hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Audiofiel

Heb je de Bybees er al eens tussen gezet? Misschien smaakt de pizza dan veel beter! :P
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: scrutinizer op juli  6, 2009, 12:39:47
En.....?

:pompom:

Anton.
En toen was er  :coffee:

Ik ben niet aan het freubelen op dit moment, best vervelend eigenlijk dat niks doen  :D  ;)

hifiman

Citaat van: Audiofiel op juli  6, 2009, 12:39:52
Heb je de Bybees er al eens tussen gezet? Misschien smaakt de pizza dan veel beter! :P
Op de koelkast had het niet het gehoopte effect  :dontgetit:

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman


Erik van Voorst (in memoriam)

Ik durf te wedden dat als je de bybees op je Avalonklemmetjes aansluit dat we er een "believer" bij hebben. :yin-yang:


Je verveelt je toch......  :D
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

Audiofiel

Lijkt mij ook de eerste plek om ze nu uit te gaan proberen. Worden ondertussen een paar calorieën van die pizza verbrand. :hehe:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Erik van Voorst op juli  6, 2009, 12:48:05
Ik durf te wedden dat als je de bybees op je Avalonklemmetjes aansluit dat we er een "believer" bij hebben. :yin-yang:


Je verveelt je toch......  :D
Moet ik toch effe 2 Bybees effe komen lenen bij je om aan de benodigde 4 te komen. I'm on my way!  :devil:  ;)

scrutinizer

Citaat van: Erik van Voorst op juli  6, 2009, 12:48:05
Ik durf te wedden dat als je de bybees op je Avalonklemmetjes aansluit dat we er een "believer" bij hebben. :yin-yang:



Je verveelt je toch......  :D

To boldly go ............................... :laugh: :laugh: :laugh:

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op juli  6, 2009, 12:54:02
Moet ik toch effe 2 Bybees effe komen lenen bij je om aan de benodigde 4 te komen. I'm on my way!  :devil:  ;)

Je kunt toch met 2 beginnen? :satisfied:
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman


Erik van Voorst (in memoriam)

...snel Ronald...

Vandaag de laatste dag met 20 procent discount..... ::)

Ik ben je zojuist voorgegaan en heb er weer 2 besteld..... :sly:
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

celerontje

Dan kan je er mooi mee langsgaan bij Ronald, voordat je ze zelf ergens inbouwd! ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: Erik van Voorst op juli  6, 2009, 13:30:45
...snel Ronald...

Vandaag de laatste dag met 20 procent discount..... ::)

Ik ben je zojuist voorgegaan en heb er weer 2 besteld..... :sly:
O joh, ik dacht dat die aktie al afgelopen was...

hmmmm, ik zit in twijfel  :sneaky2:

Erik van Voorst (in memoriam)

4 dagen ...dus vandaag denk ik de laatste...
Ik heb voor de zekerheid wel eerst aan Stephanie (jawel ik mag haar al bij de voornaam noemen) gemailed dat ik ze alleen nu afneem als ze nog onder die discount vallen.
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

hifiman

Citaat van: Erik van Voorst op juli  6, 2009, 14:36:36
Ik heb voor de zekerheid wel eerst aan Stephanie (jawel ik mag haar al bij de voornaam noemen) gemailed dat ik ze alleen nu afneem als ze nog onder die discount vallen.
Hoho, ze spreekt mij ook met haar voornaam aan he  ;)

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Erik van Voorst (in memoriam)

Persoonsvormen moet je ook nog even opzoeken in de boekjes Ronald... :P
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

oud_account_1

Citaat van: Erik van Voorst op juli  6, 2009, 15:23:00
Persoonsvormen moet je ook nog even opzoeken in de boekjes Ronald... :P
Niet zo presumptuous, Erik :D

Citaat van: Audioloog op juli  6, 2009, 14:07:02
hmmmm, ik zit in twijfel  :sneaky2:
Als je twijfelt over het nut, waarom zou je ze dan willen kopen?
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

hifiman


Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

S@m

Citaat van: Audioloog op juli  6, 2009, 12:54:02
Moet ik toch effe 2 Bybees effe komen lenen bij je om aan de benodigde 4 te komen. I'm on my way!  :devil:  ;)

Voor je Avalons heb je aan 2 ByBees voldoende...








Icarus314

He ik vond een review waarin een blind test op de purifier werd losgelaten en met goed gevolg. Dat overtuigt me meer. Zou betekenen dat de ps audio al een behoorlijk schone voeding is.

http://www.enjoythemusic.com/Magazine/equipment/0702/bybee.htm

hifiman

Citaat van: S@m op juli  6, 2009, 19:02:39
Voor je Avalons heb je aan 2 ByBees voldoende...
Ik snap nog even niet hoe de foto's van niet Avalon speakers verklaren waarom specifiek bij Avalons je aan 2 Bybees voldoende hebt?  :eh:

S@m

Citaat van: Audioloog op juli  7, 2009, 10:17:18
Ik snap nog even niet hoe de foto's van niet Avalon speakers verklaren waarom specifiek bij Avalons je aan 2 Bybees voldoende hebt?  :eh:

Ik ben nog geen luidspreker tegengekomen waar er meer dan 1 ByBee gebruikt is, maar het verbaast me niets dat jij (na diverse posts van je te hebben gelezen  ::)) het voor elkaar krijgt om er 3 per luidspreker weet aan te sluiten voor het ultieme luistergenot... ;D