A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ChrisV


YamahaRXV

@twani   Goede terugreis gehad en weer veilig thuis gearriveerd ?   :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op mei 11, 2014, 22:02:40
@twani   Goede terugreis gehad en weer veilig thuis gearriveerd ?   :)
Helaas, het zit er weer op :nopompom:



Vannacht gereden, helemaal stil op de weg dus :pompom:


De oranje Lapp kabeltjes liggen mij nu aan te staren hier in huis ::)

YamahaRXV

Citaat van: twani op mei 11, 2014, 22:09:33
Helaas, het zit er weer op :nopompom:



Vannacht gereden, helemaal stil op de weg dus :pompom:


De oranje Lapp kabeltjes liggen mij nu aan te staren hier in huis ::)

Alle leuke dingen gaan altijd te snel voorbij Theo, maar de herinneringen aan een leuke tijd blijven  ;)

Morgen de Lapp,s afmonteren ?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Laatste dag vrij morgen, ja dus :pompom:

Mitch--

Citaat van: twani op mei 11, 2014, 22:32:34
Laatste dag vrij morgen, ja dus :pompom:

En, goede knutsel dag gehad ? :)
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

rovinggecko

HT: Linkwitz LX521.4 || Meridian G68, HD621 || sMS-200 SOtM & Singxer SU-1 || 13 x Hypex UCD180||  Scanspeak A4 monitor rears & center
Stereo: Linkwitz' Pluto's || RPI met Pi2 Design Tube Hat ||  Roon nuc streamer
Roving Gecko's Woonkamer

YamahaRXV

Citaat van: Mitch-- op mei 12, 2014, 22:11:42
En, goede knutsel dag gehad ? :)

Ik verwacht eigenlijk nog wel een paar foto,s zometeen.... :P ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Mitch-- op mei 12, 2014, 22:11:42
En, goede knutsel dag gehad ? :)
Hey Mitch :pompom:



Op zich wel, alleen helemaal anders ingevuld als gepland :tounge2:

De LED tv van mijn zoon opgehangen en de tuin gedaan (lees 300 kg grove kiezels ophalen en ij de tuin storten omdat "Kiss" het konijn veel, hard en snel graaft :D)

Aangezien het beest zo groot is dat hij niet de hele dag in het hok kan blijven, zelfs de hele tuin als domein heeft, stond dit bovenaan de lijst.

Ik vond het welzijn van Kiss even belangrijker dan míjn kabel "Gemiere-neuk" :tounge2:

"Onze" Kiss neemt namelijk een heel prominente plek in binnen het gezin :pompom:

twani

Citaat van: rovinggecko op mei 12, 2014, 22:37:28
Zit die 10k er al in?
Nee nog niet, zijn nog niet binnen. Heeft ook geen haast aangezien "Sir Glenn Croft" mijn versterkers nog "in elkaar" zit te prutsen.......

ChrisV

#9860
Glenn moet ook vaak wachten op zn onderdelen. Bij mij was het wachten op een nieuwe batch 'kasten'.

Mitch--

ZOO das geen klein schattig duinkonijntje meer ;) wat een apparaat!
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

#9862
Zo even de liefde voor de hobby geaccentueerd ;)

Mitch--

Citaat van: twani op mei 13, 2014, 23:25:55
Zo even de liefde voor de hobby geaccentueerd ;)

Lekker rock-'n-roll  :headbanging:
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Kiss bewaakt het hok van "de rest" ;D

twani

Nog steeds geen nieuws van Glenn Croft overigens :nopompom:

Nog maar even wachten dus...

ChrisV

Tja, dat is de keerzijde van dit fraaie stukje vakwerk ;)

tompj

Citaat van: twani op mei 17, 2014, 20:09:05
Nog steeds geen nieuws van Glenn Croft overigens :nopompom:

Nog maar even wachten dus...
Heerlijk understated uiterlijk!
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen: CD: Accuphase DP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

Cyreg

#9868
Zal best de moeite waard blijken om nog wat langer te blijven wachten op Glenn  ;D

Met mijn Integrated is het qua klank ook prima voormekaar gekomen.
Had in het begin wel wat twijfels mbt minder "body" tov m'n LFD.
Reageert wel heel sterk op verschillende netsnoertjes (en netspul ih algemeen)

Staat evengoed nu wel te koop(gereserveerd)  :D
Dat is meer omdat ie ipv de NAD316 toch niet zo handig blijkt in die woonkamer legkast.
(warmteafvoer, geen AB, geen gebruik vd phonotrap aldaar etc)

Kortom Twani, nog ff geduld en dan 'n weekje inspelen en dan..... :clapping:
setup:    Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM V3 Interlinks >> 
             Exposure 3510 INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-WaY 2DW+ Gold  > Furutech e-TP60E > Black-Cable Ruhr18 (3510), AH! KB10 (PSU1), Black-Cable Ruhr18 (8SE)

twani

#9869
Citaat van: Cyreg op mei 17, 2014, 21:54:02
Zal best de moeite waard blijken om nog wat langer te blijven wachten op Glenn  ;D

Met mijn Integrated is het qua klank ook prima voormekaar gekomen.
Had in het begin wel wat twijfels mbt minder "body" tov m'n LFD.
Reageert wel heel sterk op verschillende netsnoertjes (en netspul ih algemeen)

Staat evengoed nu wel te koop(gereserveerd)  :D
Dat is meer omdat ie ipv de NAD316 toch niet zo handig blijkt in die woonkamer legkast.
(warmteafvoer, geen AB, geen gebruik vd phonotrap aldaar etc)

Kortom Twani, nog ff geduld en dan 'n weekje inspelen en dan..... :clapping:
Fijn dat ie verkocht is👍

We gaan het beleven. Mijn combi is toch net weer even anders dan "de jouwe". De SHL is een speaker met zéér veel body dus daar gaat het probleem niet snel zitten.

En dan het inspelen en snoertjes...... ::). Tja Twani blijft Twani :D

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Trevor1

Citaat van: twani op mei 17, 2014, 22:53:03


Mijn combi is toch net weer even anders dan "de jouwe". De SHL is een speaker met zéér veel body kleuring dus absoluut geen echte HiFi.



twani

Citaat van: Mitch-- op mei 17, 2014, 22:54:01
Ligt je nieuwe netsnoer al ?
Welnee :D. Dat is het 'm ook juist, ik luister meer dan dat ik zit te prutsen.

Straks eenmaal SHL5 Mitch in jouw bezit zul je begrijpen wat ik bedoel.
Je zal alleen nog maar muziek luisteren en geen zin meer hebben ik "kabelgezeik"

Het is gewoonweg niet nodig, precies conform AS z'n filosofie.

Alles wat ik met kabels doe is puur om de boel optisch en fysiek netjes voor elkaar te hebben, de rest geloof ik allemaal wel.

SLECHTS MUZIEK ZAL KLINKEN.


Je zal nog wel eens aan deze post terugdenken als ze bij je staan die "lelijke houten kissies" :tounge2:

twani

#9873
Citaat van: Trevor1 op mei 17, 2014, 23:02:21

Héé Antoine "ouwe prutser" die je d'r bent. Hoe is het? :D

Moest je je maandelijks plasje weer even doen?😂😂😂

Trevor1

Citaat van: twani op mei 17, 2014, 23:03:07
Welnee :D. Dat is het 'm ook juist, ik luister meer dan dat ik zit te prutsen.

Straks eenmaal SHL5 Mitch in jouw bezit zul je begrijpen wat ik bedoel.
Je zal alleen nog maar muziek luisteren en geen zin meer hebben ik "kabelgezeik"

Het is gewoonweg niet nodig, precies conform AS z'n filosofie.

Alles wat ik met kabels doe is puur om de boel optisch en fysiek netjes voor elkaar te hebben, de rest geloof ik allemaal wel.

SLECHTS MUZIEK ZAL KLINKEN.


Je zal nog wel eens aan deze post terugdenken als ze bij je staan die "lelijke houten kissies" :tounge2:

Het enige dat niet is gelogen in je post is in vet weergegeven.  :baaa: