hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

hifiman

De duitse afhaker heeft zijn advertentie er weer opgezet (audiomarkt.de) , echter nu heet hij opeens Thomas en voorheen Peter. Erg raar allemaal en misschien maar goed dat ik er eentje bij een ander heb gehaald..

advr

Citaat van: Audioloog op mei 22, 2009, 16:23:25
;D

(past nog niet helemaal lekker in de kast, dat gaat morgen opgelost worden met een decoupeerzaag  :-X )

Gefeli!! past mooi bij elkaar. wordt ie niet te warm? 8)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Audiofiel

Citaat van: Audioloog op mei 22, 2009, 17:35:24
De duitse afhaker heeft zijn advertentie er weer opgezet (audiomarkt.de) , echter nu heet hij opeens Thomas en voorheen Peter. Erg raar allemaal en misschien maar goed dat ik er eentje bij een ander heb gehaald..

Dat gevoel zou ik er ook bij hebben. Gefeliciteerd met je nieuwe versterker. O0
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

hifiman

Citaat van: Audiofiel op mei 22, 2009, 20:07:59
Dat gevoel zou ik er ook bij hebben. Gefeliciteerd met je nieuwe versterker. O0
Dank je Arjen  :)

hifiman

Citaat van: advr op mei 22, 2009, 18:05:21
Gefeli!! past mooi bij elkaar. wordt ie niet te warm? 8)
Nee hoor, hij wordt lauw, thats it...

S@m


hifiman


solitaire

Ziet er prima uit zo, feli 8).

Als 'ie maar handlauw wordt, is er zelfs nog een beetje verticale ruimte over om de plaatsing te tweaken :smile:.



luisterse :music:



Wolf
Hinterm Horizont geht's weiter.

scrutinizer

Netjes Ronald!!

Vraagje, de versterker van rechts naar links geplaatst in het meubel met een reden ... or just looks?

Anton.

Ps. Gefeliciteerd Ronald, ..... en het spreekwoord luidt  'noeste arbeid loont' ;)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Citaat van: scrutinizer op mei 23, 2009, 11:19:02
Vraagje, de versterker van rechts naar links geplaatst in het meubel met een reden ... or just looks?
Een praktische reden Anton, de LS terminals zitten aan de andere kant als bij de Lyngdorf  ;)

Citaat van: scrutinizer op mei 23, 2009, 11:19:02
Ps. Gefeliciteerd Ronald, ..... en het spreekwoord luid 'noeste arbeid loont' ;)
Dank je  :)

hifiman

Citaat van: solitaire op mei 23, 2009, 11:16:13
Ziet er prima uit zo, feli 8).

Als 'ie maar handlauw wordt, is er zelfs nog een beetje verticale ruimte over om de plaatsing te tweaken :smile:.



luisterse :music:



Wolf
Haha dat zal niet nodig zijn (die verticale tweaking).

Dank je!

scrutinizer


Citaat van: Audioloog op mei 23, 2009, 11:26:58
Een praktische reden Anton, de LS terminals zitten aan de andere kant als bij de Lyngdorf  ;)
Dank je  :)

Helder!!

Zijn jullie al een beetje gewend aan het chroom of ga je later voor geborsteld aluminium/antrasiet of zwart?

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

celerontje

Citaat van: scrutinizer op mei 23, 2009, 11:40:51
Zijn jullie al een beetje gewend aan het chroom of ga je later voor geborsteld aluminium/antrasiet of zwart?
Jij kan 'm wel doffer maken, dan heet dat ''Scratchnizen'' ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: scrutinizer op mei 23, 2009, 11:40:51
Helder!!

Zijn jullie al een beetje gewend aan het chroom of ga je later voor geborsteld aluminium/antrasiet of zwart?


Ja hoor, mooi chroom is niet lelijk  ;D

Mocht de kast in de toekomst ooit lelijk worden (zoals ik onlangs bij een wat ouder exemplaar heb gezien) dan spuit ik de kap zwart, maar vooralsnog geen plannen daartoe  ;)


scrutinizer

Citaat van: celerontje op mei 23, 2009, 11:56:51
Jij kan 'm wel doffer maken, dan heet dat ''Scratchnizen'' ;D

Scotch Brite is er goed voor. :biggrin: :-X

Citaat van: Audioloog op mei 23, 2009, 12:02:23
Ja hoor, mooi lelijk is niet chroom ;D

Ik vindt je respons ratio wat traag Ronald ::) ... wordt er teveel aandacht door de muziek van je gevergd. :sneaky2:

Anton.   
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Citaat van: scrutinizer op mei 23, 2009, 12:15:16
Scotch Brite is er goed voor. :biggrin: :-X

Ik vindt je respons ratio wat traag Ronald ::) ... wordt er teveel aandacht door de muziek van je gevergd. :sneaky2:

Anton.   
Nou eigenlijk ben ik tussendoor bezig met de was doen, de afwas en dat soort zaken  :-X

Maar maak je geen zorgen, zometeen zit ik met een biertje in de tuin  :)

Het jeukt trouwens al enorm om aan een NOS DAC te beginnen, maar ik doe het nog even niet. Eerst de Lyngdorf maar eens verkopen en tevens eerst maar eens helemaal aan het nieuwe geluid wennen  ^-^

Groetjes,

Ronald

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op mei 23, 2009, 12:26:33
Nou eigenlijk ben ik tussendoor bezig met de was doen, de afwas en dat soort zaken  :-X

....... :police:

CitaatMaar maak je geen zorgen, zometeen zit ik met een biertje in de tuin  :)

Heeft je koptelefoon zo'n lange kabel dan?  :hehe: 

CitaatHet jeukt trouwens al enorm om aan een NOS DAC te beginnen

Remedie: Dik opbrengen en vooral goed inmasseren. :biggrin:

Wat in het vat zit verzuurt niet, Ronald .... En biedt bij 'kabbelend holwater' perspectief. ;)

Enjoy,

Anton.

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

hifiman

Citaat van: scrutinizer op mei 23, 2009, 12:59:10
Heeft je koptelefoon zo'n lange kabel dan?  :hehe: 
Das een goeie, een koptelefoon verlengsnoer moet ik ook nog even ergens scoren.   :music:

Citaat van: scrutinizer op mei 23, 2009, 12:59:10
Remedie: Dik opbrengen en vooral goed inmasseren. :biggrin:
Wat in het vat zit verzuurt niet, Ronald .... En biedt bij 'kabbelend holwater' perspectief. ;)
I know  ^-^

;D

celerontje

Citaat van: Audioloog op mei 23, 2009, 13:06:04
Das een goeie, een koptelefoon verlengsnoer moet ik ook nog even ergens scoren.   :music:
Ehh, koptelefoon in de laptop en streamen vanaf je server?
Niet de beste kwaliteit, maar werkt prima en kost verder niks! :thumbs-up:
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op mei 23, 2009, 13:35:14
Ehh, koptelefoon in de laptop en streamen vanaf je server?
Niet de beste kwaliteit, maar werkt prima en kost verder niks! :thumbs-up:
Waarom zou ik dat doen als ik met een simpel verlengkabeltje naar een stuk betere kwaliteit kan luisteren!

Overigens luister ik bijna nooit koptelefoon, alleen in die gevallen waar de vrouw een uur of twee aan de telefoon zit, hetgeen regelmatig voorkomt  ^-^

ivo1986

Een kleine impressie van het geluid kan toch wel al even worden neergepend?

hifiman


solitaire

Hinterm Horizont geht's weiter.

kermit

Ronald ,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Het was toch de moeite waard om naar duitsland te rijden

hifiman

Citaat van: solitaire op mei 23, 2009, 18:21:55
???
Kan ook zijn dat ik je verkeerd begrijp natuurlijk, bedoelde je soms voetjes/demping onder de versterker?