A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Sirius666 op januari 18, 2016, 21:31:30
Waar dan? Ik kan het niet vinden...



Wouzers.......heb jij geen "Google"?  :wacko: :wacko:  :D




dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.


dre73

Spectral DMC-15 MK2,Perreaux 3400,Acoustic Signature Challenger,Bluenote b5 titanium,Benz Ace-s,Pass labs Pearl 2 phono,Auralic Altair G1,zelfbouw luidsprekers,Tellurium Q Ultra black II,Audioquest Sterling,Isotek Aquarius EVO 3.

VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sirius666


VlisChris

Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Sirius666

Je wilde de lat zo vroeg in het jaar al zo hoog leggen? Dat haalt alle spanning uit dit topic Direkt weg   ;)

Raphie

Citaat van: advr op januari 18, 2016, 07:22:44
Ja en nee[emoji4] , de lucht verplaatsing gaat natuurlijk wel richting vloer dat je daarna geen richting aan het geproduceerde laag kunt ontdekken heeft daar weinig mee te maken.
met die lucht krijg je nog geen pingpong balletje aan het rollen.... Jij gaf aan dat het de vloer liet kraken, wat never nooit niet gaat gebeuren, nu niet het verhaal verdraaien ;)
JBL PRX Power!

advr

Ik gaf niets aan, ik verdraai niets, ben er alleen bang voor dat het nadelig zal zijn voor de onderburen. De geluidsgolven gaan wel degelijk richting vloer.

Terug maar weer on-topic. :-)
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

eddy135

WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Staaled

Feitelijk hebben ze niet eens richting, want "zero phase"/"ze staan". ;)
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

Raphie

Citaat van: advr op januari 19, 2016, 07:20:31
Ik gaf niets aan, ik verdraai niets, ben er alleen bang voor dat het nadelig zal zijn voor de onderburen. De geluidsgolven gaan wel degelijk richting vloer.

Terug maar weer on-topic. :-)
dat is dus niet het geval, mocht je mog twijfelen  ;)
JBL PRX Power!

twani

Citaat van: Raphie op januari 19, 2016, 18:02:59
dat is dus niet het geval, mocht je mog twijfelen  ;)
En om het nóg verder te ontkrachten kan ik melden dat de basspoorten in dit geval niet eens loodrecht naar beneden vuren, vanwege het achterover hellen éérder een beetje "schuinsweg" naar voren ook....

Ik heb gisterenavond "op volume" mijn hand eens bij de basspoorten gehouden en voel dan eigenlijk (bijna?) niets, laat staan drukopbouw richting de vloer die deze zou moeten laten trillen...

Enfin, ik heb er verder bar weinig verstand van :tounge2:

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

rovinggecko

Als je de baspoort heel dicht bij de grond hebt dan is dat niet zo goed voor het geluid cq houten vloer. Heb daar wel ergens een berekening voor gezien, dacht dat er iets van 2 inch tussen moest. Denk dat twani die 5 cm wel haalt met de hecos.
HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

twani

Citaat van: rovinggecko op januari 19, 2016, 19:22:29
Als je de baspoort heel dicht bij de grond hebt dan is dat niet zo goed voor het geluid cq houten vloer. Heb daar wel ergens een berekening voor gezien, dacht dat er iets van 2 inch tussen moest. Denk dat twani die 5 cm wel haalt met de hecos.

Ik verwacht dat Heco de bodemvrijheid afgestemd heeft op het totaalconcept....

En inderdaad, die 5cm haalt ie makkelijk :)

Bama

Dat is met de Vivids wel anders, die blazen een chipszak van tafel. :crazy:

hpapen

Citaat van: twani op januari 18, 2016, 14:18:44
Nu luister ik dit, en wat ik wel al weet is dat de HECO's - met een klein beetje volume ópen - in staat zijn de boel finaal af te breken. 

Mán, wat een presentatie en grootsheid :wacko:   Ze gaan rétediep, bass tot in de kelder



Vrouw uit eten, dus ook maar eens Origin#1- Solar Fields eruit laten knallen met volume knop op 25%.
Mijn etude's kunnen dit ook heel goed neerzetten- fantastisch album!

twani

Citaat van: hpapen op januari 19, 2016, 20:51:10
Vrouw uit eten, dus ook maar eens Origin#1- Solar Fields eruit laten knallen met volume knop op 25%.
Mijn etude's kunnen dit ook heel goed neerzetten- fantastisch album!

Dit zijn inderdaad wel "vrouwtje wég" albums :D


Errug goed materiaal ;)

twani

Citaat van: Bama op januari 19, 2016, 20:16:42
Dat is met de Vivids wel anders, die blazen een chipszak van tafel. :crazy:
Is dat niet vervelend dan? :D

Bama

Dat is het ergste niet, mijn zoon zit meestal wat dichter bij de speakers en die voelt zich net Hans Kazan als we film zitten te kijken.

YamahaRXV

Citaat van: Bama op januari 19, 2016, 21:11:05
Dat is het ergste niet, mijn zoon zit meestal wat dichter bij de speakers en die voelt zich net Hans Kazan als we film zitten te kijken.

:D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Bama op januari 19, 2016, 21:11:05
Dat is het ergste niet, mijn zoon zit meestal wat dichter bij de speakers en die voelt zich net Hans Kazan als we film zitten te kijken.

Aha, "Hans heeft er kaas an" :D

knubbe

Citaat van: Bama op januari 19, 2016, 21:11:05
Dat is het ergste niet, mijn zoon zit meestal wat dichter bij de speakers en die voelt zich net Hans Kazan klok als we film zitten te kijken.
-| Naim UnitiLite | XTZ 99.26 | Apple Mac mini | Panasonic 65VT50 ISF |-

stereo showcase