WK voetbal in Zuid-Afrika op 3D-tv

Gestart door Marcel_T., januari 7, 2010, 11:16:26

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marcel_T.

ANP | Gepubliceerd op 06 januari 2010, 06:15

BRISTOL -  De Amerikaanse sportzender ESPN gaat een groot aantal wedstrijden van het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika direct uitzenden via 3D-tv. Dit heeft een topman van ESPN, George Bodenheimer, dinsdag aangekondigd.

De nieuwe ,,ESPN 3-D'' dienst moet minstens 85 sportevenementen in het eerste jaar uitzenden, te beginnen met de openingswedstrijd van het WK voetbal, Zuid-Afrika tegen Mexico, op 11 juni.

De Japanse onderneming Sony gaat samen met Discovery Communications en de onderneming Imax in de Verenigde Staten voor 24 uur driedimensionale televisie zorgen. Dat hebben de drie ondernemingen dinsdag bekendgemaakt. Het wordt naar verwachting in 2011 gelanceerd.


Bron: http://www.dvhn.nl/nieuws/media/article5663165.ece/WK-voetbal-in-Zuid-Afrika-op-3D-tv
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Shorty

Maar hoe willen ze dat uitzenden dan? Via satelliet, in bioscopen kan ik me voorstellen. Maar ESPN? 1080p@120Hz?  :o

VrGr,

Bart J.

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

nathalie

Zal mij benieuwen of het doorbreekt??
Marantz SR-6005
VIFA Touch  == Heco Aleva Sub 25A
Philips 55PFL7007 3D Blu-Rauy
AC Ryan PlayOn! HD Mini === 1TB Externe