Lord of the Rings Trilogy (SE en Extended) bij bol.com

Gestart door elsinga, januari 3, 2006, 11:40:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elsinga

Lord Of The Rings - Trilogy (6DVD)(Special Edition)
Regisseur: Peter Jackson | Uitvoerende(n): Elijah Wood, Liv Tyler & Ian McKellen
DVD | 2004
Adviesprijs:  € 116,99
bol.com prijs:  € 34,99
U bespaart: 70 %

en

Lord Of The Rings Extended Editions Trilogy (12DVD)
Regisseur: Peter Jackson | Uitvoerende(n): Elijah Wood, Liv Tyler, Ian McKellen & Orlando Bloom
DVD | 2004
Adviesprijs:  € 154,99
bol.com prijs:  € 74,99
U bespaart: 52 %

Leek me niet duur. ;)

Ik twijfel nog of ik de SE of EE moet kopen, bij de EE is de ondertiteling beter (namen niet vertaald)...

Nobody

Niet twijfelen: zeker gaan voor de extended editions! Als je gaat voor de extended editions krijg je over de drie films gezien meer dan 2 uur extra scenes bij. Je krijgt dus veel meer achtergrond mee én de extended editions brengen fragmenten uit de boeken tot leven die niet in de cinemaversies zitten.
De films staan maar op 1 dvd bij de gewone versie, bij de extended zijn de telkens verdeeld over 2 dvd's, dus dit levert een iets betere beeldkwaliteit op. Bij de extended editions zit er bovendien een DTS-geluidsspoor.
Daarnaast zijn er nog vele interessante extra's bij de extended editions.

Voor mij is de hogere prijs die je betaalt voor de extended edition zeker geen verloren geld ;)

R

Als je niets geeft om nederlands ondertiteling, heb je hem voor ongeveer € 45 in huis via play.com

elsinga

Ik wil toch wel graag NL ondertiteling... is het net wat makkelijker te volgen...

spotmatic

De LOTR EE 12 DVD box ligt in ieder geval bij MediaMarkt Ede voor 69,99 in de schappen. Weer wat euro's verdiend  ;D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

AllStar


brtram

Ik heb de afgelopen week de Extended Editie gekeken.

Echt een aanrader:
Extra scenes zijn echt AANvullend en zeker geen langdradige opvullertjes.
Beeld kwaliteit uitstekend veel beter dan de 1 (dual-layer)disk per deel versie,
laat staan gebrande single-layer kopieen  :D




 

bzrk

30 euro meer betalen voor nederlandse ondertitels? Hmm apart..... :)

ajbeefde

Citaat van: bzrk op februari 18, 2006, 21:02:24
30 euro meer betalen voor nederlandse ondertitels? Hmm apart..... :)

De film bekijken met een woordenboek op je schoot schiet ook niet op... :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

R

Citaat van: ajbalmere op februari 18, 2006, 21:04:49
De film bekijken met een woordenboek op je schoot schiet ook niet op... :)

Met ondertiteling erbij zul je het ook nooit leren.

ajbeefde

Citaat van: Ruben op februari 18, 2006, 21:55:46
Met ondertiteling erbij zul je het ook nooit leren.

Klopt... :)  Was ook meer een flauwe reactie van me.... heb zelf ook een grote hoeveelheid R1 hier staan...
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

brtram

Citaat van: bzrk op februari 18, 2006, 21:02:24
30 euro meer betalen voor nederlandse ondertitels? Hmm apart..... :)

Bedoel je dat het apart is, dat de Nederlandse versie 30 EURO duurder is, of dat er mensen zijn die films kijken met ondertiteling  ???

Ik heb alleen muziek R1   ;)

ps
Nederlanders hebben vaak een verschrikkelijke overschatting van hun talenkennis, ze verstaan het wel, maar echt begrijpen  :-[



   

bzrk

Nou ja beide. Ik vind sws raar dat die film(s) hier 30 euro duurder is en ook dat je bereidt dat er voor te betalen alleen door de nederlandse ondertiteling die erbij zit. Maar goed zoals al egzegd niet iedereen is goed in engels natuurlijk ;)

B.J.

Is de beeld kwaliteit echt zichtbaar veel beter?
Is de film dan minder gecomprimeerd opgeslagen?

Paul1967

Deze aanbiedingen bij Bol.com blijken niet meer te gelden na een kort bezoekje zojuist op hun site.

B.J.


daburnd

Citaat van: Bas Janssen op februari 19, 2006, 14:10:10
play heeft hem voor 47,99



Play had em voor 75 euro toen ie net uitkwam en hier in nederland voor meer als 100 euro over de tafel ging.

wingetje

Bij de V&D hebben ze hem alledrie in de aanbideing voor 25 euro. de mediamarkt heeft de Giftboxset ook voor 25 euro !!!!!! Two towers en return of the King, ;D

daburnd

Citaat van: wingetje op april  2, 2006, 03:02:07
Bij de V&D hebben ze hem alledrie in de aanbideing voor 25 euro. de mediamarkt heeft de Giftboxset ook voor 25 euro !!!!!! Two towers en return of the King, ;D

Dan ben je nog steeds duurder uit als ik bij play... alhoewel je nu voor 3 euro meer nederlandse ondertitels hebt. Dat valt te doen... het prijsverschil met de prijs hierboven echter niet.

grendel

De lord of the rings ee (dus met 12 dvds) is bij media markt in arnhem Euro 64,99
Meteen gekocht ;D
Pioneer pdp-436xde--Denon pma-sa1--Pioneer dv-868avi--pioneer pl-505--DYNAUDIO  Contour 3.4 S L.E.--Monster z2 bi-wire--Kimber Hero interlink

Nikon d70s --Nikon 18-70--Sigma apo dg 70-300--Sandisk extreem 3, 1gig
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/grendel