R's stereo set | voorlopig weer even klaar ;)

Gestart door R, februari 29, 2004, 23:45:43

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TheSpeedSkater

Wanneer krijg je hem terug?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

garmtz

Citaat van: TheSpeedSkater op mei 18, 2009, 20:15:33
Wanneer krijg je hem terug?

Door afwezigheid van de normale reparateur en onderbezetting, duurt het wat langer dan normaal bij de importeur... Ik denk nog een week of 2... :-\

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Ha ha, zo'n ramp is het nu ook weer niet. Qua films is het top! Qua muziek mis ik wat saus.. Herken je dit garmt?

Overigens ben ik al dolblij dat ik een vervanger heb, en ik niet zonder hoef te zitten!! O0


R

Volgens mij moet 50" wel passen ;)

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

garmtz

Citaat van: R op mei 18, 2009, 20:30:29
Ha ha, zo'n ramp is het nu ook weer niet. Qua films is het top! Qua muziek mis ik wat saus.. Herken je dit garmt?

Ja, de A38 is zonder enige twijfel neutraler. Voor sommigen een verademing, voor anderen net over het randje...

CitaatOverigens ben ik al dolblij dat ik een vervanger heb, en ik niet zonder hoef te zitten!! O0

We aim to please! :)

-madison-

Citaat van: R op mei 20, 2009, 21:12:27
Volgens mij moet 50" wel passen ;)

Stiekemerd ;D
Vandaar dat je laatst ook zei dat je Irobot in Full HD had gekeken :D Ik had al zoiets, die sony is niet full hd zou hij dan al een nieuw scherm hebben.

Gefeliciteerd ermee, staat erg fraai!! 8)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Guester

Hee waar zijn je panelen achter de speakers?

Mooi hoor! (is geen fotoshop toch)  ;).
Sonos - Spotify

blue-eyes

Citaat van: R op mei 20, 2009, 21:12:27
Volgens mij moet 50" wel passen ;)

60" ook wel ;D

Gefeliciteerd!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

JeKa

Citaat van: willem_tdi op mei 21, 2009, 00:18:20
Hee waar zijn je panelen achter de speakers?

Mooi hoor! (is geen fotoshop toch)  ;).
volgens mij geshopt (ik kijk wel op mijn iPhone, dus kan het niet heel goed zien)

mikeske

Ja is duidelijk geshopt  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

R

#3187
Ha ha, dikke photoshop in 3 minuten.

R

Ben ik mee aan het experimenteren. Wanneer er 50" komt, gaan deze weg. Het effect is wel hoorbaar, dus dat moeten we even goed afwegen.

De TV ga ik kopen op de groei.

Citaat van: willem_tdi op mei 21, 2009, 00:18:20
Hee waar zijn je panelen achter de speakers?

R

Straks even naar smits. ;)

TheSpeedSkater

Ze zijn binnen dus? 50" gaat dat passen in de mini? ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

42 is binnen. 50 weet ik niet. Sowieso even kijken. Ook even met schuin oog naar de pioneers.. ;)

Echt passen zal het niet nee. :P

TheSpeedSkater

Ben heel benieuwd. Ik lees het hier wel.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

42v10 mogen aanschouwen, vers uit de doos. Wat mooi zeg! De 500krm stond er naast, en de pana kwam heel dicht bij. De 50V10 wordt volgende week verwacht, meteen maar een optie daarop genomen!! Nog even de laatste details uitwerken en dan genieten!

TheSpeedSkater

Gaaf. Toch geen 50"?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Davey

Citaat van: R op mei 23, 2009, 16:00:58
42v10 mogen aanschouwen, vers uit de doos. Wat mooi zeg! De 500krm stond er naast, en de pana kwam heel dicht bij. De 50V10 wordt volgende week verwacht, meteen maar een optie daarop genomen!! Nog even de laatste details uitwerken en dan genieten!

Hele goede keus. Misschien dat de Pioneer er meer uit kan persen maar voor het geld van de Panasonic én de kwaliteit die ze daar voor leveren is het absoluut een no brainer.

Davey

En inderdaad, zoals BE al zei, een 60" past daar ook met alle gemak van de wereld (en 63" ook wel  :devil:)

R

#3197
Optie genomen op de 50" ;)

Citaat van: TheSpeedSkater op mei 23, 2009, 16:04:30
Gaaf. Toch geen 50"?

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Jean Sibelius

Citaat van: R op mei 23, 2009, 19:33:44
Optie genomen op de 50" ;)

Gaaf! O0 Waar Photoshop al niet goed voor is :D
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)