Mijn weg richting audio-walhalla: de laatste loodjes?

Gestart door HuubF, januari 14, 2018, 15:55:52

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

HuubF

Citaat van: Sirius666 op maart  4, 2019, 21:22:44
Ja, blijft warrig :D Het lijkt mij dat je je punt makkelijk kan maken als je het enkel hifi-technisch houdt want je verzandt in iets teveel zijweggetjes ;)

Tsja het is mijn topic vriend. Als ik mij aan een, misschien matige, literaire uitspatting bezondig mot ik dat zelf weten. Scrutinizer begreep het wel.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: chansig op maart  4, 2019, 21:23:28
Even een nuancering/toevoeging: Ik heb een pokkehekel aan het postgedrag van Scrutinizer. Idem aan dat van Contour. Heb hen gevraagd niet meer op mij te reageren in welk topic dan ook. Daarnaast  reageer ik ook niet meer direct op hen. Ook niet als ze wat vragen of ter discussie willen stellen.

Moet zeggen dat het me wel bevalt.

...

Ik heb ooit in wanhoop mijn topic gesloten maar kreeg daar al gauw spijt van.  ;D

Dat gevoel achtervolgd te worden is inderdaad vervelend. Ik post tegenwoordig nauwelijks buiten dit topic dus je voelt je bijna onveilig in je eigen huis.

Als het oprecht bedoeld is dan kan iedereen alles tegen me zeggen. En als het ook nog een beetje grappig is dan is het helemaal goed.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Sirius666

Scrutinizer kwam alleen maar met een ^^ smilie, daar hecht ik voor het gemak 0 waarde aan. Als je niet helder communiceert dan vertroebelt je boodschap. Wel zo handig in een discussie, toch?

scrutinizer

Citaat van: Sirius666 op maart  4, 2019, 22:35:32
Scrutinizer kwam alleen maar met een ^^ smilie, daar hecht ik voor het gemak 0 waarde aan. Als je niet helder communiceert dan vertroebelt je boodschap. Wel zo handig in een discussie, toch?

Daarmee geef ik aan dat ik het grotendeels met Huub zijn uiteenzetting eens ben....Hoe helder wil je het hebben tripple6 ;)

En discussies heb ik al zoveel gevoerd hier op dat forum ....... Mss  wel TE veel. ;)

En dat er mensen zijn die moeite hebben met tegenspraak voor wat hun eenzijdige wachtoren acties betreft, is hun probleem.  :D
   
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

HuubF

Citaat van: Sirius666 op maart  4, 2019, 22:35:32
Scrutinizer kwam alleen maar met een ^^ smilie, daar hecht ik voor het gemak 0 waarde aan. Als je niet helder communiceert dan vertroebelt je boodschap. Wel zo handig in een discussie, toch?

Ik heb mijn verhaaltje ook nog eens doorgelezen en denk dat de meesten het zouden moeten kunnen begrijpen.

Eerlijk gezegd denk ik dat de weerstand ergens anders vandaan komt. Misschien geldt dat overigens niet voor jou, jij zou het wel eens echt niet kunnen begrijpen.

Het is een reactie op de 'slechte audiogeheugen' blabla, waarbij DON en anderen deze keer alles uit de kast lijkt te trekken. Ik vind het argument dat het menselijke geheugen gebeurtenissen uit het verleden vervormt, als verklaring voor foutieve hifi-waarnemingen, baarlijke onzin. Waarom? Omdat de voorbeelden gaan over eenmalige gebeurtenissen die jaren later in de rechtszaal vervormd blijken. De meeste mensen die proberen hifi-kaf en hifi-koren te scheiden zijn permanent met hun setje bezig dus het geheugen krijgt niet eens de kans om dingen te vervormen. Dat je je daarbij blootstelt aan allerlei andere beoordelingsfuiken, waardoor je pad toch nog slingert, is ook duidelijk. Genoeg trucjes om daar mee om te gaan. Wij zijn hier geen van allen achterlijk.

