A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

twani

Citaat van: chansig op november  8, 2013, 11:22:24
Op mp staat een hele mooie set 300b eindversterkers te koop.

Gr Hans
Ik had ze al eens gezien, staan er al even op.  Bouw ze zelf wel :P

twani

Citaat van: Martin!!! op november  8, 2013, 11:05:46
Gisteren 50 meter van deze kabel van baasje gewisseld. Thnx Theo  :thumbs-up: :D
Dank voor je bezoek nog, moet ik nog een BTW bon uitschrijven? :D

tompj

Citaat van: twani op november  8, 2013, 14:21:08
Ik had ze al eens gezien, staan er al even op.  Bouw ze zelf wel :P
Denk je dat je met het beperkte vermogen van 300B's je luidsprekers goed aan de gang krijgt Theo? Geen idee hoor...
Speakers: QLN Signature 3
Versterking: Luxman LX 380
Bronnen: CD: Accuphase DP-55V, Streamer: Naim ND5 XS2, Analoog: Rega RP8, Rega RB3000 arm, Rega Neo PSU, Transfiguration Spirit mk3 mc element
Kabels: Chord Rumour X | Audioquest Red River

Kingpin

#7503
Citaat van: tompj op november  8, 2013, 21:25:13
Denk je dat je met het beperkte vermogen van 300B's je luidsprekers goed aan de gang krijgt Theo? Geen idee hoor...
In SET met ong. 8W houd het denk ik ook niet over met een speaker van 85dB rendement, in PP met ong. 20W meer dan zat maar dan gaat het aardig in de papieren lopen.
Met zijn luidsprekers zit ik eerder aan een goede SET 845 te denken.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

Martin!!!

Citaat van: twani op november  8, 2013, 14:22:17
Dank voor je bezoek nog, moet ik nog een BTW bon uitschrijven? :D

Neuh  8)
mainly British stuff

twani

Mijn huidige versterker is 2x12 watt en heeft over..... De SHL5 is een erg gemoedelijke speaker qua stroomconsumptie.

Op het Harbeth forum zijn er zat die 8watt SE draaien. ;) het is vaak de combi die het m doet....


Verder doe ik mijn Leben toch niet weg dus kan ik zo weer terug....

Former member 78

8 watt is meer dan voldoende om lekker muziek te luisteren.

Kingpin

Citaat van: ArjanR1 op november  9, 2013, 19:01:57
8 watt is meer dan voldoende om lekker muziek te luisteren.
Met de juiste speakers ;)
84dB/W/m is wel erg krap, echte rock zul je daar niet op beleven.
Mainset : Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Logitech Squeezebox Touch, Kingpin Touch LiPo Power Supply, Metrum NOS DAC Quad, Kingpin Metrum Power Supply, MiniDSP DDRC-22D, Kingpin miniDSP Power Supply, Kingpin Power Distribution System, Audio Physic Brilon 2.0, Audio Physic Luna I, Apogee Wyde Eye, Copulare Zonal Rack

bmateijsen

Citaat van: twani op november  5, 2013, 22:50:05
Ach Jan, ik ben 48 en heb gisteren benen getraind met een paar heerlijk enthousiaste jonge gasten op de sportschool. Bij het Squaten met 200 kilo plus gingen de lichtjes bij de mannen toch gewoon uít hoor ;D


Met losse halter of in een machine?

twani

Altijd los, een machine kun je in "hangen".

Bjorn, heb ik jullie laatst niet eens over Croft versterking gehoord? Volgens mij zouden jullie hierover nog berichten  :unsure:  of ben ik helemaal abuis?

Former member 78

Citaat van: Kingpin op november  9, 2013, 19:09:40
Met de juiste speakers ;)
84dB/W/m is wel erg krap, echte rock zul je daar niet op beleven.

Als je echte rock wil, zit je met de speakers van Twani sowieso verkeerd.

Maar nogmaals, 8 echte watts is normaal gesproken echt voldoende, je kan daar echt
boze buren mee krijgen ;)

twani

#7511
Citaat van: ArjanR1 op november  9, 2013, 23:12:46
Als je echte rock wil, zit je met de speakers van Twani sowieso verkeerd.

Maar nogmaals, 8 echte watts is normaal gesproken echt voldoende, je kan daar echt
boze buren mee krijgen ;)
Ik speel weinig "rock". Het zwaarste genre is PF, Talk talk enzv. Het is voornamelijk electronisch, ambiënt, lounge en andere "truttenmuziek". :D Damesstemmen vind ik ook mooi, Melody Gardot ed.......

Deleted Member 2

"the most uncomfortable and ugly cover" Is een draadje op vinylengine.com

Dit soort hoezen van lp's komen daar voorbij:



zie: http://www.vinylengine.com/turntable_forum/viewtopic.php?f=41&t=56525

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op november 10, 2013, 00:22:21
"the most uncomfortable and ugly cover" Is een draadje op vinylengine.com

Dit soort hoezen van lp's komen daar voorbij:



zie: http://www.vinylengine.com/turntable_forum/viewtopic.php?f=41&t=56525

Wat een schoonheden zeg op die cover...... :o :withstupid:  :D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Citaat van: Onder013 op november 10, 2013, 00:22:21
"the most uncomfortable and ugly cover" Is een draadje op vinylengine.com

Dit soort hoezen van lp's komen daar voorbij:



zie: http://www.vinylengine.com/turntable_forum/viewtopic.php?f=41&t=56525
Jezus zeg, moest ik toch bijna de RTM knop aanraken :D

bmateijsen

Citaat van: twani op november  9, 2013, 19:36:43
Altijd los, een machine kun je in "hangen".

En met 200 kg doe jij 10 herhalingen van een full squat? Dan neem ik mijn petje af ;)

CitaatBjorn, heb ik jullie laatst niet eens over Croft versterking gehoord? Volgens mij zouden jullie hierover nog berichten  :unsure:  of ben ik helemaal abuis?

Je kan er ons best over hebben gehoord, het is een mooie combi met Harbeth. Wij gaan het op dit moment nog niet voeren, misschien in de toekomst.

Groet,

Bjorn

twani

Citaat van: YamahaRXV op november 10, 2013, 01:37:59
Wat een schoonheden zeg op die cover...... :o :withstupid:  :D
Doet me gelijk weer denken aan de tijd dat ik ook nog vinyl draaide :P

Deze had ik thuis...

twani

Citaat van: bmateijsen op november 10, 2013, 09:06:51
En met 200 kg doe jij 10 herhalingen van een full squat? Dan neem ik mijn petje af ;)

Je kan er ons best over hebben gehoord, het is een mooie combi met Harbeth. Wij gaan het op dit moment nog niet voeren, misschien in de toekomst.

Groet,

Bjorn
Full squat is met de billen op de hielen, nee dus dat gaat niet (meer). Iets door de 90 graden en dan gauw weer terug ;D



Gezien het feit jullie veel Harbeth klanten hebben is er wellicht potentieel. De investeringen zullen gering zijn (een compleet gamma neerzetten kost de wereld niet) , nu nog de juiste marges met Glenn afspreken.

In samenspraak met Glenn een SE edition laten maken, alléén door jullie te leveren specifiek voor de NL markt, gaaf :thumbs-up:

Ach wat bazel ik nou, een bedrijf goed leiden hoef ik jullie niet te leren, het zal mijn enthousiasme zijn :blush:

Robiwan

Citaat van: Onder013 op november 10, 2013, 00:22:21
"the most uncomfortable and ugly cover" Is een draadje op vinylengine.com

Dit soort hoezen van lp's komen daar voorbij:



zie: http://www.vinylengine.com/turntable_forum/viewtopic.php?f=41&t=56525

Lijken wel vrouwen woonachtig in de bijbelgordel :crazy: :D
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

YamahaRXV

Citaat van: twani op november 10, 2013, 09:12:51
Doet me gelijk weer denken aan de tijd dat ik ook nog vinyl draaide :P

Deze had ik thuis...

:D Jerney Kaagman  Ze kijkt er bij als of ze......... :angel:
Met het bekende blauwe glanzende pak aan: http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3493015/2013/08/15/Sexy-pak-Jerney-Kaagman-nu-museumstuk.dhtml  ;D ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Wel vervelend voor d'r, Parkinson, bah......

bmateijsen

Citaat van: twani op november 10, 2013, 09:21:21
Full squat is met de billen op de hielen, nee dus dat gaat niet (meer). Iets door de 90 graden en dan gauw weer terug ;D

Ok... Iets door de 90 graden en 10 perfecte herhalingen met dat gewicht, dan neem ik nog steeds mijn petje af.

CitaatGezien het feit jullie veel Harbeth klanten hebben is er wellicht potentieel. De investeringen zullen gering zijn (een compleet gamma neerzetten kost de wereld niet) , nu nog de juiste marges met Glenn afspreken.

In samenspraak met Glenn een SE edition laten maken, alléén door jullie te leveren specifiek voor de NL markt, gaaf :thumbs-up:

Ach wat bazel ik nou, een bedrijf goed leiden hoef ik jullie niet te leren, het zal mijn enthousiasme zijn :blush:

Er is al een importeur voor Croft in NL. En misschien dat wij straks het merk wel gaan voeren, maar voor nu, moet we eerst zorgen dat er nog wat verkocht wordt ;). Cash flow is king toch ;D

twani

Wie is dan de importeur van Croft in NL?

AbZ


AbZ

Citaat van: twani op november 10, 2013, 09:21:21
Full squat is met de billen op de hielen, nee dus dat gaat niet (meer). Iets door de 90 graden en dan gauw weer terug ;D
90 graden is zeg maar tot de pleebril en terug.  Da's toch niet hurken? 
Toch indrukwekkend hoor, 200kg!