Dual monoblocks per speaker koppelen aan pre-amp

Gestart door Stino, december 31, 2023, 15:01:36

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stino

Ja... mijn vraag was oprecht, ik weigerde te geloven dat het maar een vooroordeel was in de zin van 't is niet duur dus 't is brol, maar het blijft inderdaad wel heel stil...

Zelfde vraag trouwens aan WhySoSerious? Heb jij er ervaring mee? Welk model? En indien niet, waar baseer je je op om het geen échte versterkers te noemen?

Zowel Liko als WhySoSerious?, komaan, afbreken is gemakkelijk, maar geef dan onderbouw. Zeg aan andere geïnteresseerden waarom een bepaald product niet deugt? Ik weet niet hoe het bij andere forumleden overkomt, maar als jullie het afbreken maar geen enkele deftige reden kunnen geven waarom het niet goed is/zou zijn, komt het bij mij - met alle respect! - over als: 'Guys, don't take me too seriously, 'cause I'm full of shit'.

Er is nog altijd zoiets als feiten en meningen. Ieder heeft recht op zijn eigen mening, maar feiten zijn feiten.

Sorry als ik misschien wat hard overkom, maar ik ben nog steeds oprecht geïnteresseerd in waarom Douk Audio volgens jullie geen echte versterkers heeft...

Stino

Ondertussen een maand verder, en het blijft stil uit een bepaalde hoek... Ben ik nu de enige die dat jammer vindt...?