A Woman’s Nightmare….

Gestart door twani, juni 25, 2011, 16:21:10

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Robiwan

Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

YamahaRXV

Citaat van: LeonArdusS op september 13, 2013, 10:18:37

Wow, wat betaal jij per maand om zo'n rete snelle verbinding te hebben.

Valt mee hoor.....€ 57,00 voor een ''alles in één power'' abonnement met de UPC Horizon mediabox met 70 SD en 15 HD kanalen, een aparte modem voor internet (100/10 Mbps) en telefonie en als aanbieding gratis Film 1 er bij  :pompom:
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

YamahaRXV

#6727
@Henk   Het was leuk en gezellig om weer even bijgepraat te hebben en de Q-sound van Roger Waters gehoord te hebben zoals deze weergegeven moet worden  ;)   De  :coffee: was overigens goed te doen hoor dit keer  ;D   Jammer dat we allebei krap in de tijd zaten...

Volgende keer maar eens hier de Adam,s en de Mac mini-Burson Conductor combi komen luisteren  ;)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

Huh, heb ik wat gemist? Hebben jullie samen zitten "Miet en Grieten"? ;D. Hoe was het?

YamahaRXV

Citaat van: twani op september 13, 2013, 18:03:23
Huh, heb ik wat gemist? Hebben jullie samen zitten "Miet en Grieten"? ;D. Hoe was het?

;D  Een kleine ''Miet en Griet'', die in de tijd van de baas heeft plaatsgevonden  ;)
Ik werk sinds kort en naar volle tevredenheid samen met een bedrijf wat gevestigd is in Henk zijn woonplaats en aangezien ik vandaag daar heen moest was een bezoek aan hem een mooie combinatie gelegenheid  ;)
Altijd weer leuk en gezellig om even (onze beschikbare tijd was te kort voor de hoeveelheid gespreksstof  ;D) i.r.l. bij te praten en de huidige status van de set te zien en te horen.   
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

twani

De andere kant nog niet gehad :P

Martin!!!

Ziet er gaaf uit Theo en zo als op de andere foto's branden respectvol de kaarsen rond het audio-altaar  :clapping:
mainly British stuff

twani

Citaat van: Martin!!! op september 13, 2013, 20:57:00
Ziet er gaaf uit Theo en zo als op de andere foto's branden respectvol de kaarsen rond het audio-altaar  :clapping:
Tja, de verafgoding gaat misschien wel wat vér. Ik ben echt trots op mijn set :blush:

De altaargedachte was bij mij ook al eens opgekomen :D

lynch1979

Citaat van: YamahaRXV op september 13, 2013, 17:49:15
Valt mee hoor.....€ 57,00 voor een ''alles in één power'' abonnement met de UPC Horizon mediabox met 70 SD en 15 HD kanalen, een aparte modem voor internet (100/10 Mbps) en telefonie en als aanbieding gratis Film 1 er bij  :pompom:


Heb ook net mijn abonnement ook maar even aangepast.....internet wordt nu 120Mbps i.p.v 50Mbps, de rest blijft alles het zelfde i.p.v. de €63,- die ik nu betaalde betaal ik €50,-....horizonbox heb ik niet genomen.
Geen modem verwisselen.
Thanks voor het melden....

Robiwan

Citaat van: YamahaRXV op september 13, 2013, 17:49:15
Valt mee hoor.....€ 57,00 voor een ''alles in één power'' abonnement met de UPC Horizon mediabox met 70 SD en 15 HD kanalen, een aparte modem voor internet (100/10 Mbps) en telefonie en als aanbieding gratis Film 1 er bij  :pompom:

57? ik betaal 67,5 euro voor zelfde pakket in Spijkenisse?
Naim Supernait 1 | Naim ND5XS | Audiolab CDT 6000 | MoFi Studiodeck+ | Naim Stageline N + Flatcap 2x  (4-5 din naar SN1) | Neat Motive SX2

Deleted Member 2

Citaat van: twani op september 13, 2013, 18:03:23
Huh, heb ik wat gemist? Hebben jullie samen zitten "Miet en Grieten"? ;D. Hoe was het?

Zoals Jan al aan gaf was het veel te kort. Ondanks de beperkte tijd hebben we zelfs nog wat vinyl gedraaid op de Michell Gorbe. Leuk om hem naast de sound van de LP12 die hij al kende, te laten horen dat het ook heel anders kan.

Ik kom graag een keer naar de Adam's, mm, Burson, et cetera luisteren Jan.

Groet,
Henk

twani

Komt volgende week binnen...  Output trafo's ipv de standaard condensatoren ;)



YamahaRXV

Citaat van: LPlover op september 13, 2013, 21:33:00
57? ik betaal 67,5 euro voor zelfde pakket in Spijkenisse?

Waarschijnlijk heb je dit pakket al enige tijd geleden besteld ? UPC is laatste tijd aardig bezig met interessante acties waarbij de prijzen aardig fluctueren  ;)
Zie ook de post van lynch1979 hier in dit topic. Het is ook een beetje een kwestie van geluk hebben en op het juiste moment kunnen ''instappen''  :)
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Citaat van: Onder013 op september 13, 2013, 22:27:42
Zoals Jan al aan gaf was het veel te kort. Ondanks de beperkte tijd hebben we zelfs nog wat vinyl gedraaid op de Michell Gorbe. Leuk om hem naast de sound van de LP12 die hij al kende, te laten horen dat het ook heel anders kan.

Ik kom graag een keer naar de Adam's, mm, Burson, et cetera luisteren Jan.

Groet,
Henk

Ik word steeds nieuwsgieriger Henk, misschien moeten we  ook eens miet en grieten als je tenminste hier ook naar et cetera wil komen luisteren   ;D
mainly British stuff

LeonArdusS

Citaat van: lynch1979 op september 13, 2013, 21:23:27

Heb ook net mijn abonnement ook maar even aangepast.....internet wordt nu 120Mbps i.p.v 50Mbps, de rest blijft alles het zelfde i.p.v. de €63,- die ik nu betaalde betaal ik €50,-....horizonbox heb ik niet genomen.
Geen modem verwisselen.
Thanks voor het melden....

Wij hebben geen UPC in het dorp, alleen caiway voor de kabel en die heb ik gehad, werden niet sneller alleen duurder.
Nu alles in één van tele2 alleen geen TV want dat kan alleen via onze eigen provider, sinds kort trouwens ook Caiway...wat een keuze weer.
HiFi: Naim Uniti STAR
Speakers: Monitor Audio Gold 200
Bronnen: Technics SL-120 + Stanton 681EEE, Phono Box DS
Kabels: LS - Ocos, SET - Sharkwire

YamahaRXV

Citaat van: Onder013 op september 13, 2013, 22:27:42
Zoals Jan al aan gaf was het veel te kort. Ondanks de beperkte tijd hebben we zelfs nog wat vinyl gedraaid op de Michell Gorbe. Leuk om hem naast de sound van de LP12 die hij al kende, te laten horen dat het ook heel anders kan.

Ik kom graag een keer naar de Adam's, mm, Burson, et cetera luisteren Jan.

Groet,
Henk

Ik vond de Michell goed klinken; lekker puntig en dynamisch en vooral detailrijk. Verder vond ik het interessant om mijn ex Marantz KI Pearl te zien en vooral te horen spelen. Om eerlijk te zijn herkende ik het klankkarakter wat ik nog wist te herinneren van de tijd dat de Pearl hier stond niet terug.
Minder ''laidback'' en meer dynamisch klinkend eigenlijk... wat ik persoonlijk als een pluspunt/verbetering ziet.
De zorgvuldig gematchte combi met de Metrum dac, bekabeling en de Elac,s dragen daar natuurlijk wel toe bij.

Nu nog net wat meer ''body'' en fundament in het laag en het is dik voor mekaar  :P

Verder blijf ik het mooi vinden om te zien dat er echt zorgvuldig aandacht is besteed aan de kleinste (alhoewel die tegels onder de Michell  :P)  tweakmatige details om zo tot het uiterst haalbare te gaan.
(waarschijnlijk omdat ik zelf ook met dezelfde ''afwijking'' gezegend ben... :wacko: ;D)

 
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: Martin!!! op september 13, 2013, 23:20:57
Ik word steeds nieuwsgieriger Henk, misschien moeten we  ook eens miet en grieten als je tenminste hier ook naar et cetera wil komen luisteren   ;D

Lijkt me heel leuk en interessant Martin. Zullen we per PM afspreken?

Gr
Henk

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op september 13, 2013, 23:20:57
Ik word steeds nieuwsgieriger Henk, misschien moeten we  ook eens miet en grieten als je tenminste hier ook naar et cetera wil komen luisteren   ;D

Ik neem Henk wel een keer mee naar jou Martin, althans als hij nog bij mij in de auto durft plaats te nemen.... :withstupid: ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Martin!!!

Citaat van: Onder013 op september 13, 2013, 23:50:38
Lijkt me heel leuk en interessant Martin. Zullen we per PM afspreken?

Gr
Henk

Dat is goed Henk!
mainly British stuff

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op september 13, 2013, 23:51:59
Ik neem Henk wel een keer mee naar jou Martin, althans als hij nog bij mij in de auto durft plaats te nemen.... :withstupid: ;D

Dat wordt voor mij morgen dan ook nog spannend bij jou in de auto  ;D
mainly British stuff

YamahaRXV

Citaat van: Martin!!! op september 13, 2013, 23:54:16
Dat wordt voor mij morgen dan ook nog spannend bij jou in de auto  ;D

Ik zeg (wijselijk) niets.... ;D
Devialet 200 // Kharma 3.2 CE Black Label // Eton Hexacone + Hypex DS 4.0  // Streacom FC-5 Alpha based C.A.T.+ HDPlex 100W LPS + HDPlex 250 W HiFi ATX DC-DC + SSD + 16 GB RAM + PPA USB V2 + JPLAY + Fidelizer Audio Pro + Roon Labs server // Siltech Explorer 180 L - Acoustic Revive USB 1.0 PLS - Acoustic Revive Powermax 10000 + IeGo 8055 - Furutech FP-3TS20 + IeGo 8055 - Belden 1885 ENH + Telegartner MFP8

Deleted Member 2

Citaat van: YamahaRXV op september 13, 2013, 23:45:43

Nu nog net wat meer ''body'' en fundament in het laag en het is dik voor mekaar  :P


Hahaha. Die opmerking komt telkens terug Jan. De ellende is dat ik zo tevreden ben over de sound, zelfs na vele sets gehoord met veel fundament gehoord te hebben. Het begint er op te lijken dat de eisen die ik stel aan sound niet te verenigen zijn met het tevens hebben van fundament. Het lijkt of dat laatste de lagen in de muziek die ik graag hoor, bedekt.
Ook al daarom ben ik heel benieuwd naar jouw set met o.a. de Adams.  ;)

Gr
Henk

Martin!!!

Citaat van: YamahaRXV op september 13, 2013, 23:56:56
Ik zeg (wijselijk) niets.... ;D

:o dan ga ik nog maar snel een plaatje draaien nu het nog kan, de NDX staat al af te koelen voor morgen  :pompom:
mainly British stuff

Deleted Member 2

Citaat van: Martin!!! op september 13, 2013, 23:54:16
Dat wordt voor mij morgen dan ook nog spannend bij jou in de auto  ;D

Broekspijpen dicht binden :police:

Je bent er zo van af: Gouda - Koningshof Veldhoven = <20minuten :alien:

Gr
Henk