Wal-Mart Slashes Prices of HDTV Sets

Gestart door Peter O, november 7, 2006, 11:02:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peter O

Wal-Mart Slashes Prices of HDTV Sets


Surprising analysts, Wal-Mart is slashing prices of HDTV television sets well before the Christmas-season discount wars ordinarily begin. The company said on Friday that it has cut the price of its RCA 32-inch LCD set to just $847. The Polaroid 37-inch set, which had been priced at $1,297, was cut to $997. And the price of the Panasonic 42-inch set was cut $500 from $1,794 to $1,294.

Bron: www.imdb.com

reza

Ja dat waren echt belachelijke prijzen!! Voor een 60inch HD tv vroegen ze geloof ik iets van 2000 dollar = omenabij 1600 euro!!
Kost geen drol, daar verwonderde ik me 3 weken geleden echt over.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Del member

Goed dat de prijzen zakken

maar wal-mart is een klote bedrijf

Meermalen eindigde het Wal-Martconcern op de 1e plaats op de lijst van "meest bewonderde ondernemingen", opgesteld door het weekblad Fortune. Hiervoor vraagt Fortune jaarlijks wereldwijd circa 10.000 topfunctionarissen naar hun mening. Werknemers van Wal-Mart zijn kritischer over hun werkgever. De salarissen bij Wal-Mart zijn circa 20% lager dan bij vergelijkbare bedrijven, en werknemers moeten vrezen voor hun baan als ze lid zijn van een vakbond. Toen een werkneemster op haar werk een petitie om loonsverhoging uittypte namens 80 collega's, werd ze ontslagen vanwege diefstal van de typemachine.

reza

Citaat van: ub4b op november  7, 2006, 14:10:08
Goed dat de prijzen zakken

maar wal-mart is een klote bedrijf




Maar wel heel belangrijk voor de HD promotie ;) hetzelfde geld voor K-mart! Daarom is HD aan het ''floppen'' in de States. Allebei de concerns lopen flink achter als het op HD komt. TV,s zat maar geen films!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Starred

Citaat van: ub4b op november  7, 2006, 14:10:08
Toen een werkneemster op haar werk een petitie om loonsverhoging uittypte namens 80 collega's, werd ze ontslagen vanwege diefstal van de typemachine.

Typemachine? Dat moet al vrij lang geleden zijn  >:D

Del member

Citaat van: Starred op november  7, 2006, 16:12:55
Typemachine? Dat moet al vrij lang geleden zijn  >:D

er zijn nog wel frappante verhalen over wal mart

- vakbond die geweerd wordt
- massaal gefoefel door managers op de timesheets van medewerkers (om overuren weg te cijferen)

enz enz enz

DA BoSS

...ontslagen als je niet door wilt werken tijdens je lunchpauze :-X,
Ik vind ze een van de meest asociale bedrijven 'around'
(maar voor HD wel goed nieuws natuurlijk :P)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Starred

Wat geldt voor Wal-Mart, schijnt hier te gelden voor Aldi. Personeel wordt daar ook slaafs behandeld

Peter O

Tsja, is men bereid meer te betalen voor een 'Max Havelaar' HDTV ?? En hoeveel meer dan?

De rijen bij de Aldi zijn niet gering als er weer een partij laptops de markt in gepompt wordt voor een spotprijs. Ik zelf ga er niet in staan, maar shop wel liefst zo goedkoop mogelijk via internet.

reza

Citaat van: Starred op november  8, 2006, 14:00:20
Wat geldt voor Wal-Mart, schijnt hier te gelden voor Aldi. Personeel wordt daar ook slaafs behandeld






En terrecht >:D Wie gaat er dan ook bij de Aldi werken!!  Geef mij maar Bas ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"