En zo kwam ik er bijvoorbeeld achter dat Naim helemaal mijn ding is (ondanks jaren verzet). Dat om de kosten niet al te hoog op te laten lopen de combinatie van relatief goedkope V1 dac met behoorlijk dure eindversterker prima werkt. Dat de standaard Naim bekabeling het beste klinkt, ondanks dat hele dure Audioquests in een aantal opzichten veel beter zijn. Dat in mijn geval wifi beter klinkt dan een bedraad netwerk. Enzovoort.

Ik zeg: blijf experimenteren. Pleur die 23-euro dac de deur uit en probeer eens wat anders. Hecht iets meer geloof aan waarnemingen van anderen, dat helpt je enorm. Vele waarnemingen, ook als daar foute tussen zitten, scheppen een prima beeld. Iedereen die dat maar onzin vindt moet beseffen dat zij zich bloot stellen aan precies hetzelfde als waarvoor zij zelf waarschuwen. Je kunt je niet beschermen door je beoordelings-wereldje klein te maken.

Mijn ervaring is dat alleen mensen die alle aspecten in aanmerking nemen een set kunnen hebben die werkelijk verrast. Zoals de set van Sultankat. Ik weet dat hij al eeuwen heel zorgvuldig zijn spullen uitkiest. Toen ik een paar weken geleden zijn set eindelijk een keer hoorde werd ik volledig weggeblazen. Gewoon, met spullen die niet extreem duur zijn en laag dat af en toe uit de bocht vloog. Maar de liefde en aandacht spatte eraf. Een geweldige set.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op maart  5, 2019, 05:25:27
.... en anderen deze keer...

Van deze andere zal je alvast geen last hebben. Ik ben het stadium voorbij dat ik anderen wil wijzen op hun wanen. Ik heb wel wat beters te doen.

Waan maar lekker weg.

;D

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op maart  5, 2019, 05:48:59
Van deze andere zal je alvast geen last hebben. Ik ben het stadium voorbij dat ik anderen wil wijzen op hun wanen. Ik heb wel wat beters te doen.

Waan maar lekker weg.


In jouw visie hebben zoveel mensen wanen dat je je afvraagt hoe de mens ooit heeft kunnen overleven. :pompom:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

#2157
Citaat van: HuubF op maart  5, 2019, 05:55:34
In jouw visie hebben zoveel mensen wanen dat je je afvraagt hoe de mens ooit heeft kunnen overleven. :pompom:

Visie? Als in televisie?

Wanen manifesteren zich vooral wanneer het juist niét op overleven aankomt... is mijn ervaring. Oude steeds slechter horende mannen die tegen een doofheid vechten middels vermeende klankverschillen tussen apparatski's bijvoorbeeld.

:P  ;D

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op maart  5, 2019, 06:03:48
Visie? Als in televisie?

Wanen manifesteren zich vooral wanneer het juist niét op overleven aankomt... is mijn ervaring. Oude steeds slechter horende mannen die tegen een doofheid vechten middels vermeende klankverschillen tussen apparatski's bijvoorbeeld.

:P  ;D

De (enige) voordelen van ouderdom zijn wijsheid en levenservaring...
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Twee zeer subjectieve zaken... misschien wel wanen?

In ieder geval zaken die men zichzelf graag toe-eigent om die haren op plekken waar ze niet horen, dat gekloot met plassen en anderzijds zaakje gerelateerd gedoe, dat gehannes met die krant op een meter afstand houden, dat 8 uur journaal op oorlogssterkte zodat het lijkt dat de oorlog zich verplaatst heeft tot de buurt en zulks wat troost te bieden...


DofN

Citaat van: HuubF op maart  4, 2019, 22:18:56
En als we voortaan oprecht ons forumwerk doen? Is dat een idee? Ik kan prima tegen kritiek, maar dat gezuig vind ik minder.

Jammer dat je mijn berichtjes leest als zuigen, want dat is niet wat ik doe. Ik snap wel dat je het niet met me eens bent, maar dat vind ik zelf vaak juist interessant. Ik vind het boeiend hoe een intelligent mens als jij, die zich beroept op zijn IT-beroep, dingen kan schrijven die bij mij iedere keer opnieuw de plank helemaal misslaan. Mijn nieuwsgierigheid in jou zou je ook als leuk kunnen ervaren. Maar dat lukt niet zolang je denkt dat ik je wil ergeren. Dus, doe een beroep op jezelf als je weer in gesprek wil. Niet op mij.


You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

HuubF

Citaat van: doorofnight op maart  5, 2019, 07:17:37
Jammer dat je mijn berichtjes leest als zuigen, want dat is niet wat ik doe. Ik snap wel dat je het niet met me eens bent, maar dat vind ik zelf vaak juist interessant. Ik vind het boeiend hoe een intelligent mens als jij, die zich beroept op zijn IT-beroep, dingen kan schrijven die bij mij iedere keer opnieuw de plank helemaal misslaan. Mijn nieuwsgierigheid in jou zou je ook als leuk kunnen ervaren. Maar dat lukt niet zolang je denkt dat ik je wil ergeren. Dus, doe een beroep op jezelf als je weer in gesprek wil. Niet op mij.

Wij hebben wel eens eerder zo'n discussie gehad. Kijk, ik post alleen hier. Er moet wel heel veel gebeuren wil ik elders op iemand anders reageren.

Wat betreft hifi weet ik exact hoe je denkt en waarom je dingen doet (of niet doet). Dat is niet zo moeilijk en geldt uiteraard ook voor Chansig, Baardmannetje en zelfs deels voor de mannen van D&D.

Dus de bandbreedte waarbinnen meningen uit die hoek voor mij interessant zijn is erg smal. Dan helpt het als je elkaar kent of zelfs respect hebt voor de aanpak. Of af en toe wat dolt. Of een grapje maakt. Of gewoon aardig bent. Iets.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

scrutinizer

Citaat van: HuubF op maart  5, 2019, 07:44:14
Wij hebben wel eens eerder zo'n discussie gehad. Kijk, ik post alleen hier. Er moet wel heel veel gebeuren wil ik elders op iemand anders reageren.

Wat betreft hifi weet ik exact hoe je denkt en waarom je dingen doet (of niet doet). Dat is niet zo moeilijk en geldt uiteraard ook voor Chansig, Baardmannetje en zelfs deels voor de mannen van D&D.

Dus de bandbreedte waarbinnen meningen uit die hoek voor mij interessant zijn is erg smal. Dan helpt het als je elkaar kent of zelfs respect hebt voor de aanpak. Of af en toe wat dolt. Of een grapje maakt. Of gewoon aardig bent. Iets.

Spijker op de kop, Huub.
Ik denk dat je voor deze visie in leeftijd wat meer geëvalueerd moet zijn. ::)
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

HuubF

Citaat van: doorofnight op maart  5, 2019, 07:17:37
Jammer dat je mijn berichtjes leest als zuigen, want dat is niet wat ik doe. Ik snap wel dat je het niet met me eens bent, maar dat vind ik zelf vaak juist interessant. Ik vind het boeiend hoe een intelligent mens als jij, die zich beroept op zijn IT-beroep, dingen kan schrijven die bij mij iedere keer opnieuw de plank helemaal misslaan. Mijn nieuwsgierigheid in jou zou je ook als leuk kunnen ervaren. Maar dat lukt niet zolang je denkt dat ik je wil ergeren. Dus, doe een beroep op jezelf als je weer in gesprek wil. Niet op mij.

Waar ik pas later aan dacht: het gewoonlijke gebrek aan voor mij zinvolle info van jouw kant en jouw interesse in mijn (weliswaar de plank misslaande) gedachtengang kan ook bijna niet anders dan een zuig-indruk wekken. Dat leidt tenslotte tot een wat merkwaardig één-richtingverkeer.

Als je een beetje onder druk wordt gezet komen overigens precies de kleine dingetjes naar boven die mij bevestigen dat je het er een beetje om doet. Normaal geen probleem maar af en toe word ik dan kennelijk ongelofelijk pissig. In het dagelijks leven ben ik nooit kwaad dus eigenlijk wel knap. En voor mij leerzaam; word ik ook eens een keer boos. Het geeft me wel een slecht gevoel. Dus excuus daarvoor.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

Sirius666

Citaat van: scrutinizer op maart  5, 2019, 00:52:02
Daarmee geef ik aan dat ik het grotendeels met Huub zijn uiteenzetting eens ben....Hoe helder wil je het hebben tripple6 ;)

...


Een smilie is daar iets te kort voor  ;) Ook zeg je 'grotendeels'.....met wat ben je het evt niet eens?

scrutinizer

Citaat van: Sirius666 op maart  5, 2019, 10:56:18
Een smilie is daar iets te kort voor  ;) Ook zeg je 'grotendeels'.....met wat ben je het evt niet eens?

Dat ik me kan vinden in zijn beleving en ervaring zoals hij omschrijft.
Maar verder onderbouwing voor mezelf mis, gezien ik zijn systeem niet beluisterd heb, deze in essentie te kunnen beoordelen.

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

scrutinizer

Wat ik wel vanuit zijn quest lees ... Is dat Huub een gepassioneerd muziekliefhebber is die zich laat leiden door zijn persoonlijk aangelegd pallet van live muziek en set ups beoordeeld in het verleden.
Waar ik mezelf in kan vinden .. ;)


Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

op eigen verzoek verwijderd.

Grappig.

Huub was laatst hier en toen werd nog eens duidelijk dat Huub juist veel meer met de doosjes en aanverwante prullaria bezig was en ik veel meer met muziek... Daar waar het lekker meet is het gewoon goed, het klinkt zoals het klinkt. Daar waar er een klank wordt nagestreefd heerst immer de audiofilia nervosa... En dit is geen uitzondering maar eerder een tendens.

Wanneer wij muziek luisteren en tegelijkertijd internetten, leest Huub over apparaten en ik over muziek...

Zo zien je maar weer dat je niet voor anderen moet invullen.

Sirius666

Citaat van: scrutinizer op maart  5, 2019, 11:10:26
Dat ik me kan vinden in zijn beleving en ervaring zoals hij omschrijft.
Maar verder onderbouwing voor mezelf mis, gezien ik zijn systeem niet beluisterd heb, deze in essentie te kunnen beoordelen.

Duidelijk. Ik vraag liever even door ipv te reageren vanuit eigen interpretatie.

Citaat van: scrutinizer op maart  5, 2019, 11:22:33
Wat ik wel vanuit zijn quest lees ... Is dat Huub een gepassioneerd muziekliefhebber is die zich laat leiden door zijn persoonlijk aangelegd pallet van live muziek en set ups beoordeeld in het verleden.
Waar ik mezelf in kan vinden .. ;)

Gepassioneerd zeker, het is juist erg leuk om te lezen dat er nu met name....muziek wordt geluisterd. Dat schiet er soms een beetje in :)

Citaat van: HuubF op maart  5, 2019, 05:25:27
Ik heb mijn verhaaltje ook nog eens doorgelezen en denk dat de meesten het zouden moeten kunnen begrijpen.

Eerlijk gezegd denk ik dat de weerstand ergens anders vandaan komt. Misschien geldt dat overigens niet voor jou, jij zou het wel eens echt niet kunnen begrijpen.

Het is een reactie op de 'slechte audiogeheugen' blabla, waarbij DON en anderen deze keer alles uit de kast lijkt te trekken. Ik vind het argument dat het menselijke geheugen gebeurtenissen uit het verleden vervormt, als verklaring voor foutieve hifi-waarnemingen, baarlijke onzin. Waarom? Omdat de voorbeelden gaan over eenmalige gebeurtenissen die jaren later in de rechtszaal vervormd blijken. De meeste mensen die proberen hifi-kaf en hifi-koren te scheiden zijn permanent met hun setje bezig dus het geheugen krijgt niet eens de kans om dingen te vervormen. Dat je je daarbij blootstelt aan allerlei andere beoordelingsfuiken, waardoor je pad toch nog slingert, is ook duidelijk. Genoeg trucjes om daar mee om te gaan. Wij zijn hier geen van allen achterlijk.

En zo kwam ik er bijvoorbeeld achter dat Naim helemaal mijn ding is (ondanks jaren verzet). Dat om de kosten niet al te hoog op te laten lopen de combinatie van relatief goedkope V1 dac met behoorlijk dure eindversterker prima werkt. Dat de standaard Naim bekabeling het beste klinkt, ondanks dat hele dure Audioquests in een aantal opzichten veel beter zijn. Dat in mijn geval wifi beter klinkt dan een bedraad netwerk. Enzovoort.

Ik zeg: blijf experimenteren. Pleur die 23-euro dac de deur uit en probeer eens wat anders. Hecht iets meer geloof aan waarnemingen van anderen, dat helpt je enorm. Vele waarnemingen, ook als daar foute tussen zitten, scheppen een prima beeld. Iedereen die dat maar onzin vindt moet beseffen dat zij zich bloot stellen aan precies hetzelfde als waarvoor zij zelf waarschuwen. Je kunt je niet beschermen door je beoordelings-wereldje klein te maken.

Mijn ervaring is dat alleen mensen die alle aspecten in aanmerking nemen een set kunnen hebben die werkelijk verrast. Zoals de set van Sultankat. Ik weet dat hij al eeuwen heel zorgvuldig zijn spullen uitkiest. Toen ik een paar weken geleden zijn set eindelijk een keer hoorde werd ik volledig weggeblazen. Gewoon, met spullen die niet extreem duur zijn en laag dat af en toe uit de bocht vloog. Maar de liefde en aandacht spatte eraf. Een geweldige set.

^^ (Audio)geheugen is m.i. per definitie niet betrouwbaar.

Offtopic: er wordt wel eens aardig gezogen hier maar de insteek van DoN's post kwam op mij zeker niet zo over...

HuubF

Citaat van: Baardmannetje op maart  5, 2019, 12:05:32
Grappig.

Huub was laatst hier en toen werd nog eens duidelijk dat Huub juist veel meer met de doosjes en aanverwante prullaria bezig was en ik veel meer met muziek... Daar waar het lekker meet is het gewoon goed, het klinkt zoals het klinkt. Daar waar er een klank wordt nagestreefd heerst immer de audiofilia nervosa... En dit is geen uitzondering maar eerder een tendens.

Wanneer wij muziek luisteren en tegelijkertijd internetten, leest Huub over apparaten en ik over muziek...

Zo zien je maar weer dat je niet voor anderen moet invullen.

Kennelijk weer tijd om wat gas te geven. Gaat mij weer tijd kosten die ik niet meer heb...

Onzin dat je een scheiding aanbrengt tussen mensen zoals jij en ik voor wat betreft de muziek zelf. De laatste jaren zijn jullie constant bezig geweest met dempend materiaal, verplaatsen van de set, verbouwingen, vergelijken van grafiekjes, subwoofers en het posten van dooddoeners.

Ik luister overigens al jaren bijna alleen klassiek.

Bovendien: je kunt niet tegelijkertijd internetten en zoeken naar apparaatjes. Dat laatste doe ik wel, maar dan tijdens het muziek luisteren. En dan tussendoor even gauw iemand afzeiken op het forum!  :worship:
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

HuubF

Citaat van: Sirius666 op maart  5, 2019, 12:38:48
...
^^ (Audio)geheugen is m.i. per definitie niet betrouwbaar.

Offtopic: er wordt wel eens aardig gezogen hier maar de insteek van DoN's post kwam op mij zeker niet zo over...

De mantra '(Audio) geheugen is per definitie niet betrouwbaar' is zowel waar als zinloos.

Het zal zeker kloppen dat het niet betrouwbaar is maar aan de andere kant is er geen alternatief. Je moet dus een beetje je best doen om waarnemingen voor jezelf een beetje betrouwbaar te krijgen.

Voor mij werkt het '(Audio) gevoel' beter. Dat is best betrouwbaar te krijgen door een dagje naar een nieuwe set up te luisteren, en dan weer eens een dagje naar de vorige. Het gevoel dat je hebt als je het vorige apparaatje of kabeltje weer aansluit is belangrijk. Want dan weet je of de vermeende verbetering er écht een was.

Voor wat betreft DON: je verdedigt hem en dat is best lief. Maar ik zie een patroon en daar heb ik niet zo'n trek in. Eelco is nu ook al gas aan het geven, het lijkt wel één organisme. En nogmaals, ik heb er niets aan want ik heb al genoeg sets gehoord om een oordeel voor mezelf te vormen. Teksten doen er niet zoveel meer toe.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

chansig

Citaat van: HuubF op maart  5, 2019, 13:02:23
Kennelijk weer tijd om wat gas te geven. Gaat mij weer tijd kosten die ik niet meer heb...

Onzin dat je een scheiding aanbrengt tussen mensen zoals jij en ik voor wat betreft de muziek zelf. De laatste jaren zijn jullie constant bezig geweest met dempend materiaal, verplaatsen van de set, verbouwingen, vergelijken van grafiekjes, subwoofers en het posten van dooddoeners.

Ik luister overigens al jaren bijna alleen klassiek.


Kennelijk weer tijd om wat gas te geven. Gaat mij weer tijd kosten die ik niet meer heb...

Onzin dat je een scheiding aanbrengt tussen mensen zoals jij en ik voor wat betreft de muziek zelf. De laatste jaren zijn jullie constant bezig geweest met wisselen van: dacs, speakers, kabels, lampen, versterkers, bronnen en het posten van dooddoeners.

Ik luister overigens al jaren bijna alleen van alles behalve klassiek.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

HuubF

Citaat van: chansig op maart  5, 2019, 13:26:39
We houden elkaar in ieder geval bezig.

Gr. Hans

Voor wat betreft die dooddoeners ben ik het niet met je eens. Vanuit een monocultuur valt niet veel nieuws te verwachten, mensen zoals ik willen het juist hebben over van alles. Maar daarvoor krijgen we de kans niet echt.
Roon Rock server, Bryston BDP-2, Chord Dave, Neumann KH420, Silent Angel N8 met Topping P50, Roon met Qobuz/Tidal, Mogami, Audioquest en Supra kabels, Div. esoterica (Tegels, Bybee)

op eigen verzoek verwijderd.

Citaat van: HuubF op maart  5, 2019, 13:02:23
Kennelijk weer tijd om wat gas te geven. Gaat mij weer tijd kosten die ik niet meer heb...

Onzin dat je een scheiding aanbrengt tussen mensen zoals jij en ik voor wat betreft de muziek zelf....En dan tussendoor even gauw iemand afzeiken op het forum!  :worship:

Ik reageerde op tosti-ijzer....

Die scheiding, daar begon jij volgens mij zelf over verleden keer...

Maar het is goed, ik merk dat je op oorlogspad bent, en waar ik dat in het verleden nog wel leuk vond daar heb ik er nu even geen goesting meer aan...

;)