasmachine weg te mofellen aan eind van de kamer want deel van me ht ( aan eind van de kamer ) heb ik een kast op maat laten maken van 0.70 diep waar alle rommel / wasmachine in weggewerkt is.

Kamer is 4 breed en 5.5 lang minus 70 cm .

Ik moet ook voor een projector kijken binnekort en de akoestiek een aanpassing geven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Citaat van: beunky op juni 22, 2019, 13:23:49
Vooruit, ik ben ook de beroerdste niet. Ondanks dat de meeste dames niet helemaal mijn smaak zijn hierbij alsnog de foto's ;D










Waar val je op? Kan me niet voorstellen dat ik niets voor je inpetto heb!

Maz is zo divers als kan zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Leeuwarden

Citaat van: maz op juni 22, 2019, 13:27:47
Waar val je op? Kan me niet voorstellen dat ik niets voor je inpetto heb!

Beunky wil graag wat dames met 3D tattoo's!

beunky

Citaat van: Leeuwarden op juni 22, 2019, 13:39:22
Beunky wil graag wat dames met 3D tattoo's!

Lol ;D

Ik heb de dame van mijn voorkeur thuis op de bank zitten, laten we het daar maar op houden.










Ok, echte antwoord: blond en goed in proportie ;D
En zeker geen plakplaatjes ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Bensz

Citaat van: beunky op juni 22, 2019, 13:23:49
Vooruit, ik ben ook de beroerdste niet. Ondanks dat de meeste dames niet helemaal mijn smaak zijn hierbij alsnog de foto's ;D











Zouden ze alemaal wel als meisje zijn geboren? ;)

Mr.M

Citaat van: Bensz op juni 22, 2019, 13:55:36
Zouden ze alemaal wel als meisje zijn geboren? ;)
Ik ieder geval niet. Lol

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

Pjotr27

Citaat van: beunky op juni 22, 2019, 13:09:41
Allen,

Ik ben net bijna een uur bezig geweest om dit topic vanaf een paar dagen terug tot nu op te schonen zonder daarbij alles te verwijderen, daarvoor heb ik al die bagger post voor post mogen lezen...
Alle discussie die een link had met het inmiddels gebande alterego van Joris heb ik verwijderd.
Ik realiseer me dat ik daarbij ook een hoop leuke dingen en een stapel damesfoto's heb verwijderd, maar gezien de verwevenheid met de vervelende andere discussie heb ik dat op die wijze afgewogen.
Mocht iemand het daar niet mee eens zijn: laat het mij per PM weten.

Ik wil jullie vragen om nu vooral op de voor dit forum gebruikelijke respectvolle wijze verder te gaan en eenieder in zijn waarde te laten.

Jammer dat alle posts zijn verwijderd. Dit is niet de 1e keer dat dit gebeurd. Voor mij reden om maar niet meer te posten. Zodra er kritiek komt dan wordt een paar dagen later alles verwijderd. Er had met veel minder verwijderen hetzelfde bereikt kunnen worden.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

DB628

CitaatAls er suggesties zijn hoor ik dat graag want HT is NIET mijn ding geweest.

Weet niet of je al een HT processor hebt, maar ik ben na 10 jaar nog steeds erg tevreden met Bryston. Vooral de subtiele (kleine) geluiden die door deze processor worden neergezet maken een film erg realistisch. Ik heb de SP2 maar wellicht met de huidige digitale formaten is een SP3 beter qua mogelijkheden (al merk ik tot op heden niet dat ik ze nodig heb).

Mr.M

Citaat van: Leeuwarden op juni 22, 2019, 13:39:22
Beunky wil graag wat dames met 3D tattoo's!
Ik denk dat de gene die naast me staat met de "gouden handen" behoorlijk 3d is. ;)


Soms kan een foto niet het hele verhaal vertellen. ;)

Zij is zoooo stout! Pfffff tis warm hier z3g. 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

**UNDER CONSTRUCTION**

beunky

Citaat van: Pjotr27 op juni 22, 2019, 14:26:32
Jammer dat alle posts zijn verwijderd. Dit is niet de 1e keer dat dit gebeurd. Voor mij reden om maar niet meer te posten. Zodra er kritiek komt dan wordt een paar dagen later alles verwijderd. Er had met veel minder verwijderen hetzelfde bereikt kunnen worden.

Laat het helder zijn: kritiek is wat mij betreft altijd mogelijk.
Er zijn twee dingen daarbij echter niet oké. En dat zijn:
1. Alles wat op de man gespeeld wordt.
2. Afgunst en bijbehorend gedrag.

Jouw posts heb ik nog nooit op beide kunnen betrappen, integendeel.
Alleen is het wel zo dat de hele discussie vergiftigd was. En dan kan ik niet veel anders dan het opschonen.
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"