ITC Guidion TopExpert derde kwartaal 2012

Gestart door Annewiek, oktober 17, 2012, 09:39:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annewiek

EMMELOORD- Sinds 2008 voert ITC Computer Systems installaties uit van onder andere Xs4all en Telfort in de regio Noordoostpolder in opdracht van Guidion: een landelijke service organisatie voor computerhulp aan huis.

Via een geautomatiseerd systeem krijgt de klant na elke afspraak een enquete per mail. Hierin wordt onder andere gevraag naar de klanttevredenheid, de communicatie van de expert en of het probleem in een keer is opgelost (Firs Time Fix). Uiteraard spelen op tijd komen en aan de afspraak houden ook een grote rol in deze vragenlijst.

Guidion streeft naar een klanttevredenheidscijfer van minimaal een 8.5 en een First Time Fix (bezoek in een keer succesvol uitgevoerd) van 80%. Dit is ITC in de maanden Juli, Augustus en September gelukt. Met zelfs een 9.1 en 100% First Time Fix voor XS4all installaties mag ITC zich TopExpert noemen van het derde kwartaal van dit jaar. Klanten vinden het prettig om geholpen te worden door ITC Computer Systems.

Dit past zeer goed in de werkwijze van ITC, waarom kennis, klantvriendelijkheid, kwaliteit en service centraal staan. ITC is dan ook al jaren aangesloten bij ITCwaarborg, de branchevereniging voor computerwinkels. Door aansluiting bij ICTwaarborg heeft de deelnemende computerwinkel  duidelijke algemene voorwaarden en kunnen klanten aanspraak maken op de zeven zekerheden zowel voor zakelijk als particulier gebruik.
www.hometheater.nl
www.studioFD.nl

Snel beantwoorden

Waarschuwing: er is al ten minste 60 dagen geen nieuw bericht geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, overweeg je beter om een nieuw topic aan te maken.

Naam:
E-mail:
Verificatie:
Please leave this box empty:
Typ de afgebeelde letters over
Luister naar de letters / Vraag een andere afbeelding aan

Typ de afgebeelde letters over:
sneltoetsen: gebruik alt+s om te verzenden/posten, of alt+p om te bekijken