Tidal app op LG TV doet het niet meer

Gestart door Sk, december 31, 2023, 12:31:57

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sk

Ik heb een prachtige LG OLED77C9PLA in de huiskamer staan waar ik de Tidal app al ongeveer 2 jaar op gebruik om muziek te streamen. Tot nu toe ging alles prima echter sinds ongeveer 2 weken als ik de Tidal app start zie ik het logo verschijnen en vervolgens zwart beeld. Wat ik ook doe ik krijg het niet meer werkend. Ik heb de app al eens volledig verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit blijkt het niet op te lossen. Ook zijn er geen updates voor de app. (Volgens mij is er sinds het uitkomen van de Tidal app nog nooit een update geweest)

Na even gegoogled te hebben ziet het er naar uit dat meerdere LG owners hier tegen aan lopen.

https://www.reddit.com/r/TIdaL/comments/18n7p0v/tidal_wont_open_on_lg/

Zijn er nog meer mensen van hier die er tegenaan zijn gelopen? Wat zou ik het beste kunnen doen?
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Sk

Sinds vandaag kan ik de Tidal app weer openen en lijkt het probleem voor nu opgelost. Wel erg benieuwd wat het nu is geweest.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Pjotrovic

bedankt, ik heb al 2,5 jaar een lg g1 en wist niet dat er een tidal app voor bestond :)
Marantz SR7005 - Pana TXP 46S10 - B&W CM6 S2 - B&W M1 S2- Pioneer DV 575A (ivm SACD) Mede8er 600xd3 - Synology 212+  -PS4 --PS3 slim- Samsung H380R - Cisco - HD recorder -

Sk

Citaat van: Pjotrovic op januari 23, 2024, 06:51:00bedankt, ik heb al 2,5 jaar een lg g1 en wist niet dat er een tidal app voor bestond :)

Graag gedaan! De Tidal app bestaat nog niet zo heel lang hoor. Wel moet je soms eindeloos lang scrollen voordat je bij een album komt die in je favorieten staat. Dit had wat mij betreft wat overzichtelijker gekund inplaats van die grote covers.

Laat maar even weten wat jij ervan vindt.  ;)
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

StarScreaM90

Krijg je ook hoge resolutie muziek binnen via die TV-app? Kan mij herinneren dat ik het voorheen via de Mobiel-app de muziek moest streamen naar receiver/tv voor high res audio.
Video: LG OLED CX 65 Inch (OLED65CX6LA)
Audio: Anthem AVM 70 AV-processor - IOTAVX AVXP1 (2x)
Speakers: 3x Arendal 1723 S Monitor (LCR) - 2x Klipsch RP-502S (Side Surround) - 2x Klipsch RP-500M (Rear Surround) - 4x Klipsch RP-500SA (Atmos) - 2x Arendal 1723 1S Subwoofer
Bron: Panasonic DP-UB824 - Playstation 4 Pro

Sk

Citaat van: StarScreaM90 op januari 24, 2024, 16:51:12Krijg je ook hoge resolutie muziek binnen via die TV-app? Kan mij herinneren dat ik het voorheen via de Mobiel-app de muziek moest streamen naar receiver/tv voor high res audio.

Goede vraag! Daar ben ik wel van uit gegaan gezien ik het duurste abonnement heb van 20 euro in de maand. Ik kan dit echter niet voor je controleren volgens mij. In het verleden gebruikte ik de bubbleupnp app om te streamen naar de Cantata, echter heeft dit van begin af aan nooit lekker gewerkt. Ik had last van haperingen en vastlopers van het apparaat. Ik ben dus blij dat ik de app op de TV kan gebruiken.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

Sk

#6
Dit heb ik kunnen vinden via Google:

Is Tidal TV app lossless?

Max. Experience best-in-class sound quality that opens up every detail with HiRes Free Lossless Audio Codec (HiRes FLAC). Best enjoyed on 5G or WiFi with a hardware connection.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9