Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

chansig

Misschien moet ik simpelweg niet mekkeren. Het volume moet redelijk hard staan willen er zaken gaan bewegen.

Waarom eerst niet en nu wel ? Zal hem mogelijk zitten dat er meer conusopp is, meer kenitische energie, met subs verspreid door de ruimte.

De opmerking het hoort erbij als je gaat knallen want dan spreek je de ruimte meer aan is ook wel een logische.

Dus ik laat het erbij. Het is goed zo. Scheelt ook weer (veel) geld.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

En een prachtig bod van 90 euro op mijn stands gekregen. Was redelijk laat dus ws was meneer/mevrouw dronken.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Staaled

Citaat van: chansig op oktober  9, 2021, 08:42:43
Misschien moet ik simpelweg niet mekkeren. Het volume moet redelijk hard staan willen er zaken gaan bewegen.

Waarom eerst niet en nu wel ? Zal hem mogelijk zitten dat er meer conusopp is, meer kenitische energie, met subs verspreid door de ruimte.

De opmerking het hoort erbij als je gaat knallen want dan spreek je de ruimte meer aan is ook wel een logische.

Dus ik laat het erbij. Het is goed zo. Scheelt ook weer (veel) geld.

Gr. Hans

Kan prima. :thumbs-up:

Ik lees nergens over te weinig energie in het laag of een tekort aan impact.
Dan lekt er namelijk veel energie naar de ruimte en zou je wel iets moeten ondernemen.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

chansig

Het was tot nu toe een fijne middag. Het mee resoneren van de ruimte heb ik losgelaten. Dus heerlijk genoten van mooie muziek en een erg fijne weergave. Dit icm de Ronde van Lombardije, de qualificatie van de F1 en een lekker biertje. Leest als een welbestede middag. De dag overigens begonnen met 2,5 uur trappen over de/een dijk.

Morgen alles maar even overdoen, kijken of het dan ook goed voelt.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

De dag is in ieder geval al lekker begonnen. Het is prachtig weer buiten dus de honden hebben genoten. Baasje ook.

Zat te dubben als het gaat wel/niet buiten fietsen. Het dubbeltje is de goede kant opgevallen.  :D

Dus direct even boven 70 km wegtrappen, dan even aan de schoonmaak en dan naar boven aan de muziek. Weten jullie dat ook weer.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hannibal_

flink stukje fietsen!

net 20 gedaan, vind ik best tussen de middag zo...  :)
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

chansig

Twee weekjes verder. Niets te melden, dus ik dacht: Ik meld het even.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

jahtari

In de teleskopos zitten toch hypex modules met dsp, of niet? Daarmee niet meer geëxperimenteerd? Met inmeting, curves, etc.?

Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

chansig

Nee, gaat nog wel gebeuren. Koen komt tzt nog een keer langs om nogmaals te meten en eventueel aan te passen waar nodig. De enige meting (na simpel neerkwakken) gaf geen aanleiding om aanpassingen te doen.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

brt

Citaat van: chansig op oktober 23, 2021, 15:01:49
Twee weekjes verder. Niets te melden, dus ik dacht: Ik meld het even.

Gr. Hans

Ik heb ook al een tijd niks meer te melden; mijn set is wat het is. Voelt best een beetje saai en het is dan ook opeens verdomd stil in je eigen topic, maar aan de andere kant heerst er grote tevredenheid. Maar ja, om dát nou elke dag te posten...
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

chansig

Gewoon melden, het is net zoveel zeggend en informatief als een kabelwissel (oid) die van alles brengt.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

brt

Zit wat in. Zelf zit ik niet te wachten op (herhaalde) posts van hoe goed het klinkt en vind ik ontwikkelingen interessanter om te lezen.
Dan liever iets nieuws om te lezen.

Maar er gebeurt gelukkig genoeg op het forum.

Oke toch iets nieuws dan: ik drink nu voor het eerst Ardbeg 10; ik was niet zo van de rokerige whiskey, maar deze vind ik zeer prima te pruimen.
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

chansig

#10762
Even een update omdat ik weet dat mensen er wat van vinden:

Aangezien de Tacx in reparatie is, me alleen bezig kunnen houden met schoonmaken en muziek luisteren. Heeft ook wel iets. De speakers bekoren me steeds meer en meer. De weergave dus idem. Alles klinkt en luistert lekker weg.

Tot volgende week.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Ow en 2 Whiskey besteld: Een Jura en nog iets.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Hannibal_

Citaat van: chansig op oktober 31, 2021, 17:19:00
Even een update omdat ik weet dat mensen er wat van vinden:

Aangezien de Tacx in reparatie is, me alleen bezig kunnen houden met schoonmaken en muziek luisteren. Heeft ook wel iets. De speakers bekoren me steeds meer en meer. De weergave dus idem. Alles klinkt en luistert lekker weg.

Tot volgende week.

Gr. Hans

Lekker!
De whisky ook neem ik aan ;)

(Net ook de voorraad geüpgrade)
Woonkamer: Rega Elicit MK3/Exon 3/Apollo 35th Anniversary Special Edition/P2+,
Mytek Liberty/Farad super 3, Totem Forest, Eversolo DMP-A6 Master Edition, Sonos Magna Connect
Eetkamer: B&O beocenter 8500+Sonos+RL 60.2.

chansig

Het vat weltevree zit nog steeds tot aan het randje vol. Geen dwangneigingen om andere kabels, streamer, stekkerblok te kopen. Wel zit ik met een schuin oog naar de Imac te kijken wel aangeboden wordt in het te koop topic. Daar zit een Quad processor in, daarmee net even wat sneller dan mijn huidige macmini. Maar om daar nu 400 euro voor uit te geven ?

Ander klein voordeel is dat ik 1 kastje kwijt ben. Ook een redelijke drogreden.

Wat dan te doen vandaag. Vinden mensen altijd leuk om te lezen: Nou beetje sporten, schoonmaken, muziek luisteren en vanavond met oud collega's (mijn eerste team waarin ik werkte van 27 jaar geleden) eten, borrelen in een achtertuin ergens in Den Haag.

Zo dan.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

RalphH

Lekker weer :thumbs-up:, geniet er van!
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Leeuwarden

Citaat van: chansig op november 13, 2021, 08:41:57
Het vat weltevree zit nog steeds tot aan het randje vol. Geen dwangneigingen om andere kabels, streamer, stekkerblok te kopen. Wel zit ik met een schuin oog naar de Imac te kijken wel aangeboden wordt in het te koop topic. Daar zit een Quad processor in, daarmee net even wat sneller dan mijn huidige macmini. Maar om daar nu 400 euro voor uit te geven ?

Ander klein voordeel is dat ik 1 kastje kwijt ben. Ook een redelijke drogreden.

Wat dan te doen vandaag. Vinden mensen altijd leuk om te lezen: Nou beetje sporten, schoonmaken, muziek luisteren en vanavond met oud collega's (mijn eerste team waarin ik werkte van 27 jaar geleden) eten, borrelen in een achtertuin ergens in Den Haag.

Zo dan.

Gr. Hans

Ik moet vanmiddag in Utrecht verschijnen, als je op de route woont kan ik hem afleveren...

chansig

#10768
 :D

Mooi een assertieve verkoper daar houd ik op momenten wel van. Ik woon net onder Utrecht (kleine 30 km, A12, afslag Maarn, Maarsbergen, Leersum).

Maar wat ik al aangaf: het zijn drogredenen om geld uit te geven aan iets wat helemaal niet nodig is...en toch.  :D Je kent het gevoel mogelijk wel.

Je bent overigens welkom voor een kopje koffie.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Leeuwarden

Ja, ben niet helemaal onbekend met dergelijke gedachten. Je hebt nog twee uren, tot half 12, om te beslissen dat je hem neemt...  :angel:

Dirk

Citaat van: Leeuwarden op november 13, 2021, 09:25:42
Ja, ben niet helemaal onbekend met dergelijke gedachten. Je hebt nog twee uren, tot half 12, om te beslissen dat je hem neemt...  :angel:
hij is écht goed  :D
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

chansig

Leeuwarden kijkt teveel Narcos Mexico.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Leeuwarden

Die serie nog niet bekeken maar heb wel connecties bij de douane...

chansig

Ik ben toch even stiekem aan het checken of de BACCH software hierop goed draait.  :D

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Leeuwarden

#10774
Heel kort om de bocht: als jouw mini ouder is en daarop draaitBACCh, dat doet het dat op de iMac ook. De hoeveelheid ram kan ook nog een positieve factor zijn. Ik weiger om hem in te pakken in Sinterklaaspapier...