Set van Hans

Gestart door chansig, oktober 27, 2006, 18:49:14

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

DofN

Kraakjes komen soms ook door netwerkspelers/computers die in de problemen komen met bufferen, of er zit ergens een aardingsprobleempje. Je kan dit testen door de hele set van de stroom te halen, na een paar seconden weer aanzetten en luisteren of de kraakjes er nog zijn.

You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Goeie tip....zal vandaag eens kijken of het wat doet. Zou ook de DSP kunnen zijn..tsja er zijn vele mogelijkheden. Eerst links en rechts maar eens omwisselen op de Kennie.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

Kraakje zit nu rechts.....dan is het ws zo goed als zeker de ev. Gelukkig komen woensdag ws de andere speakers.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

DofN

Gelukkig, want die softwareproblemen kunnen hardnekkig zijn. Luidsprekers en versterkers komen en gaan. :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

chansig

Nu de Kennie losgekoppeld en een Crown op de fronts. Geen gekraak meer. Dus helemaal zeker nu dat de Kennie nagekeken moet worden voordat ik hem verkoop.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

knubbe

-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase

chansig

Nee...ws eind van de middag pas. Dus nog even geduld. :D

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Kwabbernoot

Oooooooo wat spánnend! Oepss, volgens mij verloor ik daar een beetje nattigheid.   ::)  :-[  :laugh:

Krijg je nu eerst weer die set die destijds ook bij jou heeft gestaan?

Groeten...

chansig

Luierbroekjes zijn vast ergens in de aanbieding.

Geen idee of dit hetzelfde paartje is.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

chansig

 Gisteren het potje sambal Flakkees mogen ontvangen. Zow...die koop je niet bij de AH. Vanochtend een beetjebop mijn kaas gedaan...erg lekker. Ook nog wat fijn gemalen peper erbij zodat ik zelf ook nog kan maken.

Top kerel die Flakkees... :clapping: :clapping:

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Citaat van: chansig op november  9, 2016, 14:27:28
Gisteren het potje sambal Flakkees mogen ontvangen. Zow...die koop je niet bij de AH. Vanochtend een beetjebop mijn kaas gedaan...erg lekker. Ook nog wat fijn gemalen peper erbij zodat ik zelf ook nog kan maken.

Top kerel die Flakkees... :clapping: :clapping:

Gr. Hans
:thumbs-up:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

flakkees

Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

Bas Akkerman

Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

flakkees

Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

Bas Akkerman

Ja, absoluut! Het was meer dat ik het al proefde. Maar als je nog een potje hebt... :blush: :unsure:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

flakkees

Citaat van: Bas Akkerman op november  9, 2016, 18:50:58
Ja, absoluut! Het was meer dat ik het al proefde. Maar als je nog een potje hebt... :blush: :unsure:
nee , moet ik maken
als ik weer ga maken dan toep ik wel . momenteel zeer druk met werk
Philips pus7805 ambilight 65''/ Panasonic DMP-BDT310
Denon avc X4700H / Onkyo PA-MC 5500 / Emotiva XPA 5
Klipsch / RF-83 / RC-64 / RS-52 / RB-61 / RB-15 / RB-51
dual Monoprice Monolth 12'' V2 Thx

Siddartha

je maakt het wel spannend Hans :D
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

chansig

Er is.nog niets te.melden....behalve dat.de oude speakers van hun plek af zijn. Ze zijn er dus nog niet.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Siddartha

kun je gewoon rustig voetbal kijken dus :D
Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

chansig

Ik was net wat in het slaap aan het sukkelen toen Martijn met de speakers kwam. Even snel neergezet, aangezet. Het doet het. Vandaag eens naar de dsp instellingen gaan kijken etc.

Foto's volgen nog...of niet.

Gr. Hans
Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Bas Akkerman

Citaat van: flakkees op november  9, 2016, 19:12:08
nee , moet ik maken
als ik weer ga maken dan toep ik wel . momenteel zeer druk met werk
Geen haast natuurlijk! Succes met werken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

chansig

#3796


Even snel genomen. Nu zijn de speakers wat meer ingedraaid. Door omstandigheden de komende dagen thuis dus ik kan tussen al mijn verplichtingen door ook wat lopen klooien met de DSP.

Nu even aan het luisteren zonder de subs en zonder dat de Dutch & Dutch speakers zijn ingesteld. Gisteravond ook een kleine 10 minuten zitten luisteren. Is toch een ander geluid. De helderheid van mijn andere speakers is verdwenen en dat is wennen. Nu een derde nummer aan het luisteren en de kwaliteit begint weer aan en binnen te komen. Het laag zo zonder subs is ook goed te pruimen.

Het zijn flinke joekels. Geen gemopper gehoord van kinderen en/of vrouw. Dus het is goed. Mijn eigen speakers krijgen een mat front en zullen een donkere lak krijgen. De draadjes moeten nog door de stands. Pest is dat de interlink aan de rechterkant ws te kort is om nog door de stand te kunnen. Eens zien hoe ik dat ga doen. Of een langere interlink kopen. Speakers nog wat naar achteren zetten. Kan nog een cm of 30 a 40.

Tot zover.

Gr. Hans

Teleskopos, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Siddartha

Naim Uniti2 - Focal Electra 1027Be - Marantz TT15S2

Staaled

De stands passen er goed bij. :thumbs-up:
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Kwabbernoot

Yep, dat staat inderdaad goed die stands.

Groeten...