hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Citaat van: Joris1971 op oktober 29, 2009, 15:54:34
Waarom doen mensen schoenen uit? Bedoel ik vind dat zelf erg irritant als je ergens komt en je moet je schoenen uitdoen...
Waarom? Ik vind het eigenlijk best wel raar als iemand het niet doet  :baaa:  Lekker buiten in allerlei zooi lopen en dan vervolgens mijn kleed (bij het bankstel) vervuilen  :-X Op laminaat is het in elk geval weer schoon te maken maar vind ook dat niet fris. Doe zelf in elk geval altijd mijn schoenen uit als ik ergens op visite ben. Ik zeg overigens nooit dat het moet maar als men ernaar vraagt zeg ik altijd: graag




S@m

Als je nou bij de voordeur een grote kokosmat neerlegt dan hoeft de visite niet door de modderige tuin én ze kunnen hun voeten vegen... ;)

celerontje

Citaat van: Audioloog op oktober 29, 2009, 16:08:34
Ik zeg overigens nooit dat het moet maar als men ernaar vraagt zeg ik altijd: graag
Dat vroeg je wel aan mij, tijdens de M&G. ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Ejorne


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman


hifiman

Citaat van: S@m op oktober 29, 2009, 16:11:15
Als je nou bij de voordeur een grote kokosmat neerlegt dan hoeft de visite niet door de modderige tuin én ze kunnen hun voeten vegen... ;)
Er ligt reeds een kokosmat  :withstupid:

S@m


celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

celerontje

Citaat van: S@m op oktober 29, 2009, 16:21:04
Ja, bij de voordeur. Maar daar komen ze niet... :smile:
Rijst met kip bij de voordeur zetten! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Audioloog op oktober 29, 2009, 15:10:04
!@$~%$!@^$!~ gisteren zat er dus eentje (vriendin van mijn vrouw) in een onbewaakt ogenblik met haar handtas tegen het speakerdoek aan. Ze zat gehurkt haar schoenen aan te trekken met de handtas om haar schouder en draaide toen om haar as, hop zo die handtas het doek in. Ter hoogte van de woofer overigens. Dankzij het feit dat de woofer vrij "diep" ligt is er verder niks geraakt of beschadigd, maar mijn paranoia is dus echt niet zo paranoia als ik zelf eigenlijk hoopte  >:( Als dit ter hoogte van de tweeter was gebeurd dan...  :blink:

Afijn, moest het effe kwijt, was er aardig pissig over  :D

Oefff...ik ben een beschaafde jongen...maar dan herken je me ineens niet meer.... :o
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Starred


frank2

Er is maar 1 oplossing: verhuizen!! naar het oosten des lands, voor 2 ton kun je hier ruim en mooi wonen+ tuin en schuifdeur, maar met een aparte woonkamer.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman


Erik van Voorst (in memoriam)

Ik zou verplicht "voordeurwerk" voor visite instellen...scheelt je 2 ton verhuiskosten voor een ander....en is niets vreemds aan ;)
Met dat "bespaarde" geld kun je overigens heerlijk te keer gaan op audiogebied... ;D :-X
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

S@m

Maar waarom de boel niet omdraaien in de kamer? Is even werk, maar bespaart je een hoop mogelijke ellende...

Audiofiel

Citaat van: Erik van Voorst op oktober 29, 2009, 18:11:12
Oefff...ik ben een beschaafde jongen...maar dan herken je me ineens niet meer.... :o

Maar jij was wel de enige bij Ronald die ik zag die zijn schoenen nog steeds aan had ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op oktober 29, 2009, 19:46:25
Maar jij was wel de enige bij Ronald die ik zag die zijn schoenen nog steeds aan had ;D
Hahaha, naast audiofiel ook een geweldig visueel geheugen  :D

Erik van Voorst (in memoriam)

Citaat van: Audiofiel op oktober 29, 2009, 19:46:25
Maar jij was wel de enige bij Ronald die ik zag die zijn schoenen nog steeds aan had ;D

..........tja ik heb wat extra voorrechten sorry... ;D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

S@m


hifiman

Citaat van: S@m op oktober 29, 2009, 19:15:39
Maar waarom de boel niet omdraaien in de kamer? Is even werk, maar bespaart je een hoop mogelijke ellende...
Is totaal geen optie, daar kunnen we uren discussieren maar als je eenmaal de kamer in het echt gezien zou hebben zou je het begrijpen  ^-^

S@m

Citaat van: Audioloog op oktober 30, 2009, 11:58:16
Is totaal geen optie, daar kunnen we uren discussieren maar als je eenmaal de kamer in het echt gezien zou hebben zou je het begrijpen  ^-^

Geen discussie hoor... ;)

hifiman

Afgelopen weekend de speakerdoeken van mijn Avalons een verfbadje gegeven zodat ze weer mooi zwart zijn  ^-^

Zie http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=93735.0 voor de details  8)

hifiman

Tevens de eindelijk binnengekomen (1 maand onderweg geweest) 2de hands Cardas Quadlink 5C interlink aangesloten tussen de Marantz Surround Receiver en de Symphonic Line stereo versterker (zat voorheen een Cardas Crosslink).

Vanavond eens kijken (met een filmpje) hoe dat bevalt  ^-^