hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

kermit

Citaat van: Audioloog op februari 19, 2015, 15:22:30
De klipsch surrounds speakers en de subdude zijn nog steeds niet geleverd. Geduld is een schone zaak: adem in, adem uit   :yinyang:

Hmmm duurt wel lang zeg.Maar je kunt nog vooruit met de rearspeakers die je hebt.Als het je teveel wordt mag je ook bij mij klipsch komen luisteren. :D

hifiman

Citaat van: Kingpin op februari 19, 2015, 17:04:21
Die heb je tegenwoordig al ingebouwd in de fan zitten  ;)
Had je een Velleman kitje gescheelt.

bv: http://www.akasa.com.tw/search.php?seed=AK-174BKT-B
Ehhhhhh ok, daar heb ik niet aan gedacht moet ik bekennen  :withstupid:  :satisfied:

hifiman

Citaat van: kermit op februari 19, 2015, 18:37:29
Hmmm duurt wel lang zeg.Maar je kunt nog vooruit met de rearspeakers die je hebt.Als het je teveel wordt mag je ook bij mij klipsch komen luisteren. :D
Haha ja als het zo doorgaat dan kom ik elke avond bij jou film kijken  :popcorn: :pompom:

kermit

Citaat van: Audioloog op februari 19, 2015, 19:05:36
Haha ja als het zo doorgaat dan kom ik elke avond bij jou film kijken  :popcorn: :pompom:

Ik woon om de hoek. :D :coffee: :popcorn:

LittleNinja

Niet letterlijk toch? Want daar woon ik al. :P

Citaat van: kermit op februari 19, 2015, 22:41:57
Ik woon om de hoek. :D :coffee: :popcorn:
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

yorkie13

Leuk om te lezen dat er toch mensen zijn die tevreden zijn met de xxls400.

Ze worden de afgelopen tijd regelmatig vervangen omdat mensen iets missen bij films.

Ik stuur je even een PM

kermit


hifiman


kermit


williams

Zo dat komt mooi uit dan kunnen we deze gelijk beluisteren .
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

hifiman

Ik heb ze gisteren opgehaald bij UPS en opgehangen.  8) Heb ze gelijk wat lager (centimeter of 10) gehangen dan de voorgangers, want die hingen wel erg hoog.

Foto volgt nog   :hehe:

Echt lang heb ik er nog niet naar geluisterd, slechts even een paar korte fragmentjes. Eerste indruk: ze klinken rustiger en dat vind ik prettig. Ik hoor meer detail dan de vorige surround speakers. Verder is het lastig om goed te vergelijken, even AB vergelijken zit er niet in. Klinken ze wat minder ruimtelijk? Of toch niet?

Afijn, eerst vanavond maar eens gewoon een filmpje kijken voor een wat betere indruk  :angel:

Kjelt


hifiman

Dit zijn ze. Ze zijn wel een stuk prominenter aanwezig in de huiskamer en dat is even wennen.

kermit

Ik vind ze heel mooi staan! Klipsch moet je ff goed inspelen. Voorzichtig met testen straks staat de buurman bij de voordeur. :D

H&C Hifi

Ik heb ze ook sinds vorige week in huis, de nieuwe serie is kwa afwerking en kwa sound wel echt verbeterd !
Erg goede dipooltjes, maar dat mag ook wel voor rond de 450,00 per setje !

Bij de vloerstaande luidsprekers valt mij op dat er meer rust in de sound zit zonder dat de live ervaring die klipsch altijd gaf verloren gaat.

Veel luisterplezier !

hifiman

Citaat van: HcHifi.nl op februari 27, 2015, 19:05:21
Ik heb ze ook sinds vorige week in huis, de nieuwe serie is kwa afwerking en kwa sound wel echt verbeterd !
Erg goede dipooltjes, maar dat mag ook wel voor rond de 450,00 per setje !

Bij de vloerstaande luidsprekers valt mij op dat er meer rust in de sound zit zonder dat de live ervaring die klipsch altijd gaf verloren gaat.

Veel luisterplezier !
450 per setje? 400 per stuk is de adviesprijs...

H&C Hifi

#9116
Citaat van: Audioloog op februari 27, 2015, 19:11:53
450 per setje? 400 per stuk is de adviesprijs...

Sorry, misverstand.. ik dacht even dat het om de 240S ging

De RP-240s kosten 300,00 per stuk en verkopen wij voor 450,00 per set.
De RP-250s kost idd advies 400,00 per stuk, die verkopen wij voor 600,00 per set.

hifiman

#9117
Citaat van: HcHifi.nl op februari 27, 2015, 19:31:02
Sorry, misverstand.. ik dacht even dat het om de 240S ging

De RP-240s kosten 300,00 per stuk en verkopen wij voor 450,00 per set.
De RP-250s kost idd advies 400,00 per stuk, die verkopen wij voor 600,00 per set.
A ok, ik schrok al even :P Ik heb de 250s inderdaad  8) Net wat trailers gekeken en nu laatste spiderman aan het kijken, ik moet zeggen het heeft hier nog nooit zo goed geklonken  :pompom: :wub:
PS. Nette prijzen!

hifiman

Citaat van: kermit op februari 27, 2015, 18:57:49
Ik vind ze heel mooi staan! Klipsch moet je ff goed inspelen. Voorzichtig met testen straks staat de buurman bij de voordeur. :D
Ik zet tegenwoordig de deurbel automatisch uit als ik op play druk  :clapping:

williams

Ziet er goed uit Ronald .
Ben erg benieuwd naar al je nieuwe aaanwinsten van de laatste tijd ,en ik kom dan ook binnenkort dit alles bij je luisteren .
Moet zeggen het was al niet slecht zo als het was.
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

hifiman

Nog een foto, het zijn toch best beauties nietwaar?  :wub:

Kjelt

Gaaf hoor, nu de bank nog twee meter naar voren bij film kijken  8)

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op februari 27, 2015, 20:29:09
Ik zet tegenwoordig de deurbel automatisch uit als ik op play druk  :clapping:

Is ook makkelijk te automatiseren. ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op februari 28, 2015, 10:10:28
Is ook makkelijk te automatiseren. ;D
Het was een grapje, maar inderdaad: x10 switch ertussen en ik zou al klaar zijn  ;D