Cool die actie van Jaco!!

Gestart door Spacebass, maart 4, 2004, 22:57:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spacebass

Jaco met de wildgroei aan Powerbuy's is het een uitstekende zaak dat ze onder een noemer zijn gebracht...

helder en makkelijk terug te vinden en/of in de gaten te houden..

Grote klasse!!  O0

VlisChris

Verdraaid zeg, nu je het zegt. Inderdaad topklasse :D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

R

Ik zat er vanmiddag toevallig aan te denken. Idd een prima actie. Ik hoop alleen niet dat het de charmes van de powerbuy beïnvloed en het te commercieel gaat worden. Dan moet de "oude garde" er maar een stokje voor steken.

HJ

hoezo commercieel?
ik neem aan dat er niet een persoon dikke winst maakt als ik alles zo eens doorlees.dan kun je je spullen net zo goed in de winkel halen.

R

Dan doel ik misbruik van de situatie. Onder andere de situatie die jij schetst.
Ik denk niet dat het zal gebeuren.

Spacebass

Da's een ander forum hans..  ;D

jaco

Het was niet mijn initiatief.. Scarp heeft het op gang gebracht. Ik heb slechts de actuele topics gemoved.

We moeten er inderdaad op letten dat niet de commercie de boventoon gaat krijgen.
Zoals het nu gaat met stekkers, kabel en vlechtkouzen kun je het niet commercieel noemen. Dat is meer een leuke prijs en de verzendkosten delen.

Verder moet het duidelijk zijn dat een persoon de acite doet, en niet het HTforum.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Scarp

Mijn idee precies Jaco. Voornamelijk dingen die we door samenkopen iets goedkoper kunnen krijgen en dan eigenlijk producten die vaak wat minder gangbaar zijn in de normale winkel. Een powerbuy voor dvd spelers ofzo die algemeen verkrijgbaar zijn in NL, is niet de bedoeling lijkt mij. Maar goed, ik neem aan dat de moderators daar een oogje op houden.

Ik weet dat van een ander forum (GoT), deinkoopacties (zoals dat daar werd genoemd) uit de hand gingen lopen en ook was er eentje hopeloos fout gegaan. Toen werden er strenge regels gesteld, maar een poos later helemaal verboden. Dat moeten we dus hier proberen te vermijden en oppassen niet elke week een nieuwe te starten. Op het laatst heb je dan zoiets van "ow nee, niet nog een powerbuy" :)

jaco

Juist, het zijn ook de minder makkelijk te vinden items. Als is met de huidige internetcultuur alles natuurlijk te vinden, en indien je beschikt over een cerdit kaart ook wel te bestellen.

Wat mij wel aan staat is bijvoorbeeld hoe het gaat met de vlechtkous. Als je dat samen doet, en 1 iemand koopt een vole rol, en is bereid om dan een paar meter tegen de meterprijs van de rol door te leveren, dan is het een leuke actie.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

BOUBOU

#9
Citaat van: Scarp op maart  5, 2004, 08:24:40
Op het laatst heb je dan zoiets van "ow nee, niet nog een powerbuy" :)



Citaat van: BOUBOU op februari 18, 2004, 12:52:40
Ow nee......niet weer!!!

;D

Ik doe ff niet mee hoor :P
Ik heb net wat anders in de bestelling staan  ::)


MvGr. BOUBOU


Helaas is het al te laat Scarp   ::) >:D

deze quote uit de kimber powerbuy
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

jaco

Laten we de groep naam veranderen in "schaapjes buy"  ;D
We rennen immers weer allemaal achter elkaar aan.

' Niemand'  test zo'n stekker, maar veel mensen kopen hem maar gewoon

Ik herken weer schaapgedrag :o


Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Scarp

#11
tja.... ik had ook eerst vlechtkous en krimpkous moeten testen op hun audiofiele geluidskwaliteit. Misschien klinkt een powercable met nylon vlechtwerk eromheen totaal niet ... :)

jaco

Citaat van: Scarp op maart  5, 2004, 09:59:03
tja.... ik had ook eerst vlechtkous en krimpkous moeten testen op hun audiofiele geluidskwaliteit. Misschien klinkt een powercable met nylon vlechtwerk eromheen totaal niet ... :)
Juist je snapt me  ;D

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Spacebass

Nou dan bij deze ook Scarp bedankt voor het idee  O0

Del member

Citaat van: jaco op maart  5, 2004, 09:52:31
' Niemand'  test zo'n stekker, maar veel mensen kopen hem maar gewoon

Dan ben ik die nobody  O0 ... ze klinken beduidend beter (vooral strakkere bas) dan een el-cheapo 2 EUR IEC stekker. Daarom nog 3 extra besteld met de powerbuy.

jaco

Fred,

Ik ook hoor, was een plaagstootje..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm