interesse voor shoot out JVC X30, Sony HW30,VW95, Optoma HD83??

Gestart door home@the movies, november 27, 2011, 13:08:22

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HTip

Citaat van: treky22 op december 12, 2011, 08:44:49
Heb je trouwens voor 3D een speciaal scherm nodig ?
Ik heb nu een Kingpin CES210

In principe kan het op elk scherm, maar het kan zijn dat de lichtopbrengst niet hoog genoeg is. Een scherm met een hogere gain is dan aan te raden, maar dan heb je weer teveel licht met 2D. Er zijn ook schermen die beide in zich verenigen, maar die zijn niet goedkoop.
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

stellaboy

Ik kom ook zeker langs!!!
Mij maakt het niet uit op welke dag deze doorgaat, ben al in verlof tot volgend jaar dus....  8)
Voor mijn part mag de panasonic PT AT5000 en de epson TW9000 er ook bijhangen.
Deze zitten allemaal in dezelfde prijsklasse en ook de meest verkochte prijsklasse;

williams

Hoi Werner op welke locatie wordt het eigenlijk gehouden,aangezien Cinedream 3 winkels heeft.

afz. Williams.
JVC NP-5   Marantz Cinema 40  ,B&W ct 7.5 /klipsch  atmos / REL ht1508
Stewart Studio Tech 130 G4  21/9 with masking  ,HTPC madVR  ,Apple TV4K
Dune HD solo 4k ,  Chord spm2400 ,Panasonic DMP-UB9000 ,Sony 55xe9305 ,Sonos playbar , Zidoo Zx9 , Pioneer CLD 925 , Panamorph DCR, Bluesound Node 2.

Da-lite

Zaterdag 24 dec zou gaan voor mij , of anders een weekdag in die laatste week van dec is voor mij ook goed .

Mvg ,
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

home@the movies

CitaatHoi Werner op welke locatie wordt het eigenlijk gehouden,aangezien Cinedream 3 winkels heeft.

afz. Williams.

Zou in Breendonk zijn aangezien ik daar de beschikking heb over twee verschillende demo ruimtes, met zoveel toestellen wordt het anders wat krapjes.

CitaatVoor mijn part mag de panasonic PT AT5000 en de epson TW9000 er ook bijhangen.

De panasonic zal moeilijk zijn, de TW9000 is normaal onderweg naar ons en is hopelijk deze week binnen.

CitaatBedoel je JVC X30?

Inderdaad de X30 , was een typ foutje

jasjenl

Citaat van: digitalboy op december 12, 2011, 06:40:19
Je kunt ook de black diamond kopen heb je minder last van je witte plafond
dan komt de vw95 wel tot zn recht toch?
Volgens mij was black diamond in combinatie met de Sony 3D beamers een no-go.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

home@the movies

CitaatVolgens mij was black diamond in combinatie met de Sony 3D beamers een no-go.

Dat gaat inderdaad niet werken die cobinatie.

stellaboy

Staat er ondertussen al een datum en uur vast voor deze meeting ?

s.t.

Ik kom ook graag kijken. Erg nieuwsgierig naar deze projectoren

home@the movies

Hi Iedereen,

Zou het voor de meesten onder jullie haalbaar zijn op Zaterdag 24 December ??

ccpl

...dan liever maandag 26 want de 24ste zit je vanaf 15u te koken en klaar te maken voor 's avonds....  O0

stellaboy

Citaat van: home@the movies op december 14, 2011, 19:38:08
Hi Iedereen,

Zou het voor de meesten onder jullie haalbaar zijn op Zaterdag 24 December ??

voor mij geen probleem.


LittleNinja

Ik verwacht niet dat ik kan die periode. Maar jullie gaan toch wel verslag doen hiervan, neem ik aan?!
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Corne H

Is er al iets meer bekend hoe en wanneer dit gaat plaatsvinden ?

home@the movies

Hi Iedereen,

Bij dez dus bevestiging dat de shoot out plaatsvindt op Zaterdag 24 December bij Home@The Movies/Cinedream Breendonk.

Adres
Hoogheide 44  2870 Breendonk Belgie.

Mag ik aan iedereen die wil deelnemen vragen om mij een mailtje te sturen ter bevestiging zo kan ik ongeveer inschatten op hoeveel personen ik moet rekenen.

Mail graag aan  [email protected]

Ik zou graag zo spoedig mogelijk een overzicht willen krijgen van het aantal deelnemers dan kan ik een exact uur bepalen en eventueel twee groepen maken.
Alvast dank voor jullie interesse en reacties.

Vriendelijke groeten

Werner


Da-lite

Hi Werner ,

PM is al onderweg , ik kijk er al naar uit .

Mvg ,
Sony 4K   150"Screen    Oppo UDP-203    Denon X7200    Focal Aria 948    Atmos 7.4.4

stellaboy

Citaat van: home@the movies op december 19, 2011, 11:58:44
Hi Iedereen,

Bij dez dus bevestiging dat de shoot out plaatsvindt op Zaterdag 24 December bij Home@The Movies/Cinedream Breendonk.

Adres
Hoogheide 44  2870 Breendonk Belgie.

Mag ik aan iedereen die wil deelnemen vragen om mij een mailtje te sturen ter bevestiging zo kan ik ongeveer inschatten op hoeveel personen ik moet rekenen.

Mail graag aan  [email protected]

Ik zou graag zo spoedig mogelijk een overzicht willen krijgen van het aantal deelnemers dan kan ik een exact uur bepalen en eventueel twee groepen maken.
Alvast dank voor jullie interesse en reacties.

Vriendelijke groeten

Werner



Werner ik denk dat er een foutje in je mail adres zit . :sigh:

home@the movies

CitaatWerner ik denk dat er een foutje in je mail adres zit .

Inderdaad, al een geluk dat ik niet  cinedrama heb geschreven  ;D ;D ;D ;D

Dank je voor de opmerking, bij deze dus aangepast naar [email protected]

mk2k

Ik heb je een mailtje gestuurd.
Ben zeer benieuwd.
Stereo: Vincent SA-93 / Vincent SP-993 / Consonance CD Ref 2.2 / PhonoDude + Lenco L76 + Denon DL110
Surround: Onkyo TX-NR818 , Oppo BDP-103D
Speakers: Aurum Cantus Moon Goddess II / Mission 780

Matthieu

Ik wil ook komen, maar alleen als de Epson TW9000 ook aanwezig is.
Dat geeft voor mij een compleet beeld.
Dus bij deze nog niet helemaal bevestigt

jasjenl

Ik zal er niet zijn, heb al andere plannen voor dat weekend en ik heb inmiddels genoeg gelezen over deze projectoren om te weten dat ik vooralsnog toch niet zal upgraden.
Marantz SR8002 / Parasound 2205AT / Denon HEOS Link HS2 / 2x Quadral Aurum 7 / 2x Quadral Phonologue Pico / Quadral Base Prestige / Samsung UE40H6200AW / Epson TW9400W / Oppo BDP 83 / Apple TV / PS5

home@the movies

CitaatIk wil ook komen, maar alleen als de Epson TW9000 ook aanwezig is.
Dat geeft voor mij een compleet beeld.
Dus bij deze nog niet helemaal bevestigt

heb net bevestiging gekregen dat er twee TW9000W 's naar ons op weg zijn, deze zouden ten laatste Donderdag moeten toekomen.  :pompom: :pompom: :pompom:

Groeten

Werner

ccpl

...en vanaf welk tijdstip beginnen de feestelijkheden ?

HTip

Mijn kennis kan deze dag niet, maar heeft sowieso al contact met jou Werner. Betekent weer 2 plaatsen vrij voor andere liefhebbers...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive