A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: Onder013 op januari 20, 2014, 12:19:18
Jaren geleden heb ook ik er een aantal gemaakt. Een kern van teflon koord en omwonden met teflon tape. Klonk wel aardig, maar ik houd het toch maar bij wat ik nu in gebruik heb.
Het is wel aardig om ze nog eens van zolder te halen om te proberen.

Gr
Henk
Ik weet niet wat je gebruikt :)

Deleted Member 2


Bas Akkerman

Citaat van: Onder013 op januari 20, 2014, 15:53:23
AudioQuest 1 set Colorado en 2 sets Columbia
Colombia wil ik ook nog wel eens gebruiken. Colorado ken ik niet, beetje goed spul? ;)
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Deleted Member 2

#8178
Citaat van: Bas Akkerman op januari 20, 2014, 17:12:14
Colombia wil ik ook nog wel eens gebruiken. Colorado ken ik niet, beetje goed spul? ;)
Mwah 8), weer een stukje mooier (weergave laag) dan de Colombia.

sultankat

Citaat van: twani op januari 20, 2014, 07:38:25
Maz heeft niet alleen maar mooie speakers :clapping:

Hij heeft ook een 5.1 opstelling ...............
Quad Artera Play Plus + Quad Elite QMP mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Ortofon OMB 20 | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Meze Audio 99 Classics | Tannoy D700 speakers | Wireworld Mini Eclipse 8 speakerkabels |  | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Mr.M

#8180
Citaat van: sultankat op januari 21, 2014, 09:45:13
Hij heeft ook een 5.1 opstelling ...............
Hahahahahahahah.

Dit is de echte 5.1

Tevens de 2,1     en  6,1 opstelling.
:clapping:
**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Ik zalnhet nit meteen te pittig maken met fotos ... :P
Laten we het opbouwend doen... :angel:
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

#8182
Zie hier wat foto`s van een gewone doordeweekse avond van MAZ! :tounge2:


Jeee, mooi vrouwen man :worship:

Enne........ voel je niet geremd vwb de foto`s :D

Is de dame rechts op de 1e foto nog "beschikbaar" voor een duurzame relatie? :tounge2:

YamahaRXV

Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Mr.M

#8184
Citaat van: twani op januari 21, 2014, 17:22:49
Zie hier wat foto`s van een gewone doordeweekse avond van MAZ! :tounge2:


Jeee, mooi vrouwen man :worship:

Enne........ voel je niet geremd vwb de foto`s :D

Is de dame rechts op de 1e foto nog "beschikbaar" voor een duurzame relatie? :tounge2:
Tja .. je moet je ergens mee  vermaken...

Ik heb gezegd , audio, auto s, klokjes en vrouwen...
Mijn hobbies... :devil:

Sparen ken ik niet maar vermaken en uitgevwn wel...hahah
**UNDER CONSTRUCTION**

lynch1979

Citaat van: maz op januari 21, 2014, 18:36:33
Tja .. je moet je ergens mee  vermaken...

Ik heb gezegd , audio, auto s, klokjes en vrouwen...
Mijn hobbies... :devil:

Sparen ken ik niet maar vermaken en uitgevwn wel...hahah

P.I.M.P  :D

Mr.M

#8186
Citaat van: twani op januari 21, 2014, 17:22:49
Zie hier wat foto`s van een gewone doordeweekse avond van MAZ! :tounge2:


Is de dame rechts op de 1e foto nog "beschikbaar" voor een duurzame relatie? :tounge2:
Ja ze is zeker beschikbaar voor een DUURzaam relatieis.
Afhankelijk van de duurzaamheid van je creditcard.

Tis helemaal aan jouw.. onvoorwaardelijk liefde zolang het duurt. Hahaha
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

Citaat van: maz op januari 21, 2014, 18:44:50
Ja ze is zeker beschikbaar voor een DUURzaam relatieis.
Afhankelijk van de duurzaamheid van je creditcard.

Tis helemaal aan jouw.. onvoorwaardelijk liefde zolang het duurt. Hahaha
:laugh:   Wel ontzettend mooie vrouw ;)

twani

Vanavond voor de gein de Harbeths nog eens een 30-tal centimeters méér ruimte van de áchterwand gegeven, gewoon omdat het kán :D.

Luisterafstand is nu ongeveer een meter of 4...

Alles bij elkaar iets meer dan een meter vanaf de achterwand, heerlijk 3 D geluid.......

Mr.M

**UNDER CONSTRUCTION**

Mr.M

Ik heb de advertentie van de shl5 weer op slot gedaaan want me collega kan maar geen afscheid nemen van de harbeths.hahaha
Geef hem geen ongelijk die dozen hebben een heel mooie gekuidskarakter.

Ik vind ze mooier klinken dan 70 % van de speakers op de ces in vegas.
De laatste 30 procent is prijs technisch totaal niet  in verhouding meer.



**UNDER CONSTRUCTION**

Deleted Member 2

Deze foto wil ik jullie niet onthouden, hoewel ze in dit draadje een beetje uit de toon vallen:





Vergroting 1000x

Mr.M

Pffff niet te bevatten de logica en hoe je het verzint met  sommige dingen.
**UNDER CONSTRUCTION**

twani

#8193
Citaat van: Onder013 op januari 22, 2014, 00:26:50
Deze foto wil ik jullie niet onthouden, hoewel ze in dit draadje een beetje uit de toon vallen:





Vergroting 1000x
Wat mij op de onderste foto vooral opvalt is dat je als argeloze aanschouwer en leek zowat denkt dat de naald "eruit" gewipt zal worden bij de éne bult... :huh2:

En Henk...is een "piek" in het profiel een basstoon of juist een hoge toon? :unsure:

Deleted Member 2


Dynamiek. Kijk eens op de bovenste foto rechts bij de buiging in de cantilever.

eddy135

Citaat van: Onder013 op januari 22, 2014, 11:08:40
...Kijk eens op de bovenste foto rechts bij de buiging in de cantilever.

Hahaha!  ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

YamahaRXV

Citaat van: twani op januari 21, 2014, 23:17:33
Vanavond voor de gein de Harbeths nog eens een 30-tal centimeters méér ruimte van de áchterwand gegeven, gewoon omdat het kán :D.

Luisterafstand is nu ongeveer een meter of 4...

Alles bij elkaar iets meer dan een meter vanaf de achterwand, heerlijk 3 D geluid.......

Theo, merk je door deze nieuwe opstelling ook dat het midlaag/laag iets ingeleverd heeft aan ''body'' of valt dat erg mee ?

Ondanks dat de SHL 5,s aan de voorzijde hun basreflex poort hebben zal je mogelijk toch wat ''wallgain'' missen...?
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

#8197
Citaat van: YamahaRXV op januari 22, 2014, 19:04:53
Theo, merk je door deze nieuwe opstelling ook dat het midlaag/laag iets ingeleverd heeft aan ''body'' of valt dat erg mee ?

Ondanks dat de SHL 5,s aan de voorzijde hun basreflex poort hebben zal je mogelijk toch wat ''wallgain'' missen...?
Wellicht..... de SHL-5 is een speaker met nogal wat laag dus kan daar, indien het geval, wel wat "lijen"

De Harbeths zijn óók zeer weinig kritisch in de plaatsing, dit soort serieuze verschuivingen veroorzaken nuanceverschillen.

De set kent overigens weinig initiële problemen vwb het huwelijk met de akoestiek van mijn kamer, dientengevolge "kan er nogal wat" zonder dat het problemen geeft.

Komt natuurlijk ook omdat de set weinig écht hoog en weinig écht laag kan weergeven, 't zijn tenslotte maar Harbeths :D

Oh ja, ergens daar tussenin overigens spelen ze wél prachtig muziek, maar dat is natuurlijk van ondergeschikt belang :tounge:

Ach ja, de één wil veel hóóg en veel láág, de ander wil weer muziek.........

frank2

Vreemde smaak heb jij, muziek zonder hoog en laag ;)
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

twani

#8199
Citaat van: frank2 op januari 22, 2014, 19:27:35
Vreemde smaak heb jij, muziek zonder hoog en laag ;)
Ik ben ook een vreemde snuiter ;).   Er stond overigens véél hoog en véél laag.