hifiman op reis door audio en video land

Gestart door hifiman, november 20, 2004, 13:42:46

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

hifiman

Citaat van: celerontje op november 22, 2008, 14:30:17
En hoe ziet z'n gezicht eruit? ???
Dat ie zwart haar heeft en een rose shirt draagt wist ik al wel. ;D
Het is geen fotomodellen sessie  >:D

Kjelt

Ik ben heel erg benieuwd of de H79 het nog aankan (voldoet) met dit geweldige formaat scherm.
Zelf zit ik, nu de nieuwe lamp weer in de buurt van de 200 uur terecht is gekomen, weer een beetje sip te kijken naar de lichtopbrengst bij sommige films en dan projecteer ik momenteel slechts op 1m80 breed. Wel weer een zeer sterk argument om naar een nieuwere lichtsterkere 1080p projector over te stappen  ;D

kermit

Citaat van: Audioloog op november 22, 2008, 14:35:26
Het is geen fotomodellen sessie  >:D

Hmmm kan je die Ge niet ff stimuleren om nog sneller te werken? ;D Ik zit nu vanaf 14.00 uur op hem te wachten. Waar blijft mijn JVC?

hifiman

Citaat van: kermit op november 22, 2008, 15:03:01
Hmmm kan je die Ge niet ff stimuleren om nog sneller te werken? ;D Ik zit nu vanaf 14.00 uur op hem te wachten. Waar blijft mijn JVC?
Hij is net vertrokken richting jou!  :D

kermit

Citaat van: Audioloog op november 22, 2008, 15:04:08
Hij is net vertrokken richting jou!  :D
Ok dan. Ben je tevreden met het resultaat en het beeld?

hifiman


stef662

Citaat van: Audioloog op november 22, 2008, 13:36:55
Jazeker: Ik maak me er weinig illusies over  ;D Zeker niet daar er nog een spdif switch en 14 meter simpele coax tussen komt :P
Het moge duidelijk zijn dat ik het geval puur voor film ga gebruiken en niet voor muziek.

Duidelijk maar tegenwoordig is dat wel de weg, de hdmi switch met van alles en nog wat  ;). Ik heb een ps3, een mb200 en daar kan nog wel een popcornhoure naast. Ik vind het niet meer de moeite waard om voor dvd mijn marantz dv8400 van zolder te halen.

Kjelt


celerontje

Misschien is ie op 't scopescherm wel Harry Potter and the Philosopher's Keystone aan het kijken ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Lens afstellen was nog een heel gedoe maar is gelukt  ^-^

Hier nog even de rest van de fotosessie  ;D


hifiman

En het eindresultaat  :D

celerontje

En met maskingpanelen?
Heb je daar ook een foto van, incl. bevestiging?
't ziet er erg mooi uit! :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Citaat van: celerontje op november 22, 2008, 17:51:34
En met maskingpanelen?
Heb je daar ook een foto van, incl. bevestiging?
't ziet er erg mooi uit! :D
Jajajajaa, die komen er ook nog aan :P

Nu eerst naar een verjaardag :P

JeKa


solitaire

Dit ziet er idd. mega professioneel uit !

Ben benieuwd te lezen hoe de eerste kijk ervaring was.




Wolf
Hinterm Horizont geht's weiter.

searcher

Mooi die schermen van Ge ik ben er nog steeds zeer blij mee  :D
Ik kom binnenkort weer eens langs.

                                                                       Gr Searcher



tiptop

Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

HTip

Erg mooi scherm :o Weer vakwerk van Gé!!

Ben benieuwd of je denkt dat er iets is veranderd, positief of negatief, in de akoestiek...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

hifiman

Wat screenshots van cinemascope formaat film kijken   ^-^

hifiman

En nog een paar.

hifiman

En dan nu een 16:9 filmpje met de maskingpanelen in het scherm. 1e foto zonder flits, de 2e met  ;D

hifiman

De maskingpanelen in het scherm.

hifiman


hifiman

De popcornhour. Even een schijfje erin gezet. Gelijk een hoop resonantie herrie hetgeen snel opgelost was met twee plak viltjes tussen de schijf en het deksel van de PCH.

hifiman

Citaat van: HTip op november 23, 2008, 08:18:36
Ben benieuwd of je denkt dat er iets is veranderd, positief of negatief, in de akoestiek...
Dat gaan we straks eens even beluisteren (nog geen muziek aangehad sinds het scherm hangt..).