Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

chansig

#10175
Citaat van: Raphie op april  5, 2021, 09:09:43
zitten? Zoals ik het nu zie kan je er alleen maar liggen?
Maar ff serieus, dat kan toch stukken beter?

Oh vast en zeker. Maar ik ben al blij met deze vooruitgang. Andere maatstaven, smaak, ik zit er met mijn rug naar toe etc. Dus allemaal redenen om er niet heel veel tijd en geld in te steken. Opruimen gaat nog verder gebeuren. Tot die tijd staat het dus daar.

En er staan nog maar 2 matrassen, er lagen er dus 5... :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Markvandiepen

#10176
Het lijkt wel een afwerkplek  :crazy: met al die matrassen.

Raphie

Crackhole...  :D
van die oude funzige lakens ook  :D je hebt wèl stijl  :D
JBL PRX Power!

Koen K

 :clapping:

Werken jullie bij de NVWA of zo?

chansig

Ik zou een report to het modje doen.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Markvandiepen

Citaat van: chansig op april  5, 2021, 09:32:49
Ik zou een report to het modje doen.

Gr. Hans

Wie?

Markvandiepen

#10181
Maare chansig waarom zet je je set niet in de woonkamer, dat lijkt mij sowieso lekkerder luisteren dan boven op een zolder, wordt denk ik ook enorm warm in de zomer.

Raphie

JBL PRX Power!

Ralf67

Vandaag speciaal voor online gegaan om dit te melden ?

chansig

Citaat van: Markvandiepen op april  5, 2021, 09:33:33
Wie?

Zij die het lastig vinden dat ik in zo'n bagger ruimte zit.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Citaat van: Markvandiepen op april  5, 2021, 09:35:08
Maare chansig waarom zet je je set niet in de woonkamer, dat lijkt mij sowieso lekkerder luisteren dan boven op een zolder, wordt denk ik ook enorm warm in de zomer.

Omdat het beneden vele male slechter klinkt.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Markvandiepen

Citaat van: chansig op april  5, 2021, 09:40:27
Omdat het beneden vele male slechter klinkt.

Gr. Hans

Daar heb je toch die Bach software voor

Koen K

#10187
Heb je zelf al eens in een akoestisch echt goede ruimte geluisterd?

Markvandiepen

Citaat van: Koen K op april  5, 2021, 09:54:04
Heb je zelf al eens in een akoestisch echt goede ruimte geluisterd?

Nee maar op een zolder zitten die vol zooi staat en bloedheet in de zomer.... das relaxt  :tounge2:

Koen K

Als het puur om het geluid gaat is dat zeker relaxed. Oogjes dicht en genieten maar. Luisteren doe je tenslotte met je oren.

Ralf67

En hoe ziet de set van jou er dan uit ?

RalphH

Kabels, weerstanden, glimmertjes en beton?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

Markvandiepen

Citaat van: Ralf67 op april  5, 2021, 10:07:16
En hoe ziet de set van jou er dan uit ?

In de woonkamer
Stereo gewoon simpel

Contour

Maar klinkt het bij jou beter dan bij Hans? Zeker wanneer straks Hans zijn nieuwe mastodonten arriveren, custom design door 1 van de oprichters van D&D, no compromise speakers...

Markvandiepen

Citaat van: Contour op april  5, 2021, 10:22:59
Maar klinkt het bij jou beter dan bij Hans? Zeker wanneer straks Hans zijn nieuwe mastodonten arriveren, custom design door 1 van de oprichters van D&D, no compromise speakers...

Lekker belangrijk, ik zit gewoon in mijn woonkamer ipv in zo gedrochtelijke zolder met matrassen en zooi.

Contour

Ieder zijn ding, goed geluid vind ik zelf belangrijker dan een cleane look.

RalphH

Citaat van: Markvandiepen op april  5, 2021, 10:28:38
Lekker belangrijk, ik zit gewoon in mijn woonkamer ipv in zo gedrochtelijke zolder met matrassen en zooi.

Registreren op het Eigen Huis en Tuin forum een optie?
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

chansig

Mark doet me denken aan Joris. Die kon zich ook zo opwinden over hoe lelijk het was bij een ander.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Tjeb

#10198
Mark of Joris het lijkt toch op elkaar?

Allebei een R... ;D

Ben wel benieuwd hoe deze klinkt!! :inlove:

http://https://youtu.be/FssULNGSZIA

Markvandiepen

#10199
Ene Raphie hier gaat er ook tegenin en daar wordt niet op gereageerd

Enfin geniet van je rommelhok  ;D (ik zou me doodschamen om er foto's van te posten) maar het zal wel goed klinken.