hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Achter ons dressoir liggen momenteel 2 stekkerblokken, de kabel van de ene is eigenlijk te kort en ligt op een ongelukkige plek, die van de ander is weer een meter te lang. Komend weekend ga ik dit aanpakken (puntjes op de i projectje zeg maar). Een vijftal meters Belden netkabel zijn onderweg naar huize audioloog. Zoals gezegd is het hoofddoel het corrigeren van de lengtes, maar als we dan toch bezig zijn dan dus gelijk een kleine upgrade van LAPP naar Belden  ^-^ Qua kleur vind ik het ook netter overigens (zwart ipv grijs)  ;)

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

hifiman

Citaat van: dre73 op november  4, 2009, 18:41:31
en daar gaan we weer!! 8)
Ik hou mezelf wel bezig, elk weekend met je vrouw de kledingzaken langs is ook niet alles  :-X


;)

dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

tiptop

Citaat van: Audioloog op november  4, 2009, 19:14:12
Ik hou mezelf wel bezig, elk weekend met je vrouw de kledingzaken langs is ook niet alles  :-X


;)

Zegt zij: "elke week met je man alle audiowinkels af is ook niet alles". :wacko: ;D

Veel plezier iig ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hifiman

Citaat van: tiptop op november  5, 2009, 10:03:26
Zegt zij: "elke week met je man alle audiowinkels af is ook niet alles". :wacko: ;D

Veel plezier iig ;)
Haha, maar dat is, itt de kledingzaken, er meestal maar eentje per keer  ;)

tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

hifiman


advr

Citaat van: Audioloog op november  3, 2009, 10:22:10
Belden netkabel zijn onderweg naar huize audioloog. Zoals gezegd is het hoofddoel het corrigeren van de lengtes, maar als we dan toch

welk type Belden is dat, als ik vragen mag.
Ik heb een keer van Eisse Belden overgenomen en die bevalt mij wel maar er staat geen type nummer op. ???

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman


hifiman

Zo dat is weer gebeurd, nu de juiste lengtes (Belden) kabel aan de stekkerblokken  ^-^


advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

B.

Zo'n beetje het hele topic aan het doornemen.. Ben nu bij pagina 14, begonnen om 1 uur..  :-\

Een leuke reis, Audioloog! O0

advr

Citaat van: B. op november  9, 2009, 02:36:01
Zo'n beetje het hele topic aan het doornemen.. Ben nu bij pagina 14, begonnen om 1 uur..  :-\

Een leuke reis, Audioloog! O0

dan heb je nog wat te doen.... ;D
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

hifiman

Citaat van: B. op november  9, 2009, 02:36:01
Zo'n beetje het hele topic aan het doornemen.. Ben nu bij pagina 14, begonnen om 1 uur..  :-\
Welke pagina ben je nu? Misschien tussendoor een uurtje slapen en even wat eten?  :D

Citaat van: B. op november  9, 2009, 02:36:01
Een leuke reis, Audioloog! O0
Maar ook een dure, een volgende keer neem ik toch een wat kortere route  ;)

Ejorne

Citaat van: Audioloog op november  9, 2009, 10:00:04
Maar ook een dure, een volgende keer neem ik toch een wat kortere route  ;)

En dan al dat site seeing missen?  ::)

S@m

Citaat van: Audioloog op november  9, 2009, 10:00:04
Maar ook een dure, een volgende keer neem ik toch een wat kortere route  ;)

Je bent een hoop wijsheid rijker, en dat is onbetaalbaar... ;)

hifiman

Jullie hebben gelijk, misschien  is het niet eens de bestemming die er toe doet maar de reis zelf  :yin-yang:

celerontje

Doet me denken aan de titel van een nummer op de soundtrack CD van de eerste Narnia film: Only the Beginning of the Adventure ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op november  9, 2009, 10:00:04
Maar ook een dure, een volgende keer neem ik toch een wat kortere route  ;)

If you haven't walk the walk, it's almost impossible to talk the talk.

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

celerontje

Citaat van: scrutinizer op november  9, 2009, 16:39:16
If you haven't walk the walk, it's almost impossible to talk the talk.

Anton.
Kijkaan, weer wijze woorden van je Audiologische muze! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op november  9, 2009, 16:47:01
Kijkaan, weer wijze woorden van je Audiologische muze! :D
Ik dacht 's ochtends wel eens, wie hoor ik daar onder mijn raam zingen  :sneaky2:

;)

scrutinizer

Citaat van: Audioloog op november  9, 2009, 16:49:53
Ik dacht 's ochtends wel eens, wie hoor ik daar onder mijn raam zingen  :sneaky2:

;)

Jo met de banjo  :notify:

:)

Anton.
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

scrutinizer

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....