Starred AV

Gestart door Starred, februari 27, 2009, 11:39:53

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TheSpeedSkater

Wat kost een surround set Toys?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Sonic Circle

Per paar Toys € 850,-.
Toy Center is € 585,-.

Dit was toen wij ze kochten. Weet niet zeker of die prijzen zijn gewijzigd, volgens mij niet.

TheSpeedSkater

Valt nog mee. Thanks!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Sonic Circle

NP. Wil je je badkamer nog een audiofiele upgrade geven? :)

TheSpeedSkater

Nee, zeker niet. Ben tevreden, maar wil ook een beetje op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Sonic Circle

OK. Dan zit je hier goed.

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Al in duitsland gezocht?

Guester

Citaat van: Starred op mei  4, 2009, 21:18:43
Ik wil het liefst zwart ipv teak  :music:

Dat is jammer want in Antwerpen staat nog een center (teak) in de aanbieding.
Sonos - Spotify

Starred

Citaat van: R op mei  4, 2009, 21:59:59
Al in duitsland gezocht?

Yep, althans kijk regelmatig op Audiomarkt.de
Citaat van: willem_tdi op mei  4, 2009, 22:05:01
Dat is jammer want in Antwerpen staat nog een center (teak) in de aanbieding.

I know  ;D

Guester

 ;) Do your homework..

Vind je het teak niet mooi of komt het omdat je al zwarte concerto's hebt? Misschien een optie om ze anders te laten fineren?
Sonos - Spotify

R

Neu, dat werkt allemaal niet.

Starred

Citaat van: willem_tdi op mei  4, 2009, 22:45:56
Vind je het teak niet mooi of komt het omdat je al zwarte concerto's hebt? Misschien een optie om ze anders te laten fineren?

Teak past op dit moment minder bij de rest. Speakers staan bijv. naast een Pioneer plasma.

Guester

Ok, tja over smaak valt niet te twisten :)

Sonos - Spotify

Starred

Het is op dit moment ook erg lastig inschatten wat wel of niet mooi staat, omdat de hele benedenverdieping leeg is omdat men nog druk aan het werk is met de vloer en de TV kamer nog niet volledig klaar is. Misschien moet ik gewoon nog even geduld hebben voordat knopen worden doorgehakt :dozingoff:

Fabian92

Citaat van: Starred op mei  5, 2009, 10:25:04
Het is op dit moment ook erg lastig inschatten wat wel of niet mooi staat, omdat de hele benedenverdieping leeg is omdat men nog druk aan het werk is met de vloer en de TV kamer nog niet volledig klaar is. Misschien moet ik gewoon nog even geduld hebben voordat knopen worden doorgehakt :dozingoff:

Dat is heel wijs  ;D
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

Starred

Ik ga waarschijnlijk over de volle breedte van de achterwand gordijnen ophangen. Dat betekent dat 7.1 lastig wordt, maar de akoestiek een stuk beter. 

bmateijsen

Citaat van: Starred op mei  9, 2009, 17:29:03
Ik ga waarschijnlijk over de volle breedte van de achterwand gordijnen ophangen. Dat betekent dat 7.1 lastig wordt, maar de akoestiek een stuk beter. 

Daarmee verlaag je wel de nagalmtijd, door absorptie toe te passen aan de achterkant.
Ga wel vooraf na of dat de juiste oplossing is.... ;)

Starred

Citaat van: bmateijsen op mei  9, 2009, 18:09:35
Daarmee verlaag je wel de nagalmtijd, door absorptie toe te passen aan de achterkant.
Ga wel vooraf na of dat de juiste oplossing is.... ;)

Nagalmtijd was hier in huis zeer significant toen de woonkamer nog niet doorgebroken was. Met een groot zwaar kleed in de woonkamer en zware gevoerde gordijnen in de serre en keuken was de nagalmtijd al behoorlijk minder. Nu de woonkamer is uitgebreid met een TV deel dat weer vrij hard is (want allemaal stuukwerk en houtenvloer), zal er ook hier weer gedempt moeten worden om de nagalmtijd in te perken.

Toch?  :eh:

Starred

Zou ik aan de muur tegenover de doorgang een diffusor of eerder een absorber nodig hebben?

Starred

Het wordt toch 4G, want ik heb een extra setje Concertino's op de kop kunnen tikken  8)


TheSpeedSkater

Mooi! Gefeliciteerd.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

blue-eyes

Goede keus! 4G is the way to go!

Die bubble.... ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Rob Eric Blank

Erg mooi, blijven uiterlijk gewoon fantastische stukjes handwerk!

R

Goed plan!! Blijven dan de concerto's?