Prijsverhoging Epson LS11000

Gestart door home@the movies, november 30, 2023, 09:46:16

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

home@the movies

Na de spectaculaire prijsdaling van de Epson LS11000 van een tijdje geleden, heeft Epson beslist om per 1 December de prijs terug te verhogen naar 3999 Euro.
 

MechanicalAnimal

#1
Waar zat die laagste prijs eigenlijk op? Dat heb ik even niet meegekregen.

ik heb vorige week mijn 8 jaar oude FHD LCD TV vervangen voor eenzelfde formaat 4K MiniLED in 65 inch.

De reden is dat ik nog steeds een keer over wil stappen op projectie op film want een grotere TV vind ik niks.
Doordat je namelijk dan ook bijv youtube kijkt op hetzelfde vind ik dat namelijk afbreuk doen met films (vaak ook wat kleiner beeld door zwarte balken).
Als ik een review kijk van hardloopschoenen ofzo dan hoef ik die persoon niet middels 85" TV biggger than life in mijn woonkamer te hebben.

Kijk ik film daarentegen mag het wel een stapje forser qua beeld en dus beleving

Ik hou de ontwikkelingen enigzins in de gaten en bemerkt dat laser-projectoren steeds beter in bereik komen qua budget en wensen.

daarbij vind ik het wel even handig om te weten wat voor prijzen er in de markt van toepassing zijn geweest :)

SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis

Robert

Citaat van: MechanicalAnimal op december  5, 2023, 10:36:16Waar zat die laagste prijs eigenlijk op? Dat heb ik even niet meegekregen.

ik heb vorige week mijn 8 jaar oude FHD LCD TV vervangen voor eenzelfde formaat 4K MiniLED in 65 inch.

De reden is dat ik nog steeds een keer over wil stappen op projectie op film want een grotere TV vind ik niks.
Doordat je namelijk dan ook bijv youtube kijkt op hetzelfde vind ik dat namelijk afbreuk doen met films (vaak ook wat kleiner beeld door zwarte balken).
Als ik een review kijk van hardloopschoenen ofzo dan hoef ik die persoon niet middels 85" TV biggger than life in mijn woonkamer te hebben.

Kijk ik film daarentegen mag het wel een stapje forser qua beeld en dus beleving

Ik hou de ontwikkelingen enigzins in de gaten en bemerkt dat laser-projectoren steeds beter in bereik komen qua budget en wensen.

daarbij vind ik het wel even handig om te weten wat voor prijzen er in de markt van toepassing zijn geweest :)

De prijsverlaging naar 3600 euro is van zeer korte duur geweest.

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=185143.0

MechanicalAnimal

Citaat van: Robert op december  5, 2023, 15:29:58De prijsverlaging naar 3600 euro is van zeer korte duur geweest.

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=185143.0


Top, dat is wel informatief in elk geval. Thanks voor de genomen moeite  :worship:
SONY Bravia XR-65X95L- PM11S3 - Denon Heos Link - Galactica MKII/Avalon Isis