Mijn (voorlopig woonkamer) setje.

Gestart door Gianno, juli 13, 2008, 19:19:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Gianno

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen, ik ben Janno, 28 jaar en woonachtig in de residentiƫle contreien van Nederland. Mijn grootste hobby's zijn; muziek, films en fietsen. 2 van deze hobby's worden gedeeld door meer enthousiastelingen hier op t forum. Ik ben al een tijdje een actieve lezer van t forum maar wilde nu toch ook eens mijn setje met jullie delen. Hoewel niet de meest uitbundige setup hier, ben ik persoonlijk zeer tevreden met mijn huidige spulletjes.

Op dit moment staan alle spullen in de woonkamer maar het is de bedoeling dat deze na de zomer verdwijnen in mijn (kleine) dedicated HT ruimte welke volledig verduisterd is en voorzien zal zijn van diverse akoestische trucs om het geluid zo goed mogelijk weer te geven.

De grootste reden om nu mezelf eens kenbaar te maken op t forum is omdat ik sinds een paar dagen mijn beeldweergever binnenheb. Het is, na veel overwegingen, een Epson TW700 geworden die gekocht is bij ITC. Hoewel ik een tikje sceptisch was over het nut van calibreren heb ik toch een middagje er voor uitgetrokken om bij ITC een demo van de TW700 te krijgen. Needless to say dat ik weg werd geblazen door de kwaliteit in verhouding tot de prijs. De service en communicatie met ITC is ook erg goed bevallen. in 3 dagen tijd heb ik er al 13 uur beamen opzitten vanwege alle vrienden die graag komen kijken.

Anyway, hier een foto en een linkje naar mijn showcase pagina:
http://www.htforum.nl/~showcase/usersetdetail.php?id=269


(beamer was ten tijde van dit shot nog niet opgehangen)

Hopelijk zijn er nog meer HT fanatiekelingen uit mijn omgeving waar ik eens kan komen kijken en luisteren (de het hopelijk ook niet erg vinden om wat goede progressieve metal door hun kabels te horen).

Mvg,

Janno, HT-fan en gitarist van Apparition


gvy

Dag Janno,

en welkom hier.
Je hebt een mooie combinatie. Cambridge audio heeft best wel leuke spullen, die qua audio kwaliteit niet moeten onderdoen voor soms veel duurder materiaal.
Ik heb hier ook een azur540D videospeler. Die heb ik gekocht nadat ik een splinternieuwe pioneer had teruggebracht, wegens echt niet goed qua geluid. De cambridge was destijds een echte verfrissing.

Ik heb je foto ondertussen opgenomen in het topic "panorama's".

En houd ons vooral op de hoogte als je begint aan een dedicated ruimte... foto', foto's... ;D

Geert

JeKa

Ah leuk, een verbouwing! Ga ik zeker volgen, succes.  :D