Spectral DMC-20 en DMA-90 op Avalon Avatar?

Gestart door pch, mei 13, 2008, 20:55:56

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

garmtz


pch


Deleted member

[schaamteloos] Ik heb nog een mooie MIT Digital Reference coax interlink voor een mooie prijs liggen voor je! ;) [/schaamteloos]

Succes met je keuze! Spectral en Avolon zijn om te  :-*

pch

Citaat van: Antoine op mei 15, 2008, 12:27:07
[schaamteloos] Ik heb nog een mooie MIT Digital Reference coax interlink voor een mooie prijs liggen voor je! ;) [/schaamteloos]

Succes met je keuze! Spectral en Avolon zijn om te  :-*

Uuhh? Wat heb ik daar aan met een Spectral-DMC-20 en DMA-90?  ???

Gr. Paul.

Deleted member

Citaat van: pch op mei 15, 2008, 12:33:01
Uuhh? Wat heb ik daar aan met een Spectral-DMC-20 en DMA-90?  ???

Gr. Paul.

Voor alleen die twee apparaten niks, maar is mooi voor je loopwerk/streamdevice naar DAC mocht je die nog gaan aanschaffen!  ;)

pch

Citaat van: Antoine op mei 15, 2008, 13:04:34
Voor alleen die twee apparaten niks, maar is mooi voor je loopwerk/streamdevice naar DAC mocht je die nog gaan aanschaffen!  ;)

Haha, ik heb de MIT Digital Reference gehad, maar verkocht! Vond hem niet beter dan mijn huidige MIT AVT-1 digital die veel soepeler is, ik had altijd ruzie met de Reference, zo stug enzo...

Gr. Paul.

VDM

#31
Citaat van: pch op mei 14, 2008, 08:26:43
Hoi Garmt,

Ken jij (jullie) de Sooloos?
Interface van de Linn vind ik nl. bagger!  ;)
Gebruik nu overigens de Sonos juist vanwege het gebruiksgemak...

Gr. Paul.

Voor geluidskwaliteit hoef je niet te upgraden naar een Sooloos, heb niet lang geluisterd was niet erg onder de indruk!

pch

Citaat van: VDM op mei 22, 2008, 16:26:40
Voor geluidskwaliteit hoef je niet te upgraden naar een Sooloos, heb niet lang geluisterd was niet erg onder de indruk!

Waar en in welke opstelling heb je hem beluisterd?
Ik ben hoogstverbaasd dat jij schrijft dat ik voor de geluidskwaliteit niet hoef te upgraden van Sonos naar Sooloos!  :o
Waar plaats jij de Transporter en de genoemde Linn dan volgens jou?

Gr. Paul.

scrutinizer

Citaat van: pch op mei 15, 2008, 11:10:11
OK, maar ik gebruik veel Wifi in huis en laptop altijd in de luisterruimte, gaat dat dan echt problemen opleveren en kan ik Spectral dan niet gewoon beter links laten liggen? Ik bedoel: het gaat mij te ver om de Wifi in mijn huis uit te zetten als ik muziek wil gaan luisteren.
Vind het op zich al best vervelend dat er geen a.b. op de DMC-20 zit!  :)

Gr. Paul.
Misschien alvast eens uitkijken naar een gebruikte DMC 30 ::)........ en de DMC 20 verkopen aan een liefhebber die dit discreet opgebouwd marvel wel op waarde kan schatten. ;)

Anton.   
Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

pch

Iemand hier op het forum die weet wat een reele prijs is voor een Spectral DMC-20 en een DMA-90?
De DMC-20 heeft geen phono, ze zijn beide uit 1998 en hebben altijd als set gespeeld samen...

Gr. Paul.

garmtz

4000-5000 Euro voor de set lijkt me fair.