A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

bmateijsen


Staaled

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika

scrutinizer

Albert Einstein, \\\\\\\"Anyone who has never made a mistake has never tried anything new.\\\\\\\"
Engineering is knowing which compromises to make....

twani


Bas Akkerman

Citaat van: twani op september 28, 2014, 15:44:00
Super trots op mijn vrouw :inlove:
Van Tokyo naar Boston naar Londen naar Berlijn naar Chicago en vervolgens naar New York... En dat in een halve dag... :o Daar heb ik dus diep respect voor! :worship:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

sultankat

Citaat van: Bas Akkerman op september 28, 2014, 17:38:16
Van Tokyo naar Boston naar Londen naar Berlijn naar Chicago en vervolgens naar New York... En dat in een halve dag... :o Daar heb ik dus diep respect voor! :worship:

En dan ook nog terug naar huis (mag ik hopen)  ;)
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Bas Akkerman

Citaat van: sultankat op september 28, 2014, 18:13:18
En dan ook nog terug naar huis (mag ik hopen)  ;)
Ik zou er lekker een weekje New York aan vast plakken. :wub:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Een extreem drukke dag glijdt van me af :music:

Maro

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

Citaat van: Maro op oktober  1, 2014, 22:53:31
Hippie.  :D

Ook een hele "wilde jongeman" heeft af en toe een rustmomentje nodig :D

twani

#10486
Monique afgelopen zondag op "kilometer 38"......

De slijtageslag laat hier al wel wat sporen zien, logisch...... ;)

Maro

Citaat van: twani op oktober  1, 2014, 22:56:47
Ook een hele "wilde jongeman" heeft af en toe een rustmomentje nodig :D

1965 was het toch? Heb er ervaring mee, zat net zelf aan de Pink Floyd en nu The Doors.  :-X
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

#10488
Citaat van: Maro op oktober  1, 2014, 22:59:10
1965 was het toch? Heb er ervaring mee, zat net zelf aan de Pink Floyd en nu The Doors.  :-X

1965 is correct Maro ;)

twani

 :music:

twani


twani

#10491
Schattig "Huis-Nasje" erbij. :).

De nieuwe DS115-J.  Een licht ding, maar voor mij krachtig zat. Alleen om wat "fotookes" te kunnen streamen naar de Apple TV en ongeveer 150 cd's aan FLAC-files door te "pasen" naar de MacMini.

Single Bay trouwens, hier in huis maken wij doorgaans "harde back-ups", geen probleem verder dus.

Belangrijkste reden voor de aanschaf is de "fabelhaftige" DSM 5.1 Disk Station Manager besturingssoftware van Synology.

Mijn oude Netgear NAS begon op dát gebied een wat fossiel karakter ten toon te spreiden :D

Staat nu bij Junior  ;)op z'n kamer, kan hij er lekker mee "kloten"...



Kost trouwens echt geen "reet" meer zo'n ding. Incl. WD-1T Red nog geen €150,-

Gratis geconfigureerd door forumsponsor WifiMedia, snel verstuurd ook :worship:


RubenV.

Mooi Nasje  8) Met de Netgear was het niet meer gelukt?
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

#10493
Citaat van: RubenV. op oktober  3, 2014, 21:30:19
Mooi Nasje  8) Met de Netgear was het niet meer gelukt?

Ah ja Ruben, was misschien nog wel gelukt maar was het ook een beetje zat..... :blush:

Qua bouwkwaliteit is zo'n Netgear overigens tóp!

Voor de computerleek die vooral blij wordt van de gemakkelijk "tegenwoordige Apps" kan ie echt niet meer mee.

Jouw JRiver advies was uitstekend, had ik echter al een licentie van, maar ben inmiddels geheel Apple ingericht hier in huis.

Ik weet, dat is voor een échte computerkenner als jij bent "de achterdeur uit", echter wij zijn vooral "computer consumenten" :tounge2:

Je mag eerlijk weten dat ik regelmatig zeer jaloers ben op jouw innovatieve handelswijze, daar waar het de implementatie van computer-gerelateerde zaken in onze audiohobby betreft :worship:


RubenV.

Zeker begrijpelijk Theo. Het is dat ik mijn Netgear alleen via JRiver benader (dan kan ik mooi door de albumtegels heen scrollen) of gewoon de map kopieer naar de control pc. Ik gebruik dan de NAS vooralsnog uitsluitend voor muziek. Films e.d. gaan via mijn gewone pc en met net geen 10TB aan opslag heb ik daar nog geen NAS voor nodig.

JRiver kan je trouwens tegenwoordig ook op OSX draaien (had ik misschien even erbij moeten zetten in mijn reply). Ik heb zeker geen aversie tegen Apple en ik gebruik hier ook meerdere Apple producten. Mijn audio setje bedien ik namelijk met mijn Macbook Pro  :D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani


RubenV.

Ik heb wel de HDD en DVD-drive eruit gesloopt om plaats te maken voor 2 SSD's zodat ik OSX ook op RAID 0 kan draaien. Toen die toch open was heb ik ook meteen het geheugen verdubbeld  ;D
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

Citaat van: RubenV. op oktober  3, 2014, 22:40:15
Ik heb wel de HDD en DVD-drive eruit gesloopt om plaats te maken voor 2 SSD's zodat ik OSX ook op RAID 0 kan draaien. Toen die toch open was heb ik ook meteen het geheugen verdubbeld  ;D


Jij bent niet meer te redden :tounge2:

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

twani