A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Deleted Member 2

#7625
Moet toch maar eens kijken wat er nog in mijn spaarvarkentje zit....

Dat ziet er scherp uit Jan. Aan de foto is zo te zien ook wel enige zorg besteed: kijk eens hoe de lijn van de landtong overeenkomt met de lijn van de steven :o
Is het schip eigenlijk al in die omgeving geweest of ...?

Gr
Henk

AbZ

Citaat van: Onder013 op november 24, 2013, 19:14:16
Moet toch maar eens kijken wat er nog in mijn spaarvarkentje zit....
Ja het loopt wel in de papieren zo, die botenhobby  :crazy:

twani

#7627
Citaat van: Onder013 op november 24, 2013, 19:14:16
Moet toch maar eens kijken wat er nog in mijn spaarvarkentje zit....

Dat ziet er scherp uit Jan. Aan de foto is zo te zien ook wel enige zorg besteed: kijk eens hoe de lijn van de landtong overeenkomt met de lijn van de steven :o
Is het schip eigenlijk al in die omgeving geweest of ...?

Gr
Henk
Wat een schip Jan :wacko:  Dat was ook het 1e wat mij aan die foto opviel, zal dan wel zo bedoeld zijn dan :)


Je ziet er ook heel goed die dure overuren van jou aan af :D

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op november 24, 2013, 19:14:16
Moet toch maar eens kijken wat er nog in mijn spaarvarkentje zit....

Dat ziet er scherp uit Jan. Aan de foto is zo te zien ook wel enige zorg besteed: kijk eens hoe de lijn van de landtong overeenkomt met de lijn van de steven :o
Is het schip eigenlijk al in die omgeving geweest of ...?

Gr
Henk

Als er nog zo,n 200 miljoen € in je spaarpotje zit Henk dan kom je er wel..... ,oh ja vergeet ik nog dat je ca. 10% van de aanschafprijs kwijt ben (jaarlijks !!) aan: verzekeringen, personeelskosten, brandstof, havengeld, onderhoud etc.  :crazy:

De gemaakte foto is m.i. van hoog niveau, er is ook een juiste ''ambiance'' gekozen en inderdaad het detail van de voorsteven met op de achtergrond het vaste land is erg gaaf.
De eigenaar is erg tevreden met zijn schip en heeft inmiddels al aardig wat trips gemaakt met zijn 99,90 meter lange Feadship.
Normaal gesproken zijn alle geregistreerde schepen relatief makkelijk te volgen op marinetraffic.com, maar de eigenaar van dit schip hecht bizar veel waarde aan zijn privacy en laat regelmatig het trace signal van zijn boot ''jammen'' zodat hij zeer moeilijk te vinden is. Zo ook bv dit jaar met de GP van Monaco  8)
Het schip heeft zelfs diver detection units op het onderwaterschip zodat iedere kwaadwillende met kleefbommetjes of andere verkeerde bedoelingen ruimschoots op tijd gesignaleerd kan worden.

Citaat van: twani op november 24, 2013, 20:08:36
Wat een schip Jan :wacko:  Dat was ook het 1e wat mij aan die foto opviel, zal dan wel zo bedoeld zijn dan :)


Je ziet er ook heel goed die dure overuren van jou aan af :D

Het is tot nu toe de grootste (en volgens velen de mooiste) die in Nederland gebouwd is. Alhoewel het niet lang gaat duren voordat er binnenkort een 105 m. klaar is en een 115 m. is ook al in de maak bij de ''concurrent''  ;)

Tja, overuren van mij zitten er zeker in ja, maar die zijn slechts een druppel olie op een gloeiende plaat  :D


Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

99,9 meter :blink:  Valt ie natuurlijk nog nét in het lage tarief met het "Havengeld" :D

Deleted Member 2

In een voor mij nog betaalbaal schip van een dergelijke klasse, kan ik niet eens zitten, laat staan languit liggen Jan.

Van mij dus geen mooie opdracht te verwachten ;D

YamahaRXV

Citaat van: twani op november 24, 2013, 21:46:06
99,9 meter :blink:  Valt ie natuurlijk nog nét in het lage tarief met het "Havengeld" :D

Klopt inderdaad, boven de 100 meter kom je in de (complexere en duurdere) cruise schepen klasse en gelden er hele andere regels verzekeringstechnisch, maar ook constructief gezien v.w.b. brandveiligheid etc.

Met die lengte kan je nog niet eens in de haven van Monaco pronken, past simpelweg niet. Alleen bestemd voor de minder gesitueerden  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

AbZ

Citaat van: Onder013 op november 24, 2013, 19:14:16Dat ziet er scherp uit Jan. Aan de foto is zo te zien ook wel enige zorg besteed: kijk eens hoe de lijn van de landtong overeenkomt met de lijn van de steven :o
Is het schip eigenlijk al in die omgeving geweest of ...?
Fotograaf staat nog in de jpg, komt ook niet uit Aalsmeer of zo...

YamahaRXV

#7633
Citaat van: AbZ op november 24, 2013, 22:53:30
Fotograaf staat nog in de jpg, komt ook niet uit Aalsmeer of zo...

Klopt, Michal Baginski  ;)  Komt zeker niet uit Aalsmeer of Makkum (waar de Madame Gu is afgebouwd)

Kan aardig plaatjes schieten deze man.... :o  Vooral dit soort: http://500px.com/MichalBaginski/favorites

Voor de liefhebbers van de Madame Gu: http://www.superyachtfan.com/superyacht/superyacht_madame_gu.html          http://www.luxury4play.com/marine/121454-99m-feadship-superyacht-dream-madame-gu-3.html
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Bas Akkerman

Citaat van: twani op november 24, 2013, 13:18:37
Ik riep "een goed teken", niet "beter" ;).  Overigens heb ik meer vertrouwen in de oprechte intenties van een fabrikant als deze z'n aandacht op de inhoud pleegt te richten.
Een goed teken lijkt het me, omdat je min of meer verwacht dat de kwaliteit in de kabel zit in plaats van er buiten.

Citaat van: YamahaRXV op november 24, 2013, 19:02:32
Nu we het toch even over gave, niet audio gerelateerde dingen hebben.... :angel:

Een plaatje van vele uren bloed,zweet en tranen, maar het resultaat is er uiteindelijk ook naar denk ik zo.
De ''trots'' van ons bedrijf  :worship:

Vakmanschap is meesterschap zullen we maar zeggen  8)





Sinterklaas gaat met zijn tijd mee, zie ik. :smile:

Gaaf om met zo'n project bezig te zijn. Dat zal vast een enorm groepsgevoel geven!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

#7635
Citaat van: Bas Akkerman op november 25, 2013, 08:24:39
Een goed teken lijkt het me, omdat je min of meer verwacht dat de kwaliteit in de kabel zit in plaats van er buiten.

Hetgeen misschien ook wel weer een zeer slimme marketing truuk is :nopompom:

twani

Was bijna zelf vergeten dat dit van origine een "Koffiecorner" is :coffee:

Bas Akkerman

Citaat van: twani op november 25, 2013, 16:34:43
Was bijna zelf vergeten dat dit van origine een "Koffiecorner" is :coffee:
Voor fijne mensen nog wel!
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani


Bas Akkerman

Citaat van: twani op november 25, 2013, 19:50:51
Je bent er als de kippen bij zie ik :laugh:
Ja, was/ben mijn mail aan het checken. Dus ook even hier in het kippenhok een berichtje posten hoort er dan bij. :bigsmile:
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

twani

Citaat van: Bas Akkerman op november 25, 2013, 19:52:44
Ja, was/ben mijn mail aan het checken. Dus ook even hier in het kippenhok een berichtje posten hoort er dan bij. :bigsmile:
Er wordt inderdaad behoorlijk wat afgekakeld hier    :D

twani

#7641
Deze man doet iets wat ik graag zelf óók zou willen maar niet durf :(

http://www.pinkfishmedia.net/forum/showthread.php?t=113942&page=3

twani


AbZ

Prachtig werk, ziet er beter uit dan het origineel  8)
maar vergt wel wat ervaring met hout denk ik.

twani

Citaat van: AbZ op november 25, 2013, 22:37:00
Prachtig werk, ziet er beter uit dan het origineel  8)
maar vergt wel wat ervaring met hout denk ik.
En een paar knappe tekeningen :D

YamahaRXV

Mooi stukje vakwerk zeg... :worship:

Alhoewel het niet helemaal mijn ding is kan ik wel enorm veel waardering en respect opbrengen voor dit soort creaties  :thumbs-up:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Ben benieuwd waar je van dit soort speakers de bouwtekeningen kunt vinden :sigh:

AbZ

Citaat van: twani op november 26, 2013, 19:29:21
Ben benieuwd waar je van dit soort speakers de bouwtekeningen kunt vinden :sigh:
Ik zou 'm gewoon ff mailen/pm'en als je serieus geinteresseerd bent.

twani

Welke DLNA/UPNP software moet ik eigenlijk op mijn nieuwe MacMini installeren om deze te kunnen laten communiceren met mijn Netgear (ready) NAS? Het gaat hier dan om voornamelijk foto's en FLAC audio files......

twani

Omdat ik nóg audiogerelateerde minder componenten in het zicht wil hebben heb ik er toch nog maar een MacMini bíj besteld.

Ondanks dat ik zéér tevreden was ik over mijn Compaq SSD laptop (als Spotify/iTunes bron) stap ik toch over naar een MM, vooral omdat ik geen laptop meer op mijn audiodressoir wil.

Een nieuwe wereld zal opengaan, heb nog niet eerder met Apple software gestoeid als muziekbron.

Gelukkig ken ik de méde-eigenaar van dit topic enigszins :P misschien dat hij mij voor wat misstappen kan behoeden  :pompom: