Huize Dirc

Gestart door Dirc, december 10, 2007, 09:30:08

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dirc

Updateje:

Plankje toch verlengt richting raam om kabelgootjes zoveel mogelijk te voorkomen.


De onderkant was niet gelijk dus even wat opvulling aan moeten brengen voor het plaatwerk:


Plaatwerk:




Dirc

Zijkantjes gemonteerd en de eerste plamuurlaag erop....





Dirc

Nog een laag plamuur en voorstrijk erover:


Dirc

Resultaat!!

(even snel gemaakt, dus flitser reflecteerd in tv. Daarnaast komt er nog iets voor de snoeren bovenop. Iemand een idee? Schilderij?)






HTip

Ziet erg strak uit 8)

Is misschien wat laat, maar je kan de stroompunten inbouwen in de balk. Of een kleine opening maken waar je de stekkerdoos in kan leggen. Hoeft niet superstrak te zijn, want je ziet er toch niets van ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Joris1971

Citaat van: Dirc op september 13, 2008, 17:15:41
Daarnaast komt er nog iets voor de snoeren bovenop. Iemand een idee? Schilderij?)







een koofje ?

Dirc

Citaat van: HTip op september 13, 2008, 18:07:50
Ziet erg strak uit 8)

Is misschien wat laat, maar je kan de stroompunten inbouwen in de balk. Of een kleine opening maken waar je de stekkerdoos in kan leggen. Hoeft niet superstrak te zijn, want je ziet er toch niets van ;)

Das lastig want dat zijn de draagbalken.

Ik zit zelf te denken om er gewoon een mooie panorama afdruk voor te zetten.

@Joris: lol?

Atmoz

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Dirc

Citaat van: atmoz op september 13, 2008, 18:47:46
Érg mooi geworden dit!! :D



Thanx!!

Nu de verduisterende gordijnen nog, de beamer, de HDMI splitter en de HDFury en dan wordt het weer zoeken naar het volgende project  ;D

Dirc

Kon zo snel geen betere foto krijgen.
Zal vanavond / morgen proberen meer pics te schieten.



copran

Marantz SR7002, KEF Q5, Q3
Infinity Kappa II , Velodyne CHT-8R
Philips 963 SA , Sanyo PLV Z4000
Logitech Harmony ONE , Dune HD Smart D1
Panasonic TH-46PZ85,Panasonic BD 65
Sonos gebruiker.

JeKa


Dirc


Dirc

HDFury binnen!

Wist niet dat deze DVI-in waren.

Betekend dus dat ik een HDMI => DVI adapter nodig heb....

JeKa

Citaat van: Dirc op september 23, 2008, 19:18:39
HDFury binnen!

Wist niet dat deze DVI-in waren.

Betekend dus dat ik een HDMI => DVI adapter nodig heb....

Das balen! Zit je te wachten, is het niet wat je verwacht..... :-\

Dirc

nja 90%.

gewoon niet goed gekeken / gelezen.
maar goed adaptertje ofzo ertussen denk.

Pieter-Jan

Dutch&Dutch 8C, MK Sound In-wall & In-ceiling ATMOS surround, Arcam AV860, OPPO BDP-105, Sonos Connect, LG OLED E6V

fFarl

Citaat van: JeKa op september 22, 2008, 22:01:23
Dirk, waar heb jij je Kingpin vandaan?

Kingpin electrisch... Naäper!!!  ;D

Ophangsysteem is aardig, maar wat moet die foto van die lelijke vent daar bovenop?

>:D
Panasonic TH-42PX80 | Epson TW700 | Onkyo TX-NR905 | Dreambox 8000, 7025 & 500 | PS3 60GB | KEF Q5, Q9C, Q1, AV2 | Rocket UFW-10 | Aura Bass Shakers

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=71437.0

Dirc

Ach,

M'n collega is ook nog wakker. Of ben je al ontslagen omdat je te lam bent?  ;D

Net even geknutseld:

DVDGuy

Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

FlÜber


Dirc

#196
Om de sony 1272 te verbergen ga ik maar een nieuwe salontafel maken waar hij niet zo in opvalt, maar wel voldoende koeling krijgt.

Na lang stoeien met google sketchup heb ik de volgende schetsen eruit geperst gekregen.
Ik mis de maten en google sketchup is denk ik niet helemaal mijn ding om blanco te gebruiken.






-madison-

Ziet er netjes uit :D Heb je ook al een idee waar je de voedingskabels gaat laten? Of heb je die al in de vloer?
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Dirc

Citaat van: -madison- op september 30, 2008, 00:04:56
Ziet er netjes uit :D Heb je ook al een idee waar je de voedingskabels gaat laten? Of heb je die al in de vloer?

door de kruipruimte inderdaad.

MLCinema

Heej Dirc, mijn complimenten ziet er allemaal zeer strak uit! Zoals jij je scherm opgehangen hebt denk ik het ook te doen als ik ooit het ouderlijk huis zal verlaten. Beameren kriebelt echt maar kan gewoon echt niet in de ruimte waar ik nu zit!! Nogmaals, mooi resultaat dat word genieten!

Groeten,

Marc
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H, Nord Acoustics Triple Mono NC500, A*BNB 3x NC252MP | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |