A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Robiwan

Citaat van: AbZ op januari  7, 2014, 20:23:52
Is dat niet haar eigen kleur?  Net zo wit als bij haar boobs.

:D Effe wat zon eroverheen en niet meer zeuren!
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Robiwan

Citaat van: twani op januari  7, 2014, 21:09:26
We zitten niet ver meer af van de vraagstelling "hoeveel keer per week doe jij het?" :tongue2:

Ik respecteer jullie exquise smaak op "feminin" gebied, heb er zelfs bewondering voor :worship:

Gelijktijdig moet ik mijn "oerhollandse Monique" toch ook de nodige credits geven, ben gek op haar :inlove:

Mijn lieve vrouw heet ook Monique, op z'n Frans geschreven ;) Arische kenmerken, dus blond, vol en blauwe ogen ;D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

twani

Wat een "blije mannen" allemaal hier, snap niet dat je zoveel over "vreemdgaan" hoort :D

Is overigens een "No Go Area" voor mij. Ben heel flamboyant maar eigenlijk toch ook gewoon een "burgerlul" :blush:

i2Paq

Citaat van: twani op januari  8, 2014, 10:13:22
Wat een "blije mannen" allemaal hier, snap niet dat je zoveel over "vreemdgaan" hoort :D

Is overigens een "No Go Area" voor mij. Ben heel flamboyant maar eigenlijk toch ook gewoon een "burgerlul" :blush:

Dan zal ik maar niet vertellen dat ik naast mijn vrouw ook een minnares heb, ala peter R. de Vries.....  :music:

Woonkamer: Linn Majik DSM/2, Cambridge CXUHD, Dual 731Q, SoundStone 2x16.5
Playground: Marantz PM7000, B&W DM70

twani

Citaat van: i2Paq op januari  8, 2014, 13:32:12
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik naast mijn vrouw ook een minnares heb, ala peter R. de Vries.....  :music:

"Viezerik" :D :tongue2:

BuSpu

Citaat van: i2Paq op januari  8, 2014, 13:32:12
dat ik naast mijn vrouw ook een minnares heb, ala peter R. de Vries.....  :music:

je bedoeld een minnaar?  ;)

twani

Citaat van: BuSpu op januari  8, 2014, 15:28:54
je bedoeld een minnaar?  ;)
Weet ook niet wat ie ons nou eigenlijk wil vertellen :D  Wél een "strak lijf" die Peter R :D

Deleted Member 2

#8082
Citaat van: twani op januari  8, 2014, 15:41:20
Weet ook niet wat ie ons nou eigenlijk wil vertellen :D  Wél een "strak lijf" die Peter R :D

Zoiets zal hij wel bedoelen:


Een "perfecte synthese" :o

eddy135

Citaat van: lynch1979 op januari  8, 2014, 09:57:35
Ik ga dan voor de stijl  ;)

Prima, offer ik me wel weer op om de sloerie te 'nemen'... ;D
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

lynch1979


pietjepc


Bas Akkerman

Citaat van: twani op januari  7, 2014, 21:11:54
Foowtoow! :tounge2:  zeg gewoon dat het voor het HTforum is Bas, vindt ze vast goed :pompom:. Zeg er dan ook gelijk bij dat de meesten het forum op de iPad volgen en dat de bladzijden dus niet kunnen gaan kleven zoals vroeger bij de Playboy :D
Nou, ik zat er nog wel aan te denken. Maar kan je niet maken joh. Denk ik... :huh2: ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op januari  8, 2014, 21:04:36
Nou, ik zat er nog wel aan te denken. Maar kan je niet maken joh. Denk ik... :huh2: ;D

Alles kan Bas, alles kan....  Hop hop, je HT forum T-Shirt  aan en fotograferen die "Noten Snol" :D


Over sommige dingen in het leven moet je niet eerst 12 maanden nadenken :tounge2: Gun je HT forum vrienden ook eens wat ;D

twani


Bas Akkerman

#8089
Citaat van: twani op januari  8, 2014, 22:44:02
Alles kan Bas, alles kan....  Hop hop, je HT forum T-Shirt  aan en fotograferen die "Noten Snol" :D


Over sommige dingen in het leven moet je niet eerst 12 maanden nadenken :tounge2: Gun je HT forum vrienden ook eens wat ;D
Mocht ik haar nog eens tegenkomen dan zal ik mijn stoute schoenen aantrekken en haar zeggen dat ik haar een mooie dame vind en ik zelfs over haar heb verteld. Eerst maar eens kijken hoe ze daar op reageert. ;D

Overigens komen die noten me neus uit, maar ja alles voor het goede doel.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Alles voor het forum Bas, alles voor het forum :pompom:

twani


Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

#8093
Citaat van: Mitch-- op januari  9, 2014, 23:20:07
lekker simpel, maar o zo mooi!
Geldt eigenlijk ook voor de klank. Afgelopen weken met XLD mijn cd's in ALAC (opnieuw) geript welke de MacMini middels Pure Music via de Doede Dac afspeelt.

De opnames van Simon&Garfunkel worden op dit moment compleet gefileerd en uiteengerafeld, maar tóch met alle souplesse weergegeven.

Mán, je kunt de sfeer van die opnames gewoon helemaal "opvreten", indrukwekkend.

Computer audio is het hélémaal! :pompom:

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

twani


Mitch--

heb je nog een losse monitor bij je mac mini, of via tv? en verder bedienen via de ipad oid?
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

twani

Citaat van: Mitch-- op januari 12, 2014, 17:22:33
heb je nog een losse monitor bij je mac mini, of via tv? en verder bedienen via de ipad oid?
Op de 55" :D. Bedienen met de wireless mouse en iPad....

Deleted Member 2

Theo, heb je de nieuwe StereoPlay al gezien?

stereoplay Testurteil
Klang
absolute Spitzenklasse 57 Punkte
Gesamturteil
gut – sehr gut 73 Punkte
Preis/Leistung sehr gut

Sensationell räumlich klingender
Geheimtipp für Röhrenfans,
die einen gediegen gebauten
Verstärker im alten Stil haben
wollen und bereit sind, sorgfältig
passende Lautsprecher zu kombinieren.
Tonal sehr offen und
detailverliebt.

twani

Citaat van: Onder013 op januari 13, 2014, 21:25:32
Theo, heb je de nieuwe StereoPlay al gezien?

stereoplay Testurteil
Klang
absolute Spitzenklasse 57 Punkte
Gesamturteil
gut – sehr gut 73 Punkte
Preis/Leistung sehr gut

Sensationell räumlich klingender
Geheimtipp für Röhrenfans,
die einen gediegen gebauten
Verstärker im alten Stil haben
wollen und bereit sind, sorgfältig
passende Lautsprecher zu kombinieren.
Tonal sehr offen und
detailverliebt.
Héé nee!  Gaat dit over de Leben ?