Da Vinci code

Gestart door FrankB, oktober 8, 2006, 14:47:25

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FrankB

Binnenkort is het dan zover. Op 19 oktober en 7 december verschijnen er in totaal maar liefst ZES uitvoeringen van de Da Vinci code in Nederland.

Hieronder een kort overzicht:

1. Theatrical edition (EUR 22,99) - 19 oktober
2. Extended edition - Reveal giftset (EUR 44,99) - 19 oktober
3. UMD - 19 oktober
4. Blu-Ray - november
5. Extended edition (EUR 24,99) - 7 december
6. Extended edition - Cryptex giftset (EUR 99,99)- 7 december

Die zesde is wel gaaf, maar niet mijn ding. Helaas verschijnt de separate extended edition pas in december waardoor ik toch denk voor de giftset te gaan de 19e.

De informatie komt van het dvd.nl forum, waar hier ook plaatjes te zien zijn.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Vond je de film zo goed dan? Vond hem eigenlijk maar middelmatig.

koffie

Citaat2. Extended edition - Reveal giftset (EUR 44,99) - 19 oktober

Ziet er uit als leuk verjaardag/sinterklaas/kerst cadeau voor mijn vrouw (ze geeft weinig om verpakkingen enzo, maar dat is 1 van de weinige films die haar kan bekorren) :)
Low budget HT in aanbouw (10 jaren project)

BWzes03

Als je op CD-wow kijkt, zie dat er nog een versie is :

De Extended Cryptex giftset in DTS-ES (Regio-3) deze komt 10 Oktober uit, en kost Eur. 64.99

Dat is de Asia uitvoering:
- DTS -ES (als enige versie...)
- Met cryptex
- komt eerder uit
- goedkoper dan de euro uitvoering
- gewoon in het Engels
- Engelse ondertiteling
HT: Rotel RSP-1098|RMB-1075|Marantz Ma-500|QED Qunex4S|75 Signature|Pana BD50|WD HDTV-Live|Epson TW700ISF|B&W DM603|LCR600|DM601|ASW-675
ST: Rotel RC-1090|RB-1092|RT-1080|RCD-1072|Pro-Ject Debut III Esprit|Ortofon 2M Blue|Pio N-50A-s|Pio DV-989Ai-S|Nordost Red Dawn|Monster M2.2s|B&W N802|ASW-700
Pana TH-42PY70

FrankB

Citaat van: Ruben op oktober  8, 2006, 22:50:07
Vond je de film zo goed dan? Vond hem eigenlijk maar middelmatig.

Ik vind de film gewoon goed, niet spectaculair maar gewoon goed. Als je het boek gelezen hebt valt de film wel tegen, maar als afzonderlijk product weinig op aan te merken. Wat weinig diepgang, maar dat is inherent bij zo'n complex verhaal als het boek schetst. Mede daarom ben ik ook zeer benieuwd naar de extended edition. Net als bij de LOTR films vind ik de gewone versies wel aardig, de extendeds zijn super. Ik hoop op hetzelfde bij deze film :)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Zo had ik er nog niet over nagedacht. Laat even weten hoe die bevalt ;)

Citaat van: FrankB op oktober  9, 2006, 14:31:21
Net als bij de LOTR films vind ik de gewone versies wel aardig, de extendeds zijn super. Ik hoop op hetzelfde bij deze film :)

Allure

De gewone versie is in ieder geval niet meer dan middelmaat: tenendkromme slechte dialogen, een ontknoping die je al kilometers voor het einde aan ziet komen (ook als je het boek niet gelezen hebt), een zeer ongeloofwaardig verhaal en echt veel diepgang in de personages zit er ook niet in. 2 sterren, meer niet.
The Sun Is The Same In A Relative Way, But You're Older

Raphie

vond hem wel aardig voor een keertje, maar zou hem i.d.d. zelfs in de 5 euro bak nog laten liggen....
JBL PRX Power!

Hootie

Kan niet wachten. Vond hem helemaal te gek:
-prima cast.
-spannende en creatieve verhaallijn.
-passende sfeer die gecreert wordt.
-bijzonder interessant thema.
-mooi camerawerk.
-niet alle vragen worden beantwoord.

Ben inderdaad wel benieuwd naar  de Extended versie.

Mvgr. Hootie.
Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

Hootie

#9


Jajajajajaja ;D ;D ;D

Hier is ie dan! Fantastische extra's en verpakking.
De extended version duurt zo'n kleine 20 minuten langer. Bij de eerste keer niet bemerkt om welke scenes dat het ging. Is natuurlijk een zit, 2 uur en 40 minuten. Ik zat er weer helemaal in.
Bij de Media Markt kost de standaard uitvoering tot en met vandaag maar €9,99!

Mvgr. Hootie.

Music Hall A70.2, Marantz CD 5003,  Audio Physic Tempo 3 JE, PanasonicBD65 Blu Ray speler, Med8er Med500X

AppleMies

Ik stond er vanmiddat tot 2x toe mee in mijn handen maar het lijkt allemaal weer op zo'n standaard uitgeklede spciaal voor de NL markt uitgebrachte versie (GOEDKOOOOOOOP).  Is ie er ook met en mooie soundtrack op zoals DTS?  Ik wil best iest meer betalen als het maar een goed versie is.
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

ajbeefde

Citaat van: AppleMies op oktober 21, 2006, 17:42:39
Ik stond er vanmiddat tot 2x toe mee in mijn handen maar het lijkt allemaal weer op zo'n standaard uitgeklede spciaal voor de NL markt uitgebrachte versie (GOEDKOOOOOOOP).  Is ie er ook met en mooie soundtrack op zoals DTS?  Ik wil best iest meer betalen als het maar een goed versie is.

Ik dus ook vandaag, geen enkle DTS versie kunnen vinden... wel een extended.... wordt dus wachten tot december (zou er wel 1 moeten komen)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI