SAW 3 EN 1080P

Gestart door paul groot, januari 14, 2008, 23:07:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paul groot

Ik krijg de film SAW 3 met geen mogelijkheid op 1080p middels ps3.
De intro en het menu gaat goed maar zodra de film start wordt het 1080i.
Het doosje vermeld 1080p dus........? Foutje van de uitgever? of een setting fout op de ps3?
Wie enig idee heeft mag het zeggen.

Gr
Paul

Edit,
ik heb diverse andere BD 1080p erin gedaan en dat blijft goed gaan.....

Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Driven2Shine

Hmm heb het net even getest en SAW III uit de seal gehaald en heb inderdaad hetzelfde.
DVD upscale ik naar 720p en SAW III gaat nu ook niet hoger als 720p
Met andere Blu Ray`s krijg ik netjes 1080p door.

Ik neem aan dat jij ook de DFW versie hebt ?

paul groot

ja ik dacht de DFW versie.
Het kan heel goed zo zijn dat de uitgever zich heeft vergist met de print op het ruggetje.
Ik heb al eens een DFW film, een normale dvd gehad welke bv 16;9 opgaf maar 4;3 was of zoiets. Ik heb dit toen aan hen gemeld en men verontschuldigde zich, daarmee was voor mij de boel boel klaar.
Ik ga eens kijken of ik hun dit meld...........

gr
paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Driven2Shine

Ik heb het hun net gemeld en ik word erover terug gebeld.
Ze gaan het voor me uitzoeken.

Nooff

Misschien moet je 1080p forceren door in je Playstation 720p en 1080i uit te schakelen. Hetzelfde probleem komt voor bij Call of Duty 4, geen film, maar wel hetzelfde probleem.

paul groot

Citaat van: Nooff op januari 15, 2008, 12:44:26
Misschien moet je 1080p forceren door in je Playstation 720p en 1080i uit te schakelen. Hetzelfde probleem komt voor bij Call of Duty 4, geen film, maar wel hetzelfde probleem.

(SV)  ben benieuwd wat men zal melden............

Hooff, dat heb ik gister ook geprobeerd maar dan gaat ie naar de 4honderd nogwat-P. (getal effe kwijt)
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Nooff

Citaat van: paul groot op januari 15, 2008, 13:11:43
(SV)  ben benieuwd wat men zal melden............

Hooff, dat heb ik gister ook geprobeerd maar dan gaat ie naar de 4honderd nogwat-P. (getal effe kwijt)


480p? komt neer op 576 beeldlijnen, standaard dvd resolutie. Afwachten dan maar op een reactie van DFW.

Driven2Shine

Citaat van: Nooff op januari 15, 2008, 21:28:06
480p? komt neer op 576 beeldlijnen, standaard dvd resolutie. Afwachten dan maar op een reactie van DFW.
Heb nog niets gehoord hierover.
Heb rond 16:45 nog even contact gezocht maar die meneer had ook nog geen antwoord gekregen op mijn vraag.

Misschien morgen, we wachten af :)

jantje112

Een heleboel  DFW releases waren 1080i (staat op dvd.nl ee stukje over)

Gewoon een een goedkope baggerrelease..

paul groot

laten we even hun reactie afwachten...

gr
paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Driven2Shine

In de review op dvd.nl word er met geen woord over gerept dat het niet werkt maar misschien kijk ik wel verkeerd.

http://www.dvd.nl/reviews.php?reviewid=3217

paul groot

Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Driven2Shine

Schoot me net ineens te binnen over Saw.
Ik heb ondertussen nogsteeds niets gehoord (was wel te verwachten eigenlijk).

Maandag maar weer eens bellen.

paul groot

Ben benieuwd welke reactie ze daarop hebben.....
Het schijfje is 1080i, dat weet ik nu bijna wel zeker na allerlei proefjes.
Succes, >:D

paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

Driven2Shine

Zojuist weer gebeld met DFW.
Medewerker zei aan de telefoon dat het schande was dat ie nog niet had terug gebeld.
Wederom mijn naam en nummer gevraagd zodat juiste persoon me terug kon bellen.

Weet ondertussen ook dat er alleen 1080i opstaat maar wil gewoon hun reactie weten op mijn vraag.

Driven2Shine

Ik ben zojuist terug gebeld :) dus het kan wel.

De vriendelijke meneer vertelde dat het inderdaad een fout was op de Blu Ray Hoes.
Hij bood me aan om SAW III terug te sturen en dan zou ik kosteloos 1408 opgestuurd krijgen voor het ongemak.

Ik vertelde hem dat ik wel graag mijn SAW collectie compleet hield en bood me toen aan om alsnog 1408 toe te sturen voor het ongemak.
Hij ging nog even kijken of er misschien een aangepast hoesje in de planning zit met de juiste specs en stuurt die dan mee met de Blu Ray.

Al met al het wachten waard vond ik :)

Nooff

Citaat van: [SV] op februari  4, 2008, 17:35:13
Ik ben zojuist terug gebeld :) dus het kan wel.

De vriendelijke meneer vertelde dat het inderdaad een fout was op de Blu Ray Hoes.
Hij bood me aan om SAW III terug te sturen en dan zou ik kosteloos 1408 opgestuurd krijgen voor het ongemak.

Ik vertelde hem dat ik wel graag mijn SAW collectie compleet hield en bood me toen aan om alsnog 1408 toe te sturen voor het ongemak.
Hij ging nog even kijken of er misschien een aangepast hoesje in de planning zit met de juiste specs en stuurt die dan mee met de Blu Ray.

Al met al het wachten waard vond ik :)

Aardig van ze dat ze toch nog een goedmakertje opsturen, maar het feit dat Saw III 1080i is vind ik toch onacceptabel. DFW moet eens meer tijd steken in betere encodes en die waardeloze cover-art verbeteren.