A New York State off mind

Gestart door Martinwill, september 5, 2007, 13:29:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martinwill

Welke artiest helpt je, in a new york state off mind te komen? Buiten big Frank natuurlijk ;)

R

#1
1 van dit soort topics is voorlopig toch wel even genoeg?

Martinwill

Dit is bedoeld als een vraag. Reden: Ik ben helemaal gek van Michael Buble omdat me dit zo doet deken aan new york. Nu ken ik wel sammy davis jr, frank sinatra ed Maar buiten de bekende artiesten om ben in niet zo thuis in dit genre, vandaar de vraag. Had hem natuurlijk ook op deze manier kunnen stellen  :)

R

#3
Ah oke, helder. Ook niet mijn genre, kan je niet verder helpen.

edit: wel een andere tip, probeer eens echte cd speler. Ik vind de 6500 verre van goed op dit gebied. Er zal een wereld voor je open gaan...

Martinwill

Stereo heeft niet mijn prioriteit. Ik denk dat ik thuis 98% dvd's bekijk (incl muziek dvd's) en maar 2 % stereo. De rest luister ik in de auto en via de i-pod, maar bedankt voor de tip, ook al had ik er niet om gevraagd.

R

Mijn vermoeden was even anders gezien de topics die je startte. Maar helder.. Misschien moet je het eens proberen, en gaan dan de verhoudingen misschien wel anders liggen >:D ;)

Martinwill

Ik kan stereo luisteren wel waarderen, maar moet er voor in de stemming zijn en vooral rustig zijn om er echt van te kunnen genieten (of ik moet iets anders tegelijk doen) Lijkt wel adhd  :). Dvd's mag je elk moment van de dag op me afschieten en zal ze dan allemaal opeten ;D

WickedGame

Ach DV6500 ombouwen naar een DV6500 Vm modified zoals ook mijn DVD speler is levert op stereo een mega stap vooruit en ook op visueel vlak een zware verbetering. Mocht je dat nog eens overwegen :) Is zeker een aanrader.

on-topic geen idee :)

Martinwill

Dit is idd allemaal off topic, maar wat is Vm modified?? Je hebt m'n interresse  :D

Rob Eric Blank

LCD Soundsystem
Interpol

Natuurlijk Mickey Blue Eyes is wel de artiest om New York over te brenegn, maarja ook de Chicago sfeer!

WickedGame

#10
Citaat van: Martinwill op september  5, 2007, 14:54:21
Dit is idd allemaal off topic, maar wat is Vm modified?? Je hebt m'n interresse  :D

Van Medevoort modificatie. www.audiomart.nl

Dit is wat ze doen: http://www.audiomart.nl/moddv6400.htm is dan wel de 6400 maar geld ook voor de 6500.

MarkD

Inkoppertjes:
- Billy Joel met het nummer New York State Of Mind
- Lou Reed met het album New York
Stereo: Atom Uniti Atom HE|Naim NAP 250DR|VPI Traveler|Harbeth Monitor 30.1 AE|Velodyne DD12
HT: Stereo i.c.m. Marantz NR1602|LG UBK90 4K blu-rayspeler|Piega TMicro center en surround speakers

AcornAtom

Matt Dusk doet ook aardig mee in dit genre  ;)
Tag  Audiolab  Chord  Totem  REL  BenQ  NordOst  Siltech