A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

We zijn een weekje aan het skiën in Italië, vandaar de stilte :tounge2:

Onderwel ben ik al wel op zoek naar de juiste afwerking voor de Klonwalls.

Kanshebber is oa het "Birds Eye Maple" fineer.....  Deze zal ik dan meermaals lakken met blanke lak en machinaal tot hooglans "kam je haar erin niveau" polijsten :tounge2:

twani

Als iemand nog een tip heeft waar ik een aantal wat grotere vellen, van bijv dit fineer, voor "redelijk geld" kan kopen hou ik me aanbevolen...... ;)

RubenV.

Fijne vakantie Theo! En ik ben benieuwd naar de vorderingen van dit project :)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

Citaat van: RubenV. op februari 28, 2014, 21:44:26
Fijne vakantie Theo! En ik ben benieuwd naar de vorderingen van dit project :)
Thx Ruben!  Helaas over een uurtje of 4 al weer in de auto om de terugreis te aanvaarden :nopompom:

Wel supermooi weer en heel goede sneeuw gehad, mazzel dus....

RubenV.

Citaat van: twani op februari 28, 2014, 21:46:19
Thx Ruben!  Helaas over een uurtje of 4 al weer in de auto om de terugreis te aanvaarden :nopompom:

Wel supermooi weer en heel goede sneeuw gehad, mazzel dus....

Nog een nieuw snelheidsrecord gevestigd op de lange latten?  8)
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

twani

Citaat van: RubenV. op februari 28, 2014, 21:48:28
Nog een nieuw snelheidsrecord gevestigd op de lange latten?  8)
Weet je 'm nog vorig jaar, net even méér dan 100km/uur :D. Dit jaar niet gemeten, iets rustiger aan gedaan, ook wel eens een keer relaxed :)

Mr.M

Aaaa  vandaar die stilte... meneer is vakantie... fijn reis terug....
**UNDER CONSTRUCTION**

Lion of Judah

Citaat van: twani op februari 28, 2014, 21:46:19
Thx Ruben!  Helaas over een uurtje of 4 al weer in de auto om de terugreis te aanvaarden :nopompom:

Let je wel een beetje op je snelheid ? ;)
Spendor A5, REL T7i en T7x, Naim Supernait, Avondale TPX2, miniDSP SHD, Musical Fidelity MX-Vnyl met Plixir BDC, Rega P6 met AT VM-540ML

twani

Citaat van: Lion of Judah op maart  1, 2014, 15:28:24
Let je wel een beetje op je snelheid ? ;)
Heb me keurig gehouden.

Het was wel verdomd lekker weer......

twani

.

AbZ

Gezien de hellingshoek meer iets voor abseilen.

twani


twani

Citaat van: AbZ op maart  1, 2014, 18:55:42
Gezien de hellingshoek meer iets voor abseilen.
Er stond nergens aangegeven hoe je naar beneden moet :tounge:

twani

#8864
Demi 16, Sam12 en Monique.

AbZ


Maro

Mooie foto's Twani, ben ook net terug (Oostenrijk) maar ook daar de hele week stralend weer gehad.  :pompom:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200 -  Roon - Apple TV 4K
HT : Anthem AVM70 - Oppo UDP-203 * Rotel RMB-1585 * RMB-1506 - Usher MD2-BE * 718-DMD * BE-616 - Cabasse Io2 - Rythmik F15HP-SE dual - JVC DLA X7500Cinemike - Adeo Screensp Plano 126" - Nvidia Shield -

twani

Citaat van: Maro op maart  1, 2014, 20:08:50
Mooie foto's Twani, ben ook net terug (Oostenrijk) maar ook daar de hele week stralend weer gehad.  :pompom:
Djee, wat was het top hé :headbanging:

YamahaRXV

Mooie plaatjes hoor  :headbanging:  Zo aan de achtergrond te zien hebben jullie inderdaad goed weer getroffen zeg  ;)
Als je zo meerdere dagen heb gehad, dan heb je het beter getroffen als ons...
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: YamahaRXV op maart  1, 2014, 20:40:15
Mooie plaatjes hoor  :headbanging:  Zo aan de achtergrond te zien hebben jullie inderdaad goed weer getroffen zeg  ;)
Als je zo meerdere dagen heb gehad, dan heb je het beter getroffen als ons...
Bijna alle dagen zó. Ik had al een donker vermoeden dat jij wat minder geluk had dit jaar Jan, balen...

Volgend jaar beter hoop ik voor je :pompom:

sultankat

Noord Italië was bagger deze week: veel sneeuw, steenkoud en vaak mist.
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

hier zeuren , hier was het veel erger...alleen vandaag valt mee....welkom terug seniore.
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

Citaat van: sultankat op maart  1, 2014, 23:05:18
Noord Italië was bagger deze week: veel sneeuw, steenkoud en vaak mist.
Waar zat jij dan? :blink:   Ik zat bij Sillian =  grens Italië/Oostenrijk en het weer was super....

twani

Citaat van: maz op maart  2, 2014, 10:32:03
hier zeuren , hier was het veel erger...alleen vandaag valt mee....welkom terug seniore.
Thx Maz, méde Harbetier ;D

sultankat

Citaat van: twani op maart  2, 2014, 10:54:03
Waar zat jij dan? :blink:   Ik zat bij Sillian =  grens Italië/Oostenrijk en het weer was super....

Sestriere, op de hoogte van Turijn, aan de westkant. Was ikzelf niet  >:(  maar mijn dochter en kleindochter. :pompom:
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